Alleen voor mensen die naar impulz gaan

En ik ben nu net wakker. Ik vond het wel een geinig feestje, alleen vond ik de muziek in het begin een beetje soft. Tom harding bijv. vond ik niet echt vet. Volgende keer toch maar weer hardstyle of een keertje hardcore.
 
Ik had toevallig kaartjes gewonnen voor Impulz, anders was ik naar een klein feestje in Apeldoorn gegaan waar Technoboy draaide. Zo'n groot feest is natuurlijk wel vetter, alleen de muziek viel me dus tegen. Yoji en Lab4 vond ik trouwens wel een stuk beter...
 
net wakker, tjees dit is een van de slechtse feesten geweest waar ik geweest ben...
ik vond de vorige impulz indoor nog wel gaan, maar bij deze vond ik er gewoon geen zak aan. geluid vond ik maar matig, wat er gedraaid werd vond ik ook niet alles, tenminste wat ik er van mee heb gekregen. het enigste wat ik wel lachen vond was dat t. harding weer gewoon helemaal weg werd gedraaid door yoji... volgens mij kwamen ze na elkaar? en dat is dan DE man voor hq...
verder vond ik de wc's gewoon kut geregeld, alleen maar dixy's en nog te weinig ook, en in de hardhouse zaal liep de zeik gewoon de zaal in.
verder nog wat teveel geblowt denk ik, daarna nam ik 1 slok breezer, en begon me nog kut te voelen ook. maja, half 8 thuis en besloten om eerder naar qlimax of iets anders te gaan dan naar impulz.
misschien als we niet naar T.D. waren geweest dat het dan wel v@ was
 
Zoo, ikke is weer iets minder brak. Was al zwaar moe voordat ik erheen ging, dus je kunt je voorstellen dat ik een beetje brak was :p

Wc's waren idd kut. Ik vond Yoji niet echt geweldig, vond Tom Harding toch wel beter, mja, die stijl ligt me ook wat meer. Sterling Moss draaide ook wel ok, maar toen was ik te moe om nog te bewegen :D
Was btw mijn 1e grote feest, ik vond het koel.
 
Over die plas met zeik, dat was ongeveer het ranzigste wat ik ooit gezien/geroken had. gatverdamme een plas van 3 cm diep van 15 m2 arg...

Ook mijn 1e grote feest. Was wel moe aan het einde...
 
Originally posted by AppieNRG
Leuk om te lezen dat je de afgelopen nacht met je wazige hoofd door de zeik hebt staan springen 8P
mja, kheb me van 5 tot 6 echt zwaar kut gevoeld ( gelukkig niet gekotst, want dan hadden die kameraden van mij weer schik gehad, dus het moest binnen blijven), toen ik weer wat fitter was kwamen we daar langs op, ik voelde mijn maag bijna weer omhoog komen... :|
 
Originally posted by AppieNRG
Teveel gezopen/geslikt/gesnoven? :p

*paar regels naar boven*
...verder nog wat teveel geblowt denk ik, daarna nam ik 1 slok breezer, en begon me nog kut te voelen ook...

viel trouwens wel op hoeveel jonge meisjes er af werden gevoerd naar de ehbo, omdat ze weer eens/voor de 1ste x wat gebruikt hadden|(
 
Originally posted by sf
*paar regels naar boven*
...verder nog wat teveel geblowt denk ik, daarna nam ik 1 slok breezer, en begon me nog kut te voelen ook...

viel trouwens wel op hoeveel jonge meisjes er af werden gevoerd naar de ehbo, omdat ze weer eens/voor de 1ste x wat gebruikt hadden|(

Ik ben ook nog op de ehbo geweest met een maat van me. Er was iets niet helemaal goed...

Toen we weggingen (van de ehbo) werden er vlak naar mekaar 2 meisjes naar binnen gedragen die out gegaan waren. Is wel weer jammer :(
 
Originally posted by sf
[B
viel trouwens wel op hoeveel jonge meisjes er af werden gevoerd naar de ehbo, omdat ze weer eens/voor de 1ste x wat gebruikt hadden|( [/B]

Ze moeten het toch 'een' keer hebben geprobeerd! ;)
 
impulz was weer eens matig zoals gewoonlijk...
Yoji was idd master, maar wat dachten jullie van Lab 4 & S.H.O.K.K :rolleyes: )

volgende keer echt weer hardstyle/ hardcore...

ik zag trouwens wel een flyer hangen van een feest waar Dj Francois (ZINO) draait, die gast is echt goed!!!

wie weet er nog wat daar de naam van was?
 
Back
Top