Innercity

Innercity ROELT!

smile.gif
biggrin.gif
smile.gif
biggrin.gif
smile.gif
 
Ik zou wel willen naar Innercity (kaartje kan ik oo knog wel ana komen) maar dat houd ik dus niet vol he! Eerst innercity 30e, dna nog is oudjaarsavond, dat hebbe nze echt kut gedaan!!!

Ik heb van de afgelopen jaren de Innercity cd's van Corsten en Tiesto, die zijn echt wreed...

Hhhe Sensation man!!! Dat wordt het feest volgend jaar!!!

BTW:

Daanje ga jij dan wel?
Misshcien kunnen we zo ook is wat afspreken, is ook wle lachuh, als er veel menen gaan, dan spreek je gewoon ergens af, alleen ik ga dus niet, dan ben ik dood met aftellen...

Wanneer is er weer een Trance NRG?

SvR
 
Sjoerdyo: Tuurlijk ga ik naar Sensation volgend jaar!
smile.gif


Ben er van de zomer ook geweest
biggrin.gif

Ik woon er vlakbij
Zou wel kewl zijn om met een groep van deze site te gaan!
Je kan je scooter natuurlijk gewoon in de fietsenstalling neerzetten. Kost iets van een knaak ofzo
 
Jij bent gek, helemaal vanuit Ede naar amsterdam, en dan sochtends vraag, als je al in slaap vatl weer terug...

heheh dna kan ik wle begirjpen waarom sommige mensen pillen slikken...
smile.gif


Iemand uit mijn klas die ook naar Sensation was geweest, had daar iets teveel "geslikt" (hey ik ben geen pillenslikker btw) en die stodn zowat heel de avodn tegen de muur ofzo... wehehe stumperd, maarjah hij dealt wellis op feesten geloof ik...

Dan heb jij een dikke 100 piek uitgegeven aan drank enzo, dan telt hij zijn geld als ie naar huis gaat.... Hij maakt daar dikke winst dan....

SvR
 
Ik had een keer gezien dat een gast te veel pillen op had en die werd gewoon zo leip in ze kop (letterlijk)
Hij werd dus zo leip, dat ie ze kop een half uur tegen een paal aan het slaan was.
Zag er wel grappig uit, maar best wel triest
frown.gif
 
Dan zal hij wel geslikt en gedronken hebben. dan krijg je van die lompe axies. Ik ben er niet op tegen. Af en toe es een pilletje. Is echt wel vet. Laatst op trancemania tot half zeven s'ochtends non-stop staan dansen!
greetz Tim
 
Back
Top