Het "Ik ben wel eens op tv geweest" Topic

lol ik herinner me net dat ik ook een keer op tmf was.

was in r'dam@ hollyshizzle en sonja silva (oid) vierde dr verjaardag en dat was op tv.

1x bij Jos Brink,
1x bij de mini playbackshow (meisje uit mijn klas was danseres daar)
1x bij de Flippo show, heb ik nog 125 gulden gewonnen door een paar vragen goed te beantwoorden :D

Ik op de L1 dat is een (voor mensen die het niet kenne) Limburgse zender.
Ik kwam erop toen ik reis naar Phantasieland had gewonnen, op de vakantie beurs int Mecc, toen was ik 13 jaar ofzo haha...

Ik zelf ben ooit eens 1 seconde op tv geweest, was in de brugklas en ze liepen wat te filmen, was voor nederland 1 een programma over verschillende rassen op school ofzo, zat in Schiedam op een openbare school dus daar hadden ze wel genoeg te filmen in dat opzich ja, we liepen het klaslokaal uit en daar stonden ze op de gang te filmen, liep voorbij en maakte zo'n peace teken zeg maar :L
Had toen net me nieuwe aussie aan dat weet ik nog wel :+

En me nichtje is pas geleden nog op TV geweest, zo'n programma met Jochem geloof ik, mochten kinderen een wens doen en me nichtje mocht toen heel de dag paardrijden met ankie van grunsven. Was echt een lang stuk wel een half uur TV geweid aan m'n nichtje :)

Ik ben dus keer op tv oost geweest met de kampioenswedstrijd van Heracles tegen Volendam uit:W

Last edited by a moderator:
Back