This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ik heb het helemaal gehad.....

-[inferno]-

Gepensioneerd
mja, ik kan best snappen dat sommige mensen het triest vinden dat ik zoiets post maar reply dan gewoon niet.
de reden dat ik dit post hier is omdat ik de meeste van jullie niet real-life ken en je dan gewoon makkelijker wat zegt.

kheb het voorgoed verknald met me meissie, krijg net een telefoontje dat ik ontslagen ben, me brommer is gemold door me pa (hij begon te zeiken over dat het in de schuur stonk naar benzine en deed dat elke dag tot ik het zat werd en zei dat de brommer de tering kon krijgen en hem dan wel weg zou brengen naar de dealer, dit alles wel redelijk sarcastisch)
waardoor hij zo kwaad werd dat hij me brommer sloopte en ik die avond wegliep en pas om 2 uur terugkwam, op stage hoeven ze me gezicht ook al niet te zien want het kan ze geen reet schelen of ik kom ofniet en ik kan daar alleen maar vuile rotklusjes opknappen, op school gaat het ook kut omdat me cijfers omlaag gaan, thuis gaat het helemaal kut omdat ik vrijwel elke dag ruzie heb met me pa omdat die me niet begrijpt waarom ik dit en dat doe en ik heb door dat gelul van hem zon schuld gevoel dat ik gewoon echt zin om er een einde aan te brouwen.
de wereld heeft schijt aan mij en ik heb schijt aan de wereld.
ik kan gewoon niet meer, wat zouden jullie doen als me mij was, ga er vanuit dat gewoon alles kut gaat, maar dan ook echt alles.
 
Ff een pauze nemen, gewoon ff chillen ofze een weekendje, en daarna er weer tegenaan. Kijk, je kunt wel tegen iedereen gaan zeiken maar dat krijg je echt net zo hard weer terug. Praat er met vrienden over dan weten ze ook hoe je je voelt en kunnen ze daar misschien wat aan doen.

Verder zou ik met je pa gaan praten want ik denk niet dat hij het koel vindt om elke dag ruzie met je te maken, je ouders zijn in dit soort situaties echt je beste vriend, geloof mij maar .
 
Kut man dat het zo met ja gaat op 't moment. Als ik jou was zou ik er in eerste instantie met een goede vriend of vriendin over gaan praten. Naast ons hier op het forum heb je hem of haar die je iig wél begrijpt! Misschien dat zij met je vader willen praten om te vertellen dat het zo echt niet verder kan, want jij stort volledig in op deze manier. Ook door zijn gedrag toch?

Alles wat je verteld hebt is al gebeurd, daar kun je helaas niets meer aan doen. Wat je wel kunt doen, is er het beste weer van proberen te maken...Praat er met je vrienden dus over, ga een gesprek aan met je vader en vertel dat hij je op deze manier kapot maakt. Op het moment weet ik niet meer te zeggen, alleen sterkte jongen! Je komt er wel weer bovenop! Kom op he!
 
mijn pa niet omdat hij me gewoon niet snapt, hij snapt gewoon geen pubers oid omdat hij zelf streng is opgevoed en ik me eigen gang ga omdat dat altijd zo geweest is totdat me moeder overleed, dus snapt hij het niet.
 
Misschien is het ook wel zo dat je vader in een dip zit en z'n boosheid, agressie e.d. op deze manier (dus op jou) uit. Maar jullie zullen er samen uit moeten komen.
 
Maybe stom: ga eens met je pa een weekendje survivalen in de Ardennen ofzo. Beetje kanoen, mountainbiken enz..
 
Wat Jeroen zei is naar mijn mening nog niet eens zo'n gek idee. Bij zo'n weekendje moet je op elkaar vertrouwen, samen dingen doen, samen lol hebben en er achterkomen dat je dus niet zonder elkaar kan. Misschien dat je vader wel tot bekering komt en dat jullie samen weer maatjes worden
 
in dit geval helpt het heel veel om eens goed met ECHTE vrienden/vriendinnen te praten die je begrijpen ja, dan leg je gewoon alles uit, leeg je hart daaro. dat geeft jezelf ook een lekkerder gevoel. misschien dat et dan al beter gaat?

maar misschien ook ff een breakje ja, ff een paar dagen ergens anders verblijven ofsow? dat je pa ff tot rust kan komen, en jij dan ook.

