How To: Plaatjes bij me project zetten

Jeroen.

Retired Member
How To: Pics Uploaden @ Lycos

Aangezien ik niets te doen heb en er regelmatig naar webspees gevraagd wordt; deze How To.
Misschien handig om deze Sticky te maken?

Stap 1: Aanmelden bij Lycos

Je gaat eerst naar de website www.lycos.nl
Ga dan naar 'Site Bouwen'

sitebouwen.jpg


Je krijgt dan een pagina met aan de linkerkant een Navigatiebar:

navigatie.jpg


Klik dan op 'Tripod Registratie' en volg de stappen (lijkt me duidelijk genoeg)

Stap 2: Inloggen

Lijkt me ook vrij duidelijk, gewoon 'Inloggen Tripod' en je account gegevens invullen...

Stap 3: WebFTP

Bij het vorige plaatje, zie je in het lichtblauwe gedeelte: WebFTP, klik hierop.

Je krijgt dan het volgende scherm:
webftp.jpg


Boven in zie je de navigatie knoppen, link boven kan je bv een nieuw map maken.

Stap 4: Uploaden :)

Klik op 'Upload' Je krijgt dan het volgende scherm (naar beneden gescrolled)
upload.jpg


Browse voor de bestanden die je wilt Uploaden en druk vervolgens op Uploaden (met het rode vlak)

Stap 5: URL/Link bestand

Ga naar de map waar het bestand zit en druk op het bestand. Druk vervolgens op 'Voorbeeld' (in navigatie)

voorbeeld.jpg


Je krijgt dus dan het geuploaden plaatje rechts in je beeld.
Ga op het plaatje staan, rechterklik met de muis:

eigenschappen.jpg


Ga naar beneden, naar Eigenschappen (ik heb engelse versie windows: Properties)

Je krijgt dan dit scherm:

link.jpg


Ga naar de link, selecteer hem en druk weer op rechterklik.
Druk dan op Copy.

Plaatje in Forum zetten

Met CTRL + V of rechterklik > paste/plakken kan je de link plakken/pasten die je net gekoppieerd hebt. Deze link moet je tussen 2 codes zetten:

img.jpg


Toevoegingen zijn welkom...

Greetz.. :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

JE hebt het goed uitgelegt in je forum !!!! echt super bedankt allemaal

en ff over scooter-freaks, ik upload hem steeds omdat ik dan sneller mijn reacties kan lezen, niet om de reacties en ego, snap dat je dat denkt maar dat is niet zo!!

greetz
 
ik ben nu aan t registreren, heb net een mail gehad, om hem te activeren. Vraagt hij om de veiligheidscode, die geef ik de hele tijd, heb al paar keer geprobeerd, maar zegt de hele tijd dat het de verkeerde is. Gaat helemaal nergens over.. of ben ik nou zo blind?
 
Originally posted by Supern00b
ik ben nu aan t registreren, heb net een mail gehad, om hem te activeren. Vraagt hij om de veiligheidscode, die geef ik de hele tijd, heb al paar keer geprobeerd, maar zegt de hele tijd dat het de verkeerde is. Gaat helemaal nergens over.. of ben ik nou zo blind?

had ik ook, moet je even lezen wat je moet doen als dat gebeurd, moet je volgens mij de link copieeren en dan in een nieuw scherm plakken

komt goed !!
 
Originally posted by mvanwinsen5
had ik ook, moet je even lezen wat je moet doen als dat gebeurd, moet je volgens mij de link copieeren en dan in een nieuw scherm plakken

komt goed !!

Dat heb ik nou ook al 10 keer gedaan, maar hij doet het nog steeds niet... echt heel irritant.. maarjah.. probeer het zo nog wel een keer.
 
Ik had je pm ontvangen, maar zit nog te denken waar ie sticky word...

Heb je zelf een idee? GC is geen optie btw...
 
Hmm, plaatjes doen het nu niet.

Als je ze naar me meeled, dan maak ik er een sticky van in Use and Abuse ok>?
 
Originally posted by mvanwinsen5
het enige wat ik niet kan is als ik in web ftp zit een voorbeeld opvragen, dan zie ik het hoofdmenu van een site maken, hoe kan dat ???

ditzelfde probleem heb ik dus ook. iemand een oplossing ?? pls.
grtz krisjuh
 
Originally posted by krisjuh
ditzelfde probleem heb ik dus ook. iemand een oplossing ?? pls.
grtz krisjuh

gebruik anders wsftp.

ik weet niet of ik een link mag plaatsen van de cracked versie, staat wel op me super snelle chello ftp :)
 
Back
Top