Het "Ik ben wel eens op tv geweest" Topic

ergens in '96 mascotte bij de wedstrijd feyenoord - roda JC
ergens in 97 een reclame spotje in de Kuip voor het waterbedrijf dat de velden besproeide.
ONK Stuntrijden in Assen afgelopen jaar...
was maar 1 crash toen dus ja die moest erbij...
ook nog paar keer op de achtergrond toen.

Keer met n zooitje bij een talkshow gezeten van de EO met, jawel, Andries Knevel ...

Was wel erg leuk, keertje in de studio, zien hoe ze dat allemaal doen, 'klapinstructies' krijgen ...

ik heb vroegah bij "het zonnehuis" ofzo van kindernet 2 afleveringen me ma helemaal mooie kleren voor me kopen en shit whaha was meer in trans dan ik zelf

en deze zomer werden er een aantal afleveringen opgenomen over me stiefpa door dat programma "de bevalling" (me stiefpa is verloskundige)
ik mocht die dag niet aan me scooter beunen in de tuin :'(

Ik ook met uitgaan, 1x @ Jeroen Post en een keer toen Mental Theo draaide op TV geweest.

Ik hoop het ooit nog eens te doen met de scoot, op bijvoorbeeld Lelystad 2007 Live @ eurosport +pippi+

crazybond700 said:
Boeie ik ben toch het tofst. Ik was bij sesamstraat+ralf+ Lalalal

En ik wil nog wel een keer bij blik op de weg worden aangehouden, dan rollerbank en dan netjes 0.5 kw:P

Dan zenden ze het niet uit :+

Of hap ik nu :rolleyes:

Ben vorig jaar geinterviewd om 7.00 's ochtends omdat ik vuurwerk wilde hebben. Sta je daar met je net wakkere hoofd en je haar niet gedaan, komt er opeens een tv-mannetje voor je staan.

Da was't.

RobinL said:
Ben vorig jaar geinterviewd om 7.00 's ochtends omdat ik vuurwerk wilde hebben. Sta je daar met je net wakkere hoofd en je haar niet gedaan, komt er opeens een tv-mannetje voor je staan.

Da was't.

Wie gaat er nou om 7 uur s`morgens naar zoon kut winkel?

Met de rellen van 0605 op tv geweest ( staat zelfs op enkele DVD's van pim :X )
bij geert wilders op tv geweest
weekendmiljonairs op tv geweest
uhh tijdens voetbal vast wel eens op tv geweest ;)

Matthew. said:
AHAHAHAHAHA +ralf+

Je bent gespot:P
Mooi verslagje+ralf+

God stond ik ff voor lul ;)

Maare ik vond het wel lachuh +ralf+

Ik werd gister zelfs in Zak weer herkend: "ey, ik heb jou op tv gezien vanavond" -:-

Ik heb twee jaar geleden meegespeeld met het slagwerkensemble van onze fanfare op het 5 mei concert op de dam in Amsterdam voor de koningin, was live op Nederland 2 :)
iedereen is toen goed in beeld geweest

ik ben 2 jaar geleden op nederland 3 geweest:P we liepen ff rustig een rondje met 3 gasten een rondje over de pier bij scheveningen. kwam der een cameraploeg naar ons toe. en die vroeg: willen jullie ff cijfers geven voor de dames die langs lopen. haha heel critisch naar tuurlijk maarja er waren ook 2 dames die echt een 9 waren.

en vroeger wel eens bij telekids geweest toen ik carlo voorlul zetten, hij maakte een heel stom grapje en ik zei: vind jij je zelf nou grappig ofzo ik niet hoor :L . als het goed is heb ik van het laatste nog een filmpje zal eens gaan zoeken

Back