IK BEN OOK GESLAAGD!

Bart, je begint steeds meer fouten te maken in de stukjes die je typt man! Begint het bier je hersenen nu al aan te tasten?

Dit zijn we niet van je gewend he.
 
*zuchtmode*

SR-Fanatic, ik heb net een zwaar weekend achter de rug, en begon op het moment van typen net m'n tentamen Integraalrekenen te leren, ik ben nu dus echt rot (maar niet zo rot als jij en Nastro dit weekend
smile.gif
)...

*zuchtmode*

Greetz.
 
Originally posted by VDM:
Laat die gozer nou maar, hij stuurde mij een meeltje of ik een IXIL wilde kopen, en vertelde er nog ff bij dat ie vet hard blaast
smile.gif
. Zegt genoeg over zijn niveau. Natuurlijk heb ik wat "aardigs"
smile.gif
terug gemeelt
smile.gif
.

Wel komisch, bij ons op school kwam dit jaar een 4e klas uit een andere vestiging. Allemaal van die kneusjes stoer doen met hun (onbegrensde) scootertjes. Ik toen dus eindelijk me Malossi binnenrotor gemonteerd, kwam ik de straat ingereden met vet veel geluid natuurlijk. Kwamen er meteen van die luitjes aanlopen, wat ik allemaal aan me scooter had veranderd... Of dat geluid alleen door een Nardo en powerfilter kwamen...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Na een kwartier mijn onderdelenlijst te hebben opgenoemd (
tongue.gif
) vroeg ie of ik nog tips had voor zijn afstelling. Ik vroeg: Wat voor uitlaat heb je? Hij: Een raceuitlaat (jaja).. Ik zo van: Wat voor raceuitlaat dan? Hij: Een IXIL...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
: HAAAAAAAAHAHAHAHA.
 
Back
Top