StuntSnuiver
Slider Invasie!
Frame moet je aanpassen en orginele tank er uit. Teminste dat is zo bij een aerox.
ook maar even mijn kunsten laten zien hiero
waarom wil je mdf gebruiken en neem je niet gewoon een blok pu of een pvc schuim?
yo, ik ben voor een kameraad z'n aerox kappen aan het bewerken . Vroeger heeft m'n broer wel eens een tntlicht van aerox ingewerkt en toen ging dat foutloos , gewoon het licht eropgeschroefd en geplamuurd . Maar met een bcd licht (ben ik mee bezig) zit er zoveel spatie tussen licht en kap (ong.0.3-0.5cm) , hoe lossen jullie dit nu op ?Hier kan ik toch niet gewoon gaan opvullen met plamuur ofzo , dan barst het .
Jullie schroeven het licht dus ook vast ?
als je er een bcd licht aan wilt maken is dat wel het makkelijkste eh...
als je de vorming van een orginele koplamp wil maken dan kan je het licht erin schroeven, loswas op de lamp zelf en dan erover polyesteren.
dan kan je achteraf de lichtunit eruit nemen zodat het minder weegt.
Ge verstaat me verkeerd , ik wil de aerox kap nie dichtwerke , maar de spotjes inwerken (het effect zoals blingrox hierbove ma dan met bcd) .... maar er zit spatie tussen kap en licht , en met plamuur alleen ertussen barst en met mattekes erover is nie zo echt mooi en ook veel meer werk .
Hele kleine matjes knippen, insmeren met hars.
Matjes er tussen proppen en vol gieten met hars.