Oja, met dit soort probs is het forum ook wel een goede houvast denk ik..

veel suc-6 nog kerel en sterkte!!!

Greetz, marc
 
hmmmm komt me bekend voor:

Vorig jaar rond de ze tijd........

- begon met me stage verneuken door een kutplek, die kerel mij altijd afzeiken bla bla bla. Kut beoordeling, daardoor blijven zitten.
KOm ik in een kutklas waar ik een hekel had aan 90% van de leerlingen.
-gevolg ik ben chaggy
-gevolg vriendin wil weten wat er is
-ik wil der nie over lulle
-ik krijg der ruzie over met vriendin
-ik verneuk het met vriendin
-voel me nog kutter
-ouders gaan elke dag vragen wat er is (maar wil der nog niet over hebben)
-Veel ruzie met ouders
-vriending wil me trug
- iik ben zo achterlijk haar trug te nemen
-gaat vreemd met kameraad

Kortom dit gebeurde in 2 maand, en begrijp wel hoe je je voelt.

Mjah je moet er idd gewoon over lullen en dan zul je zien dat alles niet zo erg is als het op dit moment lijkt.

Duzz zoek afleiding bij kameraden, ga lekker stappen enzzzz
Verder zal ik je school nie verwaarlozen want daar ga je je alleen maar kutter door voelen als dat ook nog mislukt.

Mjah geloof me , er komen betere tijden (damn wat klink ik oud zo 8P)
 
Hmm.....

Nah het komt me heel erg bekend voor! Ik heb ook weleens van dit soort shit gehad! Mun ouders zijn gescheiden (al 9 jaar) en wil ik ook nog weleens botsen met mun pa! Ik zie hem ook niet zo vaak enzo, en het is psies hetzelfde: Hij snapt geen ene reet van mij! 8P DRAMA's hebben er bij mij thuis afgespeeld! (ook veel met school-shit enzo!)

Maare waar ik later ben achter gekomen......Is dat praten en eerlijk zijn, de key is tot de oplossing! Trust me on this one! Ik besefte het eerst ook niet maar het helpt echt!
 
Hmm, best rot dit...

Ga i.i.g. iets ANDERS doen, iets anders dan je nu doet...

Ik HOOP serieus voor je dat je echte vrienden hebt, daar heb je heel erg veel op dit moment... Ga dingen doen die je aanstaan...

Dat stage-bedrijf is niet JOUW schuld, dus daar kan je weinig aan doen... Als je jezelf kiplekker had gevoeld, ging je naar je contactpersoon op school, en vroeg je een andere stageplek...

PS: als je veel gaat stappen enzo, zuip dan niet teveel, het is nogal drempelverlagend, en geeft soms nogal dramatische taferelen in zo'n situatie [komt vaak bij meisjes voor dat ze dan helemaal doorflippen ]...

Succes & komt allemaal wel goed...
 
Mja, er zijn gewoon af en toe heel vervelende dagen en daar moet je gewoon me leven denk ik altijd
Ga geen rare dingen doen oid. Veel praten etc...


BTW: Raar dat iedereen altijd ruzie heeft met ze pa, ik ben echt ALTIJD in gevecht met me moeder
 
geloof me inferno, je bent niet de enige hier die zich absoluut kut voelt! maar toch lijkt het me beter als je er idd met echte goede maten over praat......

K heb ook vaak het gevoel dat de hele wereld me gestolen ken worden. Dat ik gewoon al is het maar voor een dag, helemaal zorgeloos kan zijn, niemand iets verschuldigd zijn, en met niemand rekening hoeven houden, dat lijkt me nou egt lekker! maarja....k heb het al zo vaak gezegt: Daarvoor moet je dood zijn volgens mij, en aangezien ik het lef niet heb om mezelf van kant te maken moet ik er mee leren leven en er het beste van maken hoe kut de zaken ook zijn! Iig van mijn kant me symphatie met jou inferno. Hopenlijk komt er nog een betere tijd voor je.....
 
Jah denk dat ieder normaal persoon wel es zo een dip meemaakt, ik heb nu ook het gevoel van ben ik gelukkig?
School gaat kut, maar dan echt kut, als ik fail dan ben ik de lul voor de rest of my life....moeder waarmee ik ruzie heb, woon gelukkig bij me pa, etc etc.

Natuurlijk gaat alles echt super kut nu bij jouw, maarre wat ik altijd denk is van alles komt goed, en uiteindelijk komt het ook goed.

Enne geen rare ideeen van ik ga der een eind aan bakken he, heb je niks aan, zijn nog zat dingen die je wilt doen nog en je doet er veel anderen ook pijn mee.

Succes ermee jongen!
 
Hmzz... sucks dude... ik hoop dat er een beetje verandering komt voor je want zo is het inderdaad niet alles nee... Maar om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat je nou met zo'n situatie aan moet! Zelf nooit aan de hand gehad ofzow...

Maareh, als je erover wilt praten ofzow, twijfel niet en spreek me aan @ msn! Heb ook wel zin om binnenkort weer es obbes te terroriseren, als je zin hebt keertje heen te gaan roep maar

Sterkte ermee... greetz Arthur
 
Ik ken het, iedereen kent het volgens mij wel...toenik in de examenklas zat, 3 jaar terug gingik ook "fout". Veel gelul op school, gelul met vriendin, met vrienden, met me werk. Daardoor haddik er weinig zin meer in en ging ik ook uitslapen, weinig naar school, veel in coffeeshop hange waardoor me ouders weer kwaad werden.

Het was bij mij toen echt de leeftijd, fftjes nergens meer zin in. Na mijn eind examen bennik 2 jaar gaan werken, en zit nu weer op school, en het gaat gewoon goed.

Met me ouders heb ik gewoon vaak goed gepraat, en ben zoals meerdere mensen hier zeidden leuke dingen gaan doen. Ben weer echt vrienden met ze geworden, en alles gaat bijna perfect nu met me..
 
Originally posted by JeroenRs50
Maybe stom: ga eens met je pa een weekendje survivalen in de Ardennen ofzo. Beetje kanoen, mountainbiken enz..
ik zou het niet aanraden
het is inderdaad waar dat door zo op elkaar aangewezen te zijn veel mensen dichter bij elkaar komen maar dit zijn meestal situaties waar mense voor elkaar gekozen hebben(relaties enz)
maar ik denk niet dat het in jullie geval een oplossing zou kunnen zijn. ik dnek nl eerder dat het het probleem alleen maar verslechterd. Deze problemen zal je bij de wortel moeten aanpakken en ik denk niet dat je het met een weekendje gezellig doen wegvaagd. Simpelweg omdat jullie al een bepaalde houding naar elkaar hebben die jullie niet snel kwijtraken.
Ik zou je als advies willen geven: Ga professionele hulp zoeken...( ik weet dat het heel stom klinkt en dat je er ws niet meteen mee zal instemmen maar je verhaal aan iemand kwijtkunne is zo verschrikkelijk belangrijk.. omdat je er anders constant mee rondloopt.)
en juist omdat je het zo makkelijk aan ons verteld( omdat we vreemden zijn) denk ik dat het voor jou ook een oplossing is.
Wat voor hulp dit is moet je zelf weten.. denk aan correlatie.. psycholoog, misschien een vertrouwenspersoon op school of wat dan ook.. maar blijf er niet zelf mee rondlopen.
daarnaast kan zo;n persoon ook helpen met het oplossen van deze problemen.
ik meen het echt.. en ik spreek uit ervaring..
succes ermee