Iemand beetje vodka?

Geplette limoen, en drie blokjes ijs in een hoegaardenglas, rest opvullen met vodka, beetje basterdsuiker erbij om het drinkbaarder te maken..

Drink zo een aantal glazen leeg en je doet een beetje vaag :p (ik weet het niet zo goed meer, anderen wel... :rolleyes: )
 
anders geloof je nog steeds in een Hoax? baileys-tonic. Ga maar is zoeken op inet wat daar waar van is.

Ontopic: Vodka is redelijk dodelijk, nooit echt mijn ding geweest omdat ik het amper weggkrijg. Dan heb je hier in NL niet eens de echte shit zoals mensen al noemen. In oostblok landen gaat het er heel anders aan toe met oa zelfgestookte shit enzo :D

Oftopic: Zuip contest? Die moet er al een tijdje komen :P
Ik kan mezelf niet ergens indelen maar ben eerder benieuwd naar andere mensen hier :)
 
Originally posted by SanderB
Doe mij maar de categorie beginners ;)

Trouwens, ik was dat Goldstrike toch altijd zo aan het promoten? Ben er nu een stuk of 3 keer behoorlijk van over mn nek gegaan, als ik nu alleen die zoete vieze lucht al ruik word ik al misselijk. Doe me nu maar Bacardi Lemon.
Afgelopen zaterdag een half litertje met cola gedronken, was toen al helemaal de weg kwijt, kan dr niet zo heel goed tegen dus.
hehe, komt me bekend voor. Niet van mezelf maar van vrienden om me heen. Een keer een shotje tussendoor is relax en valt lekker. 2 jaar geleden dronk ik het redelijk veel en kon ik het een beetje baas, maar blijft oppassen met dat spul. Heb er zeker al 6 mensen out van zien gaan (in van alcoholvergifiting of net niet)
 
Originally posted by Schilpedinges
Welk bier? :)
Verschilt bij jou dat dan echt per bier? Ik heb zeker m'n voorkeur, maar bij grote hoeveelheden luistert dat niet meer zo nauw :P

Zolang het maar niet Het kanon is vind ik het best :D
 
Originally posted by b0em
anders geloof je nog steeds in een Hoax? baileys-tonic. Ga maar is zoeken op inet wat daar waar van is.

Ontopic: Vodka is redelijk dodelijk, nooit echt mijn ding geweest omdat ik het amper weggkrijg. Dan heb je hier in NL niet eens de echte shit zoals mensen al noemen. In oostblok landen gaat het er heel anders aan toe met oa zelfgestookte shit enzo :D

Oftopic: Zuip contest? Die moet er al een tijdje komen :P
Ik kan mezelf niet ergens indelen maar ben eerder benieuwd naar andere mensen hier :)

Kdoe mee :) keertje @ arne/vassie ??? :D fuck it fuck it
 
Originally posted by SanderB
Doe mij maar de categorie beginners ;)

Trouwens, ik was dat Goldstrike toch altijd zo aan het promoten? Ben er nu een stuk of 3 keer behoorlijk van over mn nek gegaan, als ik nu alleen die zoete vieze lucht al ruik word ik al misselijk. Doe me nu maar Bacardi Lemon.
Afgelopen zaterdag een half litertje met cola gedronken, was toen al helemaal de weg kwijt, kan dr niet zo heel goed tegen dus.

als ik alleen kaneel ruik dan moet ik al kotkalzen...echt te smerig dat spul.

verder zat ik laatst bij 2 afganen die ook een aantal jaar in rusland geweest waren, cola met wodka, tim lag te kotsen in de plee, die gasten gingen nog even met de auto naar roffa...
 
Afgelopen keren heb ik ook wel eens een paar wodka'tjes naar binnen geklokt. Maar om te zeggen dat het "lekker" is.... niet echt.

Afgelopen zaterdag aan het begin lekker bier getankt, en daarna over op de safari. Dat vind ik ook wel lekker spul.
 
Back
Top