William VR6
Scooterbase Mod
owja, een fles is ook niet aan te raden, ik heb een paar keer tegen de grens van vergiftiging aangezeten. Gelukkig doet je lichaam tegen maatregelen.
Originally posted by Mr Polini Evo
owja, een fles is ook niet aan te raden, ik heb een paar keer tegen de grens van vergiftiging aangezeten. Gelukkig doet je lichaam tegen maatregelen.
Originally posted by DNa power
in die tijd dronk ik elke dag zeker 1 krat beir dusjah
Originally posted by Honda Red Bull
Vodka is lekker beter weg te drinken dan tequelia ofzow Maar Goldstrike Ownt Drink daar maar eens een fles van weg heb je een 24 karaats keel
Originally posted by DNa power
in die tijd dronk ik elke dag zeker 1 krat beir dusjah
Originally posted by Honda Red Bull
Vodka is lekker beter weg te drinken dan tequelia ofzow Maar Goldstrike Ownt Drink daar maar eens een fles van weg heb je een 24 karaats keel
Gewone normale wodka, bv. Smirfnoff, dus geen 'Ice' ofzo is ook al richting dat percentage. De meeste wodka's die in Nederland verkocht worden zijn net iets onder of gelijk aan 40%. Kijk, als je het over wodka's in Rusland hebt is het al een heel ander verhaal, de meeste alcoholvergiftigingen komen daar doordat er geen normale alcohol (ethanol) vrijkomt bij het destillatieproces, maar methanol, doordat het destillatieproces niet volledig verloopt. Het drinken met methylalcohol (methanol dus) is bij een veel geringe dosis dan ethanol al dodelijk. (tering zeg, zo een stukje tikken valt ook niet mee na Nederland - Schotland )Originally posted by Opzorp
Wat bedoelen jullie met de wodka in NL. Ik drink zelf Rushkinoff wodka en dat is toch 37.5%.
Originally posted by Patrick
weet niet of iemand van jullie dus wel eens échte vodka heeft gedronken, ik af een toe een Poolse vodka, nou die zijn dus NIET te vergelijken met dat waterspul wat ze hier verkopen. Je kan het idd vergelijken met Terpetine. zooo de tering.
En een fles vodka op een avond? nou mij kan je alsnog compleet in coma wegdragen.
Originally posted by Arne
Poolse vodka, nouuwww...dat is idd echt te erg. Of Slivovitsj, dat pruimenstooksel..verschrikkelijk.
De keren dat ik echt te laveloos voor woorden was (kotsen in slaap, naar huis gesleept moeten worden) was meestal van vodka nippen
Originally posted by SoulDarkness
In 2002 overleden 40.000 Russen aan alcoholvergiftiging.