Stephan. Senior User 25 August 2004 #1 Is deze vario nog bruikbaar? En nee, ik hoef geen advies voor een andere, die heb ik al. Het lijkt erop dat de vario eens is losgeslagen oid.
Is deze vario nog bruikbaar? En nee, ik hoef geen advies voor een andere, die heb ik al. Het lijkt erop dat de vario eens is losgeslagen oid.
Stephan. Senior User 25 August 2004 #3 op het stuk waar de rollen zelf komen valt het mee en is het nauwelijks voelbaar. Het zijn vooral die 3 stukken waar je gradenplaat in valt. Upvote 0 Downvote
op het stuk waar de rollen zelf komen valt het mee en is het nauwelijks voelbaar. Het zijn vooral die 3 stukken waar je gradenplaat in valt.
Divided Banned 25 August 2004 #5 je kan hem nog wel bebruiken in een std. scooter ofzo Upvote 0 Downvote
terror-hardcore ->E.R.T Tuning 25 August 2004 #6 is nog wel me terijden aleen is telang me doorgereden met versleten glijdeblokjes. gelijdeblokjes moetje optijd vervangen anders krijg je dit Upvote 0 Downvote
is nog wel me terijden aleen is telang me doorgereden met versleten glijdeblokjes. gelijdeblokjes moetje optijd vervangen anders krijg je dit
Stephan. Senior User 25 August 2004 #7 ja, daar leek het ook wel op ja. Maja, de buitenkant van de vario is nog wel goed. Upvote 0 Downvote