Parle tja... 10 May 2005 #21 wel leuk en aardig, maar denk jij aan de hand van de luchtdruk de ideale inlaat lengte te kunnen bepalen?
wel leuk en aardig, maar denk jij aan de hand van de luchtdruk de ideale inlaat lengte te kunnen bepalen?
ruud. www.vk-tuning.tk 10 May 2005 #22 zoals die man het bekijkt zit er vind ik wel wat logica in... of er ook winst in zit is een 2e
Mol Moraalridder 10 May 2005 #23 rs-ruud said: de gemiddelde motorzaak met testbank heeft niet zoon millibar meter cker? anders is et evt leuk meegenomen.. Click to expand... De 1ste tests zijn reeds uitgevoerd. Of en hoe het precies werkt 8P maar ik zag wel verschil in de grafieken. Verder ook bezig met motortemp e.d. in de grafiek te krijgen. Mengsel zit er ook al in... maar nu ga ik offtopic.
rs-ruud said: de gemiddelde motorzaak met testbank heeft niet zoon millibar meter cker? anders is et evt leuk meegenomen.. Click to expand... De 1ste tests zijn reeds uitgevoerd. Of en hoe het precies werkt 8P maar ik zag wel verschil in de grafieken. Verder ook bezig met motortemp e.d. in de grafiek te krijgen. Mengsel zit er ook al in... maar nu ga ik offtopic.