This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Iemand beetje vodka?

1.5 liter... dat valt me serieus beetje tegen van die alcolistische russen. Een beetje die hard vrijetijds alco algaat er niet dood aan lijkt me. Een half uur is uiteraard wel kort, maar toch...
 
Het is wel duidelijk dat het gewoon de tijd is waar het aan ligt, 1,5 liter wodka over een hele avond zullen de meesten nog wel overleven, misschien kom je nog wel op eigen benen thuis ook. Maar in een half uur, tering das kort.
 
mjah maar als jij elke dag 5 glazen vodka drinkt dan raakt je lichaam er op een gegeven moment ook wel aan gewend dus kan je ook weer op..
 
Originally posted by Opzorp
1.5 liter... dat valt me serieus beetje tegen van die alcolistische russen. Een beetje die hard vrijetijds alco algaat er niet dood aan lijkt me. Een half uur is uiteraard wel kort, maar toch...

Ja maar die russen drinken geen alcohol zoals we die hier kennen. Ze drinken gewoon onverstookte Terpentine. 8P
 
Mja ik vind het ook tegenvallen 1,5 liter.. Had ook serieus meer verwacht die russen drinken het toch als cola?
 
weet niet of iemand van jullie dus wel eens échte vodka heeft gedronken, ik af een toe een Poolse vodka, nou die zijn dus NIET te vergelijken met dat waterspul wat ze hier verkopen. Je kan het idd vergelijken met Terpetine. zooo de tering.

En een fles vodka op een avond? nou mij kan je alsnog compleet in coma wegdragen.
 
Ik heb hier nog een paar mooie Smirnoff flessen staan [Geen smirnoff ice dus he ] Maar daar zit dus 40% alco in...

Als je 1 zo'n fles op heb gaat het helemaal fout met je...gek spul
 
1 fles vodka krijg ik idd wel weg op een avond...
Maar de zooi van die troep is dat het zoveel vocht aan je lijf onttrekt dat je een kater van hier tot tokio krijgt...
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
1x 0.7 liter wodka op , gevolg : 2 uur lang barfen en slapen op de wc...

Echt knap dat ie zo veel op kan drinken..

En Xander ; Watervergiftiging zuigt

Oew Oew Dat was mooi zeg (making sweet love to the w.c. of ni ro
 
Ook een keer fles puschkin fire opgedronken, stond op m'n kop joh! Dat was de enige keer in m'n leven, dat ik bang was dat ik de 400 meter naar huis mijn terug, vanaf de heide, niet zou gaan halen ... wel een gedenk waardige avond, dat wel!
 
Heb je het wel eens met een rietje gedronken (gewoon puur uit de fles)....ik kan het je ook niet aanraden ..

(pff ik doe het nooit meer, dat was 0.5 liter in 1x uit een rietje, op de een of andere manier werkt dat toch sneller :# )
 
Ik denk dat ik een fles op een avond echt niet zou drinken IVM mn gezondheid...

weetje hoe een killer Vodka eigenlijk is?
En voor de 'mietjes' onder ons, geen 'ursus' rode wodka en redbull en zo, of wodka met een smaakje, dat is maar 16 a 18 procent.

echte wodka, en vooral uit de landen uit die buurt (polen/tjechie etc) is gewoon supersterk...

kheb btw nog wel een lekkere Peach vodka staan met 45% :W

(redelijk wodka huis hier)
 
Zwarte vodka is lekker met Red Bull.
Hier thuis drinken we wel vodka maar geen hele fles op een avond beetje teveel van het goede

Als wat echte sterke spul wilt drinken moet je naar Duitsland
Sto-rum halen (80%) heeft geen smaak alleen brand je keel half weg en lig je na een glas plat.
 

idd, ik ga echt geen fles vodka zuipen omdat dat stoer is, ik wil nog wel langer mee...
 
Op vakantie in Tsjechie dronken we weleens eigengestookte Slivovic. Daar kun je echt geen liter van drinken ik vind het al knap ( ondenkbaar) dat je daarvan een halve liter van kan drinken zonder naar het ziekenhuis te hoeven. Btw met mijn beste handen en voetencommunicatie kon ik eruit op maken dat het 55% was. })
 
ik heb 1 x een fles smirnoof leeg gedronken op een avond(geen ice ofzo of mixed)

toen was ik wel erg bezope geloof me ging maar neit slapaen want werd ziek ahha

neit moete kotsen ofzo gelukkig dat ik wakker bleef

in die tijd dronk ik elke dag zeker 1 krat beir dusjah
 
Ik weet niet meer hoe het heet, maar het is van die Poolse Vodka met zo'n gras strootje erin. Met z'n 4'en een keer 2 flessen daarvan weggewerkt, nahhh van dat spul word je echt niet goed....
 
Originally posted by Boeie
kan jij 1 fles pure wodka op? koel
wel met alleen ijs drinken dan he... en hoeveel Liter? 0.7?

mja drink het wel vaak... lekker een glaasje Pierre met ijs. Maar nooit teveel want tja, dan ga je

ik heb paar keer fles op, Finlandia (wat james bond drinkt) is 0.7 idd.

maar dan moet je ook echt aan vodka houden en nix anders drinken, anders ga je echt over je gier.

ik heb paar keer poolse vodka op, dat is echt

dat is zeker niet te vergelijken met wat je hier in nederland drinkt. na een paar shooters, was ik net zo lazerus als zon hele fles finlandia.