This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je meest monsterlijke met motor uitgeruste machine

Status
Not open for further replies.

Pappa Jacco

mensch
Jouw meest mosterlijke met motor uitgeruste machine (Wat dan ook!)

K, je hebt vast wel een machine die je echt boven alles het vetste vind, en daar heb je vast ook wel info over gevonden op het i-net.

Post hier dus jouw absolute meest monsterlijke machine die je ooit gezien hebt (of welke je best graag zou willen hebben als je toch millionair was.......Haald dus niet uit of je een gemotoriseerde driewieler of een F16 neerzet )

Met foto en info plz :W

grtzz, Jacco.

De Malibu Wakesetter LSV... 425PK rauwe V8 power en de luxe van een jacht. Plus een wake (golf) waar je "u" tegen zegt
Voor slechts 65.000 eurotjes is ie de jouwe...

[edit]
Dit zou ook leuk zijn, leuk bootje, met trailer en bijbehorende dikke wagen in passende kleur 8)

Last edited:
Hmzz, weinig eisende mensen hier

Doe mij maar meer iets als:

Rrrrrrrrrrr

K, that's fair Bart, maar mag ik dan met deze over je motorkap heen rijden plz?:*

DESCRIPTION

Bringing new dimension to the world of dirt bikes, this amazing monster sits atop two 78" high x 50" wide flotation tires, making it the largest motorcycle ever constructed!

The engine operates a hydraulic pump, which in turn operates a hydraulic motor that is capable of 5,150 inch-pounds of torque. This design allows the bike to be driven in reverse as well as forward. Other features include power steering via the use of 2 linear actuators—one pulling while, simultaneously, the other pushes—operated by a simple rocker switch mounted on the handlebars next to the clutch lever. Power is supplied by a Kawasaki 500cc engine.

This amazing design will revolutionize the world of motorcycles!

:W

Nog 1tje:

p.s.:

Je zal van je motor vallen

Nog iets wat ik graag zou willen hebben:

ziet er niet echt uit, maar lees dit maar eens:

:*

Last edited:

Ik doe het wel voor zoiets. Een leuke Tender en wat Jetski's in de davits uiteraard.
Hier wil ik zelfs mijn huidige Penthouse in R'dam nog wel voor opgeven

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas Vaar je hem ook even over naar de Loosdrechtse Plassen? Kunnen we even een Dom Perignontje opentrekken, ik heb nog wel een paar flesjes koud staan.

Sinds ik als klein kotertje naar Miami Vice keek, was ik al helemaal gek op de Ferari Dayona Replica waarin ze reden.

12cilinder Powweerrr :W

Dat huilende geluid dat deze krengen produceren:~

Maar een Shelby Mustang vind ik ook erg vet!

En doe me ook maar een Wellcraft Scarab

Last edited:
Daar heb ik mijn Tender voor. Mijn huidige Zodiac Projet vind ik wat aan de kleine kant. Bovendien is die 83 PK ook wat weinig... Dus ik zoek nog een alternatief

Dit wordt helaas toch nooit werkelijkheid, maar dromen mag altijd natuurlijk .

<offtopic> Ik begin mn studie trouwens leuk te vinden: We hebben hier allemaal colleges over Regal Marine, van die vette bootjes 8) </offtopic>

Hmm Asconaatje B i400 om te driften, Monza 3.0 om te cruisen Corsa A C20LET EDS phase 3,5 voor de sprints, en voor t circuit vlamwerk een ouwe Yamaha FZR600 denks....ben snel tevreden

Als je nou nog ff afbeeldingzoeken van google gebruikt, hebben wij ook een paar vette pic's

Weet niet echt wat ik me erbij moet voorstellen

Status
Not open for further replies.