Impulz of Innercity ??

Originally posted by sf
sorry, klopt, ff overheen gelezen, ik dacht nu word weer de hele q-dance crew opgenoemd, maar die komen daar dus niet, vandaar die opmerking.
wij zullen ws de hele avond in de hardhouse zaal staan, dat word echt wel weer lachen8)
vooral jp, lab 4 en joyi. missen we iemand, ja idd, tom harding, die gast interesseert me niet veel, word allemaal veels te overdreven, terwijl ie op de vorige, of de impulz daarvoor gewoon weg werd gedraaid door fausto:#

net zoals op 4-elements werd tom ook weg gedraaid door fausto,met ze afro pruik..8P

Originally posted by RUBEN R
Tja, Tiësto moest ook in de Progressive tent draaien. Dan kun je ook niet veel verwachten. Ik vond dat ie er nog best wat van maakte voor zo ver als dat gaat als je eigenlijk alleen maar progressive mag draaien...

Impulz indoor ben ik ws. ook weer aanwezig. Blijft een vet feest... 8)

Ik wou naar Tiesto @ impulz outdoor, maar ik vond ut een klein beetje te druk. Je kwam die tent niet eens binnen :( Maja, ik hoorde van vrijwel iedereen dat er toch nix aan was...

Ennuh, jij gaat naar impulz indoor? Samen gaan? :D

ik vind die feesten allemaal zo vlak voor het nieuwjaar, wat je natuurlijk ook bruut gaat vieren!?! Ik ga dan naar Awakenings (goed geschreven?) maar zo 2 x in de maand dat trekt mijn portomonnee echt niet!!

Originally posted by Flash
Ik kies denk ik toch een beetje heel erg voor speedy J live in de Now & Wow. (Marco Corola, Adam Beyer) dat word weer smullen :)

Da's techno toch? Is dat nog een beetje koel? Ik wil daar ook welluns heen eigenlijk, ik woon er niet voor niets op loopafstand v/d now&wow :).

Originally posted by Martijn
Weet iemand hoe ik nog aan kaartjes voro Innercity kom?

Die koop je bij VVV, sigarenwinkeltjes, free record shop enz enz...
Zowieso overal waar ze "Ticketservice" hebben...

Last edited:
Martijn zei me net dat ze bij de ticketservice al weg waren, maar ze liggen tog nog wel bij de betere sigarenzaken enzo... ?

Wil er namelijk tog wel graag heen eigenlijk...

Back