ruud.
www.vk-tuning.tk
goeiedag
aan de hand van wat gespeur op internet kwam ik toevallig dit topic tegen
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/68720
tijdens het typen van mijn vraag of je hiermee vermogens winst zou kunnen boeken op 2 - takt, door dit te optimaliseren, kwam ik op het idee dat een powerbox dit eigenlijk optimaliseert? ik heb me nooit verdiept in de werking van een powerbox oid vandaar , na verder lezen in het topic kom ik er nu achter dat ze het daar dus ook al over een powerbox hebben :L
aangezien er ook voor verschillende inlaattrajecten gekozen word, wat is de invloed hiervan op dit "galmen" ? is bijv ook een filter hier op van invloed vanwege miss het evt dempen van de pieken en dalen in zoon grafiek?
Is er vermogenswinst mee te halen / is het de moeite om mee te testen op een sprinter? En hoe kan je het evt het beste testen dan? verschillende spruitstuklengtes of met een powerbox? Is trouwens ook de diameter van invloed op het "galmen" ?
ik vond het erg interessant dus denk ik post het even
alvast bedankt +ralf+
/ ik snap dat er verschil zit tussen 2 en 4 takt, maar vond het toch interessant
/ grafiekje erbij voor de sier
aan de hand van wat gespeur op internet kwam ik toevallig dit topic tegen
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/68720
tijdens het typen van mijn vraag of je hiermee vermogens winst zou kunnen boeken op 2 - takt, door dit te optimaliseren, kwam ik op het idee dat een powerbox dit eigenlijk optimaliseert? ik heb me nooit verdiept in de werking van een powerbox oid vandaar , na verder lezen in het topic kom ik er nu achter dat ze het daar dus ook al over een powerbox hebben :L
aangezien er ook voor verschillende inlaattrajecten gekozen word, wat is de invloed hiervan op dit "galmen" ? is bijv ook een filter hier op van invloed vanwege miss het evt dempen van de pieken en dalen in zoon grafiek?
Is er vermogenswinst mee te halen / is het de moeite om mee te testen op een sprinter? En hoe kan je het evt het beste testen dan? verschillende spruitstuklengtes of met een powerbox? Is trouwens ook de diameter van invloed op het "galmen" ?
ik vond het erg interessant dus denk ik post het even
alvast bedankt +ralf+
/ ik snap dat er verschil zit tussen 2 en 4 takt, maar vond het toch interessant
/ grafiekje erbij voor de sier
Last edited: