This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Iemand beetje vodka?

owja, een fles is ook niet aan te raden, ik heb een paar keer tegen de grens van vergiftiging aangezeten. Gelukkig doet je lichaam tegen maatregelen.
 
Originally posted by Mr Polini Evo
owja, een fles is ook niet aan te raden, ik heb een paar keer tegen de grens van vergiftiging aangezeten. Gelukkig doet je lichaam tegen maatregelen.

Orale ejaculatie
 
Originally posted by DNa power


in die tijd dronk ik elke dag zeker 1 krat beir dusjah

ja boi, geloof jij jezelf nog ... volgens mij hebben die biertjes je hersenpannetje een beetje aangetast ofzo |( :|
 
Originally posted by Honda Red Bull
Vodka is lekker beter weg te drinken dan tequelia ofzow Maar Goldstrike Ownt Drink daar maar eens een fles van weg heb je een 24 karaats keel

Totdat je alles weer uitspauwt ja...daar gaat je goude keeltje.
 
Originally posted by Honda Red Bull
Vodka is lekker beter weg te drinken dan tequelia ofzow Maar Goldstrike Ownt Drink daar maar eens een fles van weg heb je een 24 karaats keel

Mwa, keertje halve fles + een halve fles Tequila

Werd 's ochetnds om uur of 7 wakker, iedereen out op de bank
en ik kon m'n eigen teringzooi gaan opruimen terwijl ik niet meer
wist wat ik gedaan had. Achteraf bleek dat ik een soort nervous-
breakdown had gehad ofzo; als in gillend over de straat gerold 8P
 
Originally posted by Opzorp
Wat bedoelen jullie met de wodka in NL. Ik drink zelf Rushkinoff wodka en dat is toch 37.5%.
Gewone normale wodka, bv. Smirfnoff, dus geen 'Ice' ofzo is ook al richting dat percentage. De meeste wodka's die in Nederland verkocht worden zijn net iets onder of gelijk aan 40%. Kijk, als je het over wodka's in Rusland hebt is het al een heel ander verhaal, de meeste alcoholvergiftigingen komen daar doordat er geen normale alcohol (ethanol) vrijkomt bij het destillatieproces, maar methanol, doordat het destillatieproces niet volledig verloopt. Het drinken met methylalcohol (methanol dus) is bij een veel geringe dosis dan ethanol al dodelijk. (tering zeg, zo een stukje tikken valt ook niet mee na Nederland - Schotland )
 

Poolse vodka, nouuwww...dat is idd echt te erg. Of Slivovitsj, dat pruimenstooksel..verschrikkelijk.

De keren dat ik echt te laveloos voor woorden was (kotsen in slaap, naar huis gesleept moeten worden) was meestal van vodka nippen
 
Hmmz ben benieuwt hoeveel ze echt hebben gedronken als ik een halve liter op heb ben ik denk ik al best vaag en bij 2de halve liter ga ik het gebouw horizontaal verlaten 8P (denk ik )
 

Idd Poolse vodka is heftig, kwam soms weleens bij een Poolse vriend van me, heel die famillie zat het hele weekend poolse sigaretten te roken en vodka te zuipen.

Als ik er daar vijf van op had was ik het padje kwijt, hun kwamen dan net lekker op gang8P

Ps. Arne jij had toch nog een mooie foto na teveel vodka ed?8P
 
Ja, fles Smirnofff had ik toen op. En een liter Malibu Cola (50/50), flesje Lambrusco.

Week later zat ik nog te hallucineren, mooi man, zo'n delirium
 
Avondtje parteen in iemnd z'n flatje..

van die lekkere kuipstoeltje, samen met een maat van me..eerst ieder rond de 6 flesjes bier tot 'ze haar kado's uit ging pakken..

duo-pak Smirnoff 0,7 liter..

dus ik vraag goh, mag ik een glaasie, krijg die 2 flessen en die staan de hele avond (2300-02-00) naast ons..

ze waren leeg aant eind van de avond, en dat was dus puur..

ik kan me weinig herrineren alleen dat ik uitgelachen werd in de bushalte :S

Pools meisje, vriendin van vriend van me...ff overnachten...soort van drank wedstrijdje met "haar" vodka..

denk dat et 4/5 glaasjes waren en zij helder was en ik naar de wc meost
 
2 maanden terug... 1.5 fles Sambuca naar binnen gewerkt op 1 avond..

Resultaat: naar huis worden gedragen, en 2 dagen achter elkaar gal kotsen, en een week gewoon half dood op bed liggen..
Een maand geen 1 druppel alcohol gehad