Theredone51’s Customized RallySR Cooled bij Liquid

Status
Not open for further replies.
burning neo's said:
jongen je kon je heel wat wek besparen weet je dat als je nu het rally frame had gebruikt had je niet aan je andere frame zitten beunen 10 x makkelijker en je weet dat het snor zit ik wou je het maar zeggen frame van rally en sr viper zijn gelijk alleen ophanging is anders rally mina hor blok
sr viper mina vