Crazybond700
Koos oorlelloos
daar gaat dit eigenlijk nie egt over:S
he maar als ik 50cc snel onder mun scooter leg en verander de vertanding en poulies waardoor mun top gewoon 45-50 is maar 1.5 bv op de roller haal.
kan ik dan bezwaar maken en zeegen rij er dan op dan zul je zien dat hij niet harder gaat ??
want hier komt het eigenlijk opneer.
korter bedoel je? :XCipher said:Dan draai je alleen maar overtoeren. De methode die hij noemt is de enige goede; langere vertanding. Het is alleen lastig een langere vertanding dan de orginele te vinden.
raymondkievit said:he maar als ik 50cc snel onder mun scooter leg en verander de vertanding en poulies waardoor mun top gewoon 45-50 is maar 1.5 bv op de roller haal.
kan ik dan bezwaar maken en zeegen rij er dan op dan zul je zien dat hij niet harder gaat ??
want hier komt het eigenlijk opneer.
A-Bizar said:als jou scooter 45-50 loopt haal je nooit de 1.5kw.
wanneer krijgen jullie nou eindelijk door dat dat ding gewoon snelheid meet?
wanneer snappen jullie nou eindelijk dat je niet moet janken dat dat ding niet klopt?
Je rijd te hard... simpel.
als je brommertje netjes 40 loopt krijg je geen boete op de rollenbank.
Ik spring een gat in de lucht als ze de boetes wat minder kinderachtig maken en deze gewoon met minimaal 400% verhogen en direct je scooter kwijt.
wie zegt dat?Rally LC said:politie gaat vermogens banken aanschaffen,
politie test dan snelheid en nog wat,
dat is klote liever die rollerbank die KW meet.
Hoe kom je daar bij dan?bascarbon said:rollerbank meet ook geen snelheid nee maar vermogen