Jelle Well-Known Member 11 September 2003 #21 neem maar van mij aan dat het vet is... ik heb ongeveer dezelfde wensen: - Corsa A met een C20LET blok (voor jacco, das een 2.0i Turbo blok) - Opel Monza: - Ascona C Irmscher voor erbij... (uiteraard met een C20XE 2.0i 16V blok) enne, tja verder... een leuke zeilboot?
neem maar van mij aan dat het vet is... ik heb ongeveer dezelfde wensen: - Corsa A met een C20LET blok (voor jacco, das een 2.0i Turbo blok) - Opel Monza: - Ascona C Irmscher voor erbij... (uiteraard met een C20XE 2.0i 16V blok) enne, tja verder... een leuke zeilboot?
Dimer De Bonke 11 September 2003 #25 1998 Honda Civic Type-R 1595cc / 4cyl 16 valve / DOHC VTEC / 10:4:1 c.r. / 185 bhp @ 8200 RPM / Redline 9000 :~ 9||6 En laat je 'm door Spoon bewerken krijg je 240 pk en 14000 rpm's :~ :~ :~ Jammer dat ie nooit naar Europa is gekomen...
1998 Honda Civic Type-R 1595cc / 4cyl 16 valve / DOHC VTEC / 10:4:1 c.r. / 185 bhp @ 8200 RPM / Redline 9000 :~ 9||6 En laat je 'm door Spoon bewerken krijg je 240 pk en 14000 rpm's :~ :~ :~ Jammer dat ie nooit naar Europa is gekomen...
Laurens MHR/NRG 11 September 2003 #26 Tja ik heb zoveel wensen. Maare vooral toen ik klein was vond ik deze zooo vet: Een Dodge Charger Daytona/ Plymouth 'Cuda Superbird De techniek komt uit de Nascar. Was geloof ik een project van Dodge en Plymouth samen. Waren de eerste straatauto's die over de 200 mph gingen (320 km/h)
Tja ik heb zoveel wensen. Maare vooral toen ik klein was vond ik deze zooo vet: Een Dodge Charger Daytona/ Plymouth 'Cuda Superbird De techniek komt uit de Nascar. Was geloof ik een project van Dodge en Plymouth samen. Waren de eerste straatauto's die over de 200 mph gingen (320 km/h)
K Kasteel MHR member 11 September 2003 #27 -aston martin db v8, echt de mooiste auto -shelby gt500, mooie 2de plaats -cigarette maar met een iets kleinere, ga ik ook akkoord ps, dit is de kleinste. maar ben behoorlijk tevreden met me eigen boot, en als ik over een paar weken een leuke rappe bak kan rijden, ben ik dolblij
-aston martin db v8, echt de mooiste auto -shelby gt500, mooie 2de plaats -cigarette maar met een iets kleinere, ga ik ook akkoord ps, dit is de kleinste. maar ben behoorlijk tevreden met me eigen boot, en als ik over een paar weken een leuke rappe bak kan rijden, ben ik dolblij
JohnB ik bedoel maar 11 September 2003 #28 Originally posted by Laurens Tja ik heb zoveel wensen. Maare vooral toen ik klein was vond ik deze zooo vet: Een Dodge Charger Daytona/ Plymouth 'Cuda Superbird De techniek komt uit de Nascar. Was geloof ik een project van Dodge en Plymouth samen. Waren de eerste straatauto's die over de 200 mph gingen (320 km/h) Click to expand... Als het goed is zijn Dodge en Plymouth allebij van het moederbedrijf Mopar. Dus is het eigenlijk geen samenwerking
Originally posted by Laurens Tja ik heb zoveel wensen. Maare vooral toen ik klein was vond ik deze zooo vet: Een Dodge Charger Daytona/ Plymouth 'Cuda Superbird De techniek komt uit de Nascar. Was geloof ik een project van Dodge en Plymouth samen. Waren de eerste straatauto's die over de 200 mph gingen (320 km/h) Click to expand... Als het goed is zijn Dodge en Plymouth allebij van het moederbedrijf Mopar. Dus is het eigenlijk geen samenwerking
Bas Administrator Staff member 11 September 2003 #29 Toch maar een auto Helaas zit er geen radio in...
Meneer Eric Banned 11 September 2003 #31 Onmiddelijk een Alpina-collectie Alpie B12 6.0 [430pk, 600Nm] Suzuki GSXR 750/1000, mag beide 8)
MSSH Senior SF-Eindbaas 11 September 2003 #32 Hij is niet meer streetlegal maar wel verschrikkelijk Bruut: Achterkant :~: In de vering bij wegrijden: Motor met site TM (sorry): De cockpit: De Uitlaatjes 8): Check de speed(mph) en tijd over de 400 meter (Linksonder): Check de site voor meer geils.
Hij is niet meer streetlegal maar wel verschrikkelijk Bruut: Achterkant :~: In de vering bij wegrijden: Motor met site TM (sorry): De cockpit: De Uitlaatjes 8): Check de speed(mph) en tijd over de 400 meter (Linksonder): Check de site voor meer geils.
JohnB ik bedoel maar 11 September 2003 #33 Mclaren F1? Uitgerust met een BMW V12 5,6 L afkomstig uit de nooit gemaakte M8
Bas Administrator Staff member 11 September 2003 #36 Originally posted by JohnB Mclaren F1? Uitgerust met een BMW V12 5,6 L afkomstig uit de nooit gemaakte M8 Click to expand... Deels correct, de motor in de maclaren f1 is nog aangepast naar de wensen van maclaren zelf Maar imo nogsteeds de vetste supercar die er is.
Originally posted by JohnB Mclaren F1? Uitgerust met een BMW V12 5,6 L afkomstig uit de nooit gemaakte M8 Click to expand... Deels correct, de motor in de maclaren f1 is nog aangepast naar de wensen van maclaren zelf Maar imo nogsteeds de vetste supercar die er is.
Rudy_W rw-racing.nl 11 September 2003 #39 2002 Bugatti 16/4 Veyron, wel een van de appartste standaart auto's vind ik Displacement 7993 cc / 487.8 cu in (16 cylinder, 4 turbo's waarschijnlijk T20's, 7 versnellingen) Power 746.5 kw / 1001.1 bhp @ 6000 rpm Torque 1250 nm / 922.0 ft lbs @ 2200-5500 rpm Top Speed 406 kph / 252.3 mph 0 - 60 mph est 3.0 seconds
2002 Bugatti 16/4 Veyron, wel een van de appartste standaart auto's vind ik Displacement 7993 cc / 487.8 cu in (16 cylinder, 4 turbo's waarschijnlijk T20's, 7 versnellingen) Power 746.5 kw / 1001.1 bhp @ 6000 rpm Torque 1250 nm / 922.0 ft lbs @ 2200-5500 rpm Top Speed 406 kph / 252.3 mph 0 - 60 mph est 3.0 seconds
JohnB ik bedoel maar 11 September 2003 #40 Originally posted by Freezer Deels correct, de motor in de maclaren f1 is nog aangepast naar de wensen van maclaren zelf Maar imo nogsteeds de vetste supercar die er is. Click to expand... Dat ligt ook weer aan het motortype. 1e type F1 had hetzelfde blok als dat in de proto van de m8 ligt
Originally posted by Freezer Deels correct, de motor in de maclaren f1 is nog aangepast naar de wensen van maclaren zelf Maar imo nogsteeds de vetste supercar die er is. Click to expand... Dat ligt ook weer aan het motortype. 1e type F1 had hetzelfde blok als dat in de proto van de m8 ligt