impulz of trance- energy

Status
Not open for further replies.
niet met happy ketting en blije zonnebril tog? en ook niet molukker-styli broekspijpen opgerold???
 
Last edited:
ooooooh gozerzz dan zie ik jullie daar zeker wel moet nog wel een kaartje halen nah jah volgende week maar ff halen!

Enuh danneli hou je bek.
 
Ik ben naar TE geweest en het is duidelijk..
Heb vorig jaar alle 3 de impulzen bezocht dus ik weet toch wel waar ik het over heb...

Ik kies absoluut voor TE, betere organisatie, mooiere verlichting/aankleding.
En betere line-up!
Op impulz was het weer veel van hetzelfde, of je moet een techno liefhebber zijn...
Tom Harding die voor de zoveelste keer eenzelfde set draait.... :Z
Line-up van TE mag je dan wel commercieel noemen,
maar luister maar eens naar de live-sets, zeker Cosmic Gate en Kai Tracid waren zeer 8)
Echt niet dat je Bartezz zijn commerciele nummertjes daar hoort draaien....

Ook de garderobe is bijvoorbeeld veel beter geregeld,
bij Impulz moest ik een keer een uur in de rij staan en op het eind waren Joel/Ivo enzo nog hun jas kwijt ook......

Locatie van TE is een stuk beter, mooie hallen met goede temperatuur en vette verlichting. Op Impulz sta je daar in de kou waar normaal de koeienmarkt is... Ook zijn de doorgangen niet al te groot en ik heb daar wel eens lekker vast gestaan :|
Okee, TE heeft ook een nadeel, HEEEEE-HOOOOO HEEEE-HOOOO :(

Vind het nergens op slaan dat je net zoveel voor een Impulz kaartje betaald als voor een TE kaartje, je krijgt gewoon zoveel meer op TE...
 
Originally posted by Danelli491


whêêêhhh:'(

ik bedoel alleen maar dat het volk op qlimax wel ff anders is dan op TE...

nou ik hoop niet dat het boerenstampland word vol gabbers.
ik ga heen zoals ik dat wil.
en de line up is gewoon supervet.vanmiddag ff kaartje halen.
 
gaat er volgens mij helemaal niet om hoe je je kleed op zo'n feest moet iedereen maar zelf weten lijkt mij ,iedereen komt voor de muziek en iedereen interpreteert dat op zijn eigen stijl lijkt mij
 
Originally posted by Zevenhuizen


nou ik hoop niet dat het boerenstampland word vol gabbers.
ik ga heen zoals ik dat wil.
en de line up is gewoon supervet.vanmiddag ff kaartje halen.

gabbers valt echt wel mee op qlimax.
ik denk dat er wordt bedoelt dat er op qlimax meer ' ervaren ' stampers komen dan op TE.
niet dat TE verkeerd is ofzo

gabbers komen op HR, Masters of HArdcore e.d. en Terrorfeestjes.
De meeste gabbers zijn coel
nazi's zijn alleen minder.
 
Doe (deed) mij maar ImpulZ. Hardhousehal...

jammer van die Jas ja. Ennuh, mijn laatste impulz was veel te druk, maar dat is op wel meer feesjes zo geweest op het laatst dat ik nog ging.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
met Commercieel wordt natuurlijk niet bedoeld of het feest zelf commercieel is want dat is het natuurlijk ook he!!!
Zo'n feest wordt natuurlijk niet voor niets gehouden!!!
Het gaat gewoon om de muziek!!!
En die lui die op TE draaien zijn allemaal commerciele gasten en shit dus vandaar dat TE commercieel is en Impulz vet is en koel en zo!!!!
Kortom Impulz roelt !!!!

8)
En op Impulz draaien geen commerciele gasten. Ik kan me vaag herinneren dat Dj Don diablo er gedraaid heeft en ook de cd van impulz gemixed heeft. Don diablo is vast en zkr niet commercieel.:|
En ik ben tot nu toe 3keer op TE gweest en een keer Impulz.
En ik kies dit keer zkr voor TE. Niet omdat Impulz oppergaar is ofzo. Het gaat er gwoon om dat je je ergens vermaakt en dat het een cool feest wordt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top