Iemand beetje vodka?

Doe mij maar de categorie beginners ;)

Trouwens, ik was dat Goldstrike toch altijd zo aan het promoten? Ben er nu een stuk of 3 keer behoorlijk van over mn nek gegaan, als ik nu alleen die zoete vieze lucht al ruik word ik al misselijk. Doe me nu maar Bacardi Lemon.
Afgelopen zaterdag een half litertje met cola gedronken, was toen al helemaal de weg kwijt, kan dr niet zo heel goed tegen dus.
 
ik stem voor Jupiler !

tequilla wedstrijd wil ik ook wel meedoen btw, gold-strike is veel te snel op en slaat veel te hard in achteraf.. :X
 
heb ook een keer poolse vodka gedronken, 40 % kan ik me vaag herrineren.. had eerst 4 halve liters goedkoop bier gehad en daarna 8 mixjes van dat spul met cola.. daarna ben ik naar huis gegaan en 2 bier gedronken.. toen samen met een kammeraad naar de discoteek.. gevolg: had ruzie gekregen en werd op me bek gemept waardoor ik 2 hechtingen in de lip had en 1 tand er uit.. nu (6 weken later) mag het stalen plaatje die over me voortanden zat er eindelijk af.. weet trouwes helemaal niets meer van die avond.. gevaarlijk spul dus
 
Beter doe je wedstrijdje wie 3 flesjes bier het eerst op heeft. Mijn record is 17 seconden ;) <waar ik bij het eerst flesje een kleine 4 seconden over deed.>
(een rietje doet wonderen ;))
 
Originally posted by Badr
Chocomel-vieux wedstrijdje in Holly.... Ik en Arne doen het wel voor 8)

Kom maar op..........

Ik doe wel een oud t shirt aan, standaard bij het choc vieux drinken wordt mijn t shirt vies
 
Back
Top