Impulz of Innercity ??

Originally posted by Martijn
Weet iemand een minimum leeftijd voro zo een feest ben nl 17...
Innercity is 18, maar vraag me af of ze daar egt moeilijk over gaan doen als je daar bij de ingang staat.
 
Originally posted by AppieNRG
Tuuuuuuuuuuuuurlijk Roy...

Ik kan misschien via een klasgenoot van me gratis naar Innercity, moet ik nog ff afwachten. Impulz weet ik nog niet, ik ga er iig geen 40 euro aan uitgeven...

Uuh ja... Dat ziet er wel koel uit.
Al1 wel erg klote dat H4L op vrijdag is :|
 
Originally posted by SRulez
Innercity is 18, maar vraag me af of ze daar egt moeilijk over gaan doen als je daar bij de ingang staat.

Ik gaat wel vaker naar feesten, ze hebben nog nooit naar ID gevraagd!......kwam altijd zonder problemen binnen, en ik ben ook 17! :)
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Uuh ja... Dat ziet er wel koel uit.
Al1 wel erg klote dat H4L op vrijdag is :|

Bedoel je Hardcore 4 Life in Ministry of Dance? Das wel vetjes hor, alleen ik ken tegenwoordig ook niet meer nu ik ook op zaterdag werk! 8P
 
Originally posted by M/\RC!
Bedoel je Hardcore 4 Life in Ministry of Dance? Das wel vetjes hor, alleen ik ken tegenwoordig ook niet meer nu ik ook op zaterdag werk! 8P

Ja, da's wel minder :|.
Ik werk ook op zaterdag (in Apeldoorn) en daar ga ik nog wel eens uit op vrijdag. Ik hoef toch al1 maar duf 8er me burootje te zitten :).
Maarja ik heb wel een kamer hier in Rdam, maar ik trek het niet om helemaal niet te slapen en meteen de trein te pakken (.

<offtopic> Wat is cool op donderdag in R'dam? Behalve de Holly dan? :) </offtopic>
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Ja, da's wel minder :|.
Ik werk ook op zaterdag (in Apeldoorn) en daar ga ik nog wel eens uit op vrijdag. Ik hoef toch al1 maar duf 8er me burootje te zitten :).
Maarja ik heb wel een kamer hier in Rdam, maar ik trek het niet om helemaal niet te slapen en meteen de trein te pakken (.

<offtopic> Wat is cool op donderdag in R'dam? Behalve de Holly dan? :) </offtopic>

was dat verhaal erboven dan wel ontopic?? :p
 
mindstorm komt er overigens ook weer aan, wie gaan erheen?
bestaat ook nog niet zo lang, lineup is wel leuk.
secret simba, dana, alpha twins, kuna, sunny d, bountyhunter, trauma team en nog meer.
 
ik ga waarschijnlijk ook naar Phat Bass 6 dec. in de Sandokan in Scheveningen8P
lineup= oa (later schrijf ik ze allemaal op,nu even uit me hoofd) luna,buzz fuzz,ODC

het is oldschool en kost maar 10 euro:#
 
Originally posted by SRulez
Innercity is 18, maar vraag me af of ze daar egt moeilijk over gaan doen als je daar bij de ingang staat.

nope ga al vanaf me 15e naar dit soort deeste als je er 1 heb mee gemaakt dat geeft gewoon een kick dan vindje normaal uitgaan nixs meer :)
 
nope ga al vanaf me 15e naar dit soort deeste als je er 1 heb mee gemaakt dat geeft gewoon een kick dan vindje normaal uitgaan nixs meer


deze gast heeft gelijk, ik ga ookal vanaf me 15...

als je 1 keer geweest bent wil je nix anders meer 8) 8) 8)

Ben ook weer te vinden @ impulz 7 dec. 8) 8) 8)

(ben nu trouwens nog 17 en heel klein manneke, maar altijd en overal binnen gekomen ;) )

zonnebrrrilllll op en stampen 8) JP/ PAVO/ DANA ruleren 0? 0? 0?
 
Last edited:
Originally posted by aerox17
brrrilllll op en stampen 8) JP/ PAVO/ DANA ruleren 0? 0? 0?

dan ben je op impulz toch op het verkeerde feest;)
maar ik ben ook te vinden @ impulz, innercity niet, lijkt me niet zoveel.
mwoah, word wel weer vet, alleen het voetballen weer op zondag:eek: 8P
 
dit jaar word mn 3e innercity, en mn eerste keer was ik dus 16 :D

en ben ook een keer naar shockers geweest, dat was ook wel bruut..

en idd...een keer naar zon feest geweest en je vind het normale uitgaan maar gaar....veel vettere muziek op innercity enzo ! :W
 
Originally posted by sf
dan ben je op impulz toch op het verkeerde feest;)
maar ik ben ook te vinden @ impulz, innercity niet, lijkt me niet zoveel.
mwoah, word wel weer vet, alleen het voetballen weer op zondag:eek: 8P

Hoezo, JP is er toch wel...? En stampen kan je ook op UK hardhouse...
 
sorry, klopt, ff overheen gelezen, ik dacht nu word weer de hele q-dance crew opgenoemd, maar die komen daar dus niet, vandaar die opmerking.
wij zullen ws de hele avond in de hardhouse zaal staan, dat word echt wel weer lachen8)
vooral jp, lab 4 en joyi. missen we iemand, ja idd, tom harding, die gast interesseert me niet veel, word allemaal veels te overdreven, terwijl ie op de vorige, of de impulz daarvoor gewoon weg werd gedraaid door fausto:#
 
tom harding word idd veel te veel overdreven,
hij werd op vorige impulz indoor ook weggedraaid door JP

en de dj die het meest zoog @ impulz outdoor met stip op nummer 1 Tiësto!!!

die gast is k*t (2 leuke nummertjes)
 
Originally posted by aerox17
tom harding word idd veel te veel overdreven,
hij werd op vorige impulz indoor ook weggedraaid door JP

en de dj die het meest zoog @ impulz outdoor met stip op nummer 1 Tiësto!!!

die gast is k*t (2 leuke nummertjes)

Tja, Tiësto moest ook in de Progressive tent draaien. Dan kun je ook niet veel verwachten. Ik vond dat ie er nog best wat van maakte voor zo ver als dat gaat als je eigenlijk alleen maar progressive mag draaien...


Impulz indoor ben ik ws. ook weer aanwezig. Blijft een vet feest... 8)
 
Back
Top