LaBaraque aka BEN, Wie komt er wel eens?

hehe thanx!

Ramen ingooien is inderdaad geen slecht idee voor deze commerciele tv-tent. Hier ga ik dus nooit naar binnen.
Offcorso kan erg ok zijn. Lopen een paar zeer mooie vrouwen rond. Toch moet je een beetje letten op wat er wordt gedraaid. Zelf kwam ik een op zo een suffe mellowavond. Was dus zwaar stinken. Gelukkig had ik wel goed uitzicht hehe.
Andere keren draaien ze stevige progressieve muziek.
Wel leuk om een omgebouwde bioscoopzaaltje als disco te gebruiken.

Originally posted by b0em
anders gewoon ff The Bar opzoeken en alle ramen inkeilen :D

Maare offcorso, dat is wel chaaf?
Gaat ik ook maar eens naar toe binnenkort.
Wat ik over BEN hoor doet me denken aan het HVO (voor onbekenden Huis van Oranje) dus denk niet dat je me daar snel zult vinden :D

en oooi Ornathon :)

Kweenie of offcorso jouw tent is...ik was er zondagavond met Club Lau+, de muziek was echt werkelijk geweldig, chicks ook, maar uhm, niet echt scoorbaar denk ik. Echt wat ouder publiek.

Btw had nog sjans met een vrouw van 40 samen met Pim. En ze zag er nog goed uit ook :) Zegt dat gekke mens: als ik geen vriend had zou ik jullie allebei mee naar huis nemen! :W

Originally posted by Arne@Piaggio

Kweenie of offcorso jouw tent is...ik was er zondagavond met Club Lau+, de muziek was echt werkelijk geweldig, chicks ook, maar uhm, niet echt scoorbaar denk ik. Echt wat ouder publiek.

Btw had nog sjans met een vrouw van 40 samen met Pim. En ze zag er nog goed uit ook :) Zegt dat gekke mens: als ik geen vriend had zou ik jullie allebei mee naar huis nemen! :W

:W als ze geld heeft

Back