Het "Ik ben wel eens op tv geweest" Topic

Keer in Hart van Nederland, was er een gast met z'n kit-vlieger over een hotel heen gevlogen, ik ging daar toen vliegeren, gaan ze vragen of ik ook niet bang was dat ik er ook over heen vloog :x
 
Met piet paulusma al een paar keer elke keer klote :X ipv oat mon, oet lul

En al een paar keer zonder ''naam/foto'', zal ik maar zegge 8P (en nee ging niet om diefstal of oid, meer katekwaat-vuurwerk)
 
ik ook, toen ik 6 jaar was,
mijn vader had 101 goalen gemaakt in 1 seizoen voetbal 8)
vroegen ze als ik ook zo goed was, waar zaten ze met hun gedachten 8P
 
hart van nederland een keer!
was een ongeluk op A27 en filmde ze etc.
ik stond aan vangrail te kijken met maatje:P
gingen ze laten zien hoeveel mensen er wel niet stonden dusja wij op vangrail en zwaaien:D
iedereen zei het op msn, jij was op tv :X
vette hap hoor
 
mwa paar x jah

xtje bij sbs6 met darten was ik met mun oom en had ik echt ZZOOOOOOOWN stuk a2 papier omdat ik een dussi had belooft dat ik daar met haar naam zou lopen en op de camera kwam


xtje bij ned1 programa hete `probleem jongeren` stonden we op dorp in heerde alemaal auto donders hard langs rijden en alles in de brand steken veel drugs gebruik en zo :)


en ik zit in de clip van ( maximus - take on my )

dat was het wel
 
Ja ik 1 keer op Nederlandse TV en 1 keer op Engelse TV. Nederlande tv was met dat programma Geef Nooit Op met Peter Jan Rens. Deed zo een meisje mee uit me klas toen ik op de Basis-school en toen zat ik op de eerste rij pal boven die bank voordat ze die bak in sprongen:W. En op Engelse TV werd ik geïnterviewd met een wedstrijd in Engeland van de zomer.
 
In groep 1 bij semamstraat+ralf+
In groep 6 bij zap(of zip of zop ofzo) zon kinder programma:P
Studio sport8)
Keertje met me boot op Flevo TV ofzo.

En natuurlijk de 18+ kanalen-:-
 
Boeie ik ben toch het tofst. Ik was bij sesamstraat+ralf+ Lalalal


En ik wil nog wel een keer bij blik op de weg worden aangehouden, dan rollerbank en dan netjes 0.5 kw:P
 
Back
Top