INNERCITY --> wie gaan er?

Originally posted by hebo-aeroxje
Og, de line up, ook een hoop onbekenden voor mij, maar ik ben gewoon vet benieuwd... zolang er maar enigszins HARD gedraaid wordt ben ik eigenlijk allang tevreden, en als er dan nog mooie intro's aan vooraf gaan, ist gewoon top...

Wel 10 zalen zeg :p

(johan gielen is btw tog niet te vergelijken met dana of sven vath... was vorige week nog ff bij hem wezen kijken draait regelmatig in tentje hier in de buurt maar das niet bepaald HARD ofzow :) )

Innercity = Niet hard :)
 
Originally posted by Xander2000
Innercity = Niet hard :)
Mja, dit jaar wel harder dan voorheen, aangezien bijv. Dana komt..

LINE-UP:


MAIN
21.00 Benjamin Bates
22.45 Kevin Saunderson
00.15 Tiësto
02.00 Marco V
03.45 Sven Väth
05.30 Dana


TECHNO
21.00 Benny Rodrigues
23.00 Rino Cerrone
01.00 Dave Clarke
03.00 Umek
05.00 Jay Denham


HOUSE
21.00 Ricky Rivaro
23.00 Richard F
01.00 DJ Sneak
03.00 Harry Choo Choo Romero
05.00 Laidback Luke


PROGRESSIVE
21.00 Faro
23.00 Futureshock (dex ‘n fx)
01.00 Sister Bliss
03.00 Sander Kleinenberg
05.00 Johan Cyber


SPEEDFREAX
21.00 DJ Lighter & MC Dart
23.00 The Wideboys & Dennis G
01.00 DJ Vanbellen feat. MC Lyrical Tie & Lady Bee
03.00 Mark Ruff Ryder & MC Vapour
05.00 DJ Gomes & MC Vin-E


CLUB
21.00 Denis
23.00 Jip Deluxe
01.00 Bart Thimbles & Praful
03.00 Olav Basoski
05.00 Marnix

Mja, ik zeg niet dat het een slechte lineup is maar ik vind m niet zo geschikt voor Innercity, en verder natuurlijk persoonlijke smaak..
 
Net zoals die andere gap zeker: Ik ben te herkennen aan een wit shirt en een blauwe spijkerbroek... :p

Ik heb geen idee wat ik aan doe, bloesje wil ik wel doen maar schijnt te warm te zijn, net zoals een wegwerkerspak...

denk maar gewoon een shirt... kom tog om te stampuh...

ennuh Xander wat is 'niet hard' ?

greetz...
 
Mja, mss schiet t op omdat we al iets van te voren eventueel kunnen plannen?


uitwisselen van foon# is een idee....sms powah :)

tsjah...zal wel weer sparco's worden...energie vestjes...lenzen in 8), ennuh..g-sus broek ?

Kweenie, LB eigelijk :D
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Net zoals die andere gap zeker: Ik ben te herkennen aan een wit shirt en een blauwe spijkerbroek... :p

Ik heb geen idee wat ik aan doe, bloesje wil ik wel doen maar schijnt te warm te zijn, net zoals een wegwerkerspak...

denk maar gewoon een shirt... kom tog om te stampuh...

ennuh Xander wat is 'niet hard' ?

greetz...

had je scootertuning.net tshirt weer aangetrokken, herkenbaar genoeg :)
 
Ik was en Dana draaide wel flex!

Erg lekker..in tegenstelling tot de rest van de ClubKutLiederen olè! :):p

Mrja....hing vond ik wel een erg relaxte sfeer.......al met al...wel grappig :)
 
Ik vond het dus echt een leuke avond en even voor dancetrend, ik vind techno wel leuk, ik vind alleen dat Mauro er geen sfeer in kan brengen vind ik toch wel belangrijker dan platen keuze die bij hem gewoon heel goed is. Dave Clark, Umek en Sven Vath vond ik dus wel goed draaien.

Dana was weer vet commercieel. Zal wel gedwongen zijn de muziek commercieel te houden omdat het zo'n breed publiek is. Ik ga zo denk ik maar slapen, heb namelijk nog niet geslapen en heb net een wedstrijd gevoetbald :).
 
Dana was egt opper wreed... ik ging helemaal los.

Me eerste partij is egt niet tegengevallen!!

Ook marco V trouwens, was ook lekker.

CD van Dana moek wel ff hebben... die liveset!

greetz artic
 
yeah, uiteraard draaide Dana commercieel...mr c'mon..Innercity hé :)

Dan heb je dat...en jajajaja ik weet dat ze in de hype zit enz enz :), mr boeit niet...ik stond @ main helemaal vooraan...alles trilde overal van die bass...die daarom ECHT hard stond 8)

Klonk g00000eed :D, mja, en na 80 euro bier ga je vanzelf wel Qnallen :)
 
ik vond de hele main vanaf tiesto wel goed met als toppunt cker dana egt zupah

sven vath hadde ze thuis mogen laten hij draaide vrij hard enzo maar kon geen nieuw deuntje verzinnen ofzo
 
Ik vond tiesto zwaar zuigen. Maarja hou niet van dat softe gedoe. Dave clarke draaide echt opperwreed en vaag. Marco v was ook wel vet, en sven draaide ook super. Dana was wel lekker aan het stampen, alleen veel te veel breaks. Vond Dave Clarke het beste.
 
Sven vath draait techno en techno is aardig eentonig. Dave Clark had ik 2 maanden geleden een cd van gekocht en toen zat ik al van, he hoe mixt hij dat nou aan elkaar. Op innercity deed hij het net zo wat best knap is omdat het live is en je niet als in de studio even opnieuw kan beginnen.
 
Het lijkt wel alsof iedereen alleen voor Dana naar zo'n feest gaat, ik zag dat ook al op die dvd van Sensation. Iedereen was/is helemaal gek van Dana, oke ze draait erg goed maar ik vind dat ze teveel hetzelfde draait. Wat ik gehoord heb is dat ze dus gewoon dezelfde set draaide op verschillende feesten.

Maar jullie zullen vast niet alleen voor dana gaan neem ik aan:)
 
Back
Top