INNERCITY --> wie gaan er?

Originally posted by zip#19
Het lijkt wel alsof iedereen alleen voor Dana naar zo'n feest gaat, ik zag dat ook al op die dvd van Sensation. Iedereen was/is helemaal gek van Dana, oke ze draait erg goed maar ik vind dat ze teveel hetzelfde draait. Wat ik gehoord heb is dat ze dus gewoon dezelfde set draaide op verschillende feesten.

Maar jullie zullen vast niet alleen voor dana gaan neem ik aan:)

Idd Veel mensen gaan voor Dana.....terwijl er dj's zijn die kwalitatief veel beter zijn/draaien dan haar! Mja...
 
Ja...ik ging, zoals op het filmpje te zien was, voor dana ja...deze keer wel :)

Puur en alleen omdat Techno, waar zoals M/\RC! zegt...kwalitatief betere dj's zijn, niet mijn style is..
 
Dana heeft naam en uitstraling....
Terwijl Don Diablo en Dave Clarke beter dan hun draaien, vind ik hoor...weet niet hoe jullie erover denken.
 
Originally posted by Vass 8)
JAJAJA, nu weten we het wel! :|


Ze is COMMERCIEEL maar kan wel draaien..

nu tevreden?

sjees. tis maar muziek hr...

ik vraag me af op wie deze regel nou meer van toepassing is......en hou het een beetje rustig, ieder zijn eigen mening......
 
Originally posted by rennerries
ik vraag me af op wie deze regel nou meer van toepassing is......en hou het een beetje rustig, ieder zijn eigen mening......

iedere topic die er voorbij komt over feesten is er WEEEEEERRRRRR hetzelfde gezeik over dana en commercieel en blabla.
vandaar de frustratie.
en deze topic gaat over innercity, niet over dj's in het algemeen, daar probeerde vass op aan te sturen.
 
aha ok....maarja kan ie het beter wat rustiger zeggen. Maargoed het feest was top, aankleding vind ik ook vet, het enige minpunt was dat er een of andere gekke buitenlander allemaal mensen liep te slaan op het einde.
 
Juist Ronald :)


Jij snapt t tenminste..maar waarom zou ik het rustiger zeggen?.....als ik dat geblaat beu ben dan maak ik dat duidelijk..

Ik bedoel; het was niet persoonlijk ofzow...maar iedereen valt 4 x in herhaling over hetzelfde onderwerp...dus ik zei ff waar het op stond :)
 
Ik zei gewoon wat ik er van vond. En als je er niet tegen kan dat mensen zeggen dat dana commercieel is dan kijk je toch niet meer in dit topic. Als jij het lekkere muziek vind en een ander vind het minder en commercieel, naja dan is dat zijn mening. Geen reden dus om je druk te maken. Maarja nu maar weer ontopic. Weet iemand al waar de livesetjes te vinden zijn?
 
kheb et wel weer gehoord.... de main was niet supervet en veel te druk...

dave clarke draaide zijn setje weer perfect... en de speedfreax roelde ook...

en dana, tja... hardcore was 3 jaar geleden leuk ;)
 
Dave draaide zeker een meesterlijke set. Hij was weer heerlijk bezig met al zijn trucjes. Marco V viel me zwaar mee. Ben meestal niet zo'n fan van hem, maar het meeste wat ik van hem heb gehoord was zeer goed. En natuurlijk draaide Sven Vath ook lekker. Heeft niemand trouwens die buitenlander gezien die iedereen sloeg bij de banken bij de eettentjes enzo? Beetje te veel gesnoven ofzo, die gozer sloeg gewoon de hele tijd mensen en dan liep die weer kei hard weg.
 
Back
Top