Je meest monsterlijke met motor uitgeruste machine

Status
Not open for further replies.

Pappa Jacco

mensch
Jouw meest mosterlijke met motor uitgeruste machine (Wat dan ook!)

K, je hebt vast wel een machine die je echt boven alles het vetste vind, en daar heb je vast ook wel info over gevonden op het i-net.

Post hier dus jouw absolute meest monsterlijke machine die je ooit gezien hebt (of welke je best graag zou willen hebben als je toch millionair was.......Haald dus niet uit of je een gemotoriseerde driewieler of een F16 neerzet ;))

Met foto en info plz :W

grtzz, Jacco.
 
Advertisement - register to remove this

caddy.jpg


Tjah...blijf gewoon mezelf or!
Miljonair of niet...:)
 
wlsv_run_pg30_b.jpg

De Malibu Wakesetter LSV... 425PK rauwe V8 power en de luxe van een jacht. Plus een wake (golf) waar je "u" tegen zegt :D
Voor slechts 65.000 eurotjes is ie de jouwe...

[edit]
Dit zou ook leuk zijn, leuk bootje, met trailer en bijbehorende dikke wagen in passende kleur 8)
30Picture_189.jpg
 
Last edited:
Hmzz, weinig eisende mensen hier :D

Doe mij maar meer iets als:

kwak2s.jpg


kwak1s.jpg


kwak1s.jpg


Pete's 3300cc triple-engined KAWASAKI drag-bike uses 3 GPZ 1100 cc engines! It should produce around 300 bhp at the rear tyre running on petrol, although nitro MAY be tried at a later date. The frame is a mixture of mild steel and Reynolds 531 tubing, bronze-welded and chrome plated as is usual with Pete's bikes. It is still under construction.

Rrrrrrrrrrr
 
K, that's fair Bart, maar mag ik dan met deze over je motorkap heen rijden plz?:*

monsterbike-green.jpg


DESCRIPTION

Bringing new dimension to the world of dirt bikes, this amazing monster sits atop two 78" high x 50" wide flotation tires, making it the largest motorcycle ever constructed!



The engine operates a hydraulic pump, which in turn operates a hydraulic motor that is capable of 5,150 inch-pounds of torque. This design allows the bike to be driven in reverse as well as forward. Other features include power steering via the use of 2 linear actuators—one pulling while, simultaneously, the other pushes—operated by a simple rocker switch mounted on the handlebars next to the clutch lever. Power is supplied by a Kawasaki 500cc engine.


This amazing design will revolutionize the world of motorcycles!



:P:W
 
Nog 1tje:

monsterbike.jpg


p.s.:

Je zal van je motor vallen :P

Nog iets wat ik graag zou willen hebben:

yellow.jpg


ziet er niet echt uit, maar lees dit maar eens:

The Y2K is the world's first turbine powered street legal motorcycle of its type. Powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine running on diesel fuel, the Y2K has demonstrated over 300 horsepower and 425 ft/lbs of torque on the Dyno Jet 200

Weighing in at just over 460 lbs the Y2K rides like a sport bike with the acceleration of a top fuel dragster. This motorcycle is at home in city traffic or cruising the super highways of Europe.


The Y2K Turbine Superbike was designed and built for the ultimate connoisseur, the individual who knows what he wants and goes for it. If nothing but the best is what you desire, you just might qualify as a "Pilot" for the ultimate motorcycle.


Innovation and superior craftsmanship are apparent everywhere you look. From the carbon fiber wheels to the rear view mirror (which consist of a camera and TV monitor located in the custom dash panel), the Y2K Superbike sets a benchmark that others can only envy. So far ahead of the rest, the horizon is just a throttle away!!!

:*
 
Last edited:
Specifications - Y2K Turbine Superbike
Frame: Aluminum alloy

Rake: 27 degrees

Weight: 500 pounds

Seat Height: 31.5 inches

Wheel Base: 68 inches

Wheels: Dymag Carbon Fiber 17"

Tires: Front: 120 60ZR17 (Pirelli)

Rear: 200 50ZR17 (Pirelli)

Front forks: 55 mm inverted

Shocks: Mono-shock adjustable oleopneumatic (Ohlins)

Brakes: Front: 2 x 320 mm floating system - 4 piston calipers (Brembo)


Rear: 2 x 320 mm floating system - 4 piston calipers (Brembo)

Engine: Allison Rolls Royce 250 Gas Turbine

Power: 320 hp @ 52,000 rpm (286 hp @ rear wheel)

Output RPM: 6,000 rpm

Torque: 425 ft lbs @ 2,000 rpm

Compressor speed: 54,000 rpm

Fuel: Diesel, Kerosene, Jet A

Lubrication: Dry-sump/ 3.5 quarts turbine oil

Transmission: Two-speed automatic or manual

Rear Mirrors: Concealed color display (LCD) for rear mounted camera

Fuel Capacity: 8.5 gallons (34 liters)

Ride: Indescribable!!

hehehehehehe Vet zo'n ding!
 
sea_shot.jpg


Ik doe het wel voor zoiets. Een leuke Tender en wat Jetski's in de davits uiteraard. :)
Hier wil ik zelfs mijn huidige Penthouse in R'dam nog wel voor opgeven :rolleyes:
 
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas :p Vaar je hem ook even over naar de Loosdrechtse Plassen? Kunnen we even een Dom Perignontje opentrekken, ik heb nog wel een paar flesjes koud staan.
 
Sinds ik als klein kotertje naar Miami Vice keek, was ik al helemaal gek op de Ferari Dayona Replica waarin ze reden.

12cilinder Powweerrr :W
000430-200308-000002big.jpg

648-1.jpg


Dat huilende geluid dat deze krengen produceren:~

Maar een Shelby Mustang vind ik ook erg vet!


En doe me ook maar een Wellcraft Scarab
126scarab2med-med.jpg
 
Last edited:
Daar heb ik mijn Tender voor. Mijn huidige Zodiac Projet vind ik wat aan de kleine kant. Bovendien is die 83 PK ook wat weinig... Dus ik zoek nog een alternatief :P

Dit wordt helaas toch nooit werkelijkheid, maar dromen mag altijd natuurlijk :).

<offtopic> Ik begin mn studie trouwens leuk te vinden: We hebben hier allemaal colleges over Regal Marine, van die vette bootjes 8) </offtopic>
 
Hmm Asconaatje B i400 om te driften, Monza 3.0 om te cruisen Corsa A C20LET EDS phase 3,5 voor de sprints, en voor t circuit vlamwerk een ouwe Yamaha FZR600 denks....ben snel tevreden :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top