How to Polyesteren

Status
Not open for further replies.
/Quote:

Stap 5:

Doop je kwast in de polyester hars en begin langzaam in de hoeken te deppen en werk zo naar het midden toe.


Quote/

Ik doe het zelf andersom ivm. luchtbellen eronder. :)
Dat pur (poly eurethaan schuim) wordt ook verkocht als isolatieschuim. Dat is dus hetzelfde. Je kan er iig mooi aan schuren.
 
Mike@Rox said:
Gewoon stukje voor stukje doen...
Niet als een idioot het hele busje hars in 1x gebruiken..

Dat had ik dus gedaan.8P

Van fouten leer je dus volgende keer beter als het klaar is post ik het resultaat wel ff.
 
eey
vraag he jongens hoe kun je nu het beste een gescheurde kap maken met een mat van binnen en dan van buiten met een beetje plamuur ? of is der een betere manier ofwat ?
neliss
 
nelisrox said:
eey
vraag he jongens hoe kun je nu het beste een gescheurde kap maken met een mat van binnen en dan van buiten met een beetje plamuur ? of is der een betere manier ofwat ?
neliss

Achterkant met een matje en voorkant kun je een sleufje op de scheur frezen en dan die sleuf netjes dichtplamuren.
 
T!motheus said:
Ff een vraagje als jullie nou een groot gat moeten poly'en en het moet naderant weer uit elkaar...
Poly'en jullie het dan vast en daarna met een zaag of iets netjes loszagen???
En waar halen jullie die poly shit allemaal (ik bedoel dus niet de gamma ofzo maar wat voor speciaalzaak?)
-ciao

Zou iemand mij hier nog antwoordt op kunen geven??
Dank alvast:D
 
mijn homo made kapjes

image.php
(en dan aan elkaar natuurlijk)

uhm krijg de foto er niet op iemand enig idee wat ik fout doe
 
zou iemand foto's kunnen neerzetten weer, ze zijn down

wat kost dit grapje trouwens, ik ga morgen kijken, geloof 30?

-Albastine polyesterhars
-Albastine verharder
-Matjes
-Veeeeel weggooi kwasten aangezien je die maar 1 keer kan gebruiken.
-Bekertje of iets om het in te mengen.
-en natuurlijk de kap die je wilt polyesteren.

dit bij elkaar dus?
 
T!motheus said:
Zou iemand mij hier nog antwoordt op kunen geven??
Dank alvast:D

POLYESTER VAN DE BOUWMARKT EN ALLES IS GEWOON GOED HOOR.. bij de halfords hebben ze zelfs nog fijne structuur matjes, kost 4 euro per halve 4 kante meter d8 ik :)
 
hoezo gebruiken jullie in hemelsnaam allemaal kwasten?????
Das echt zonde van je geld. ik heb het gewoon gedaan met een spateltje mengen in een bakje en dan plastic handschoentjes aandoen en met je hand alles insmeren werkt supergoed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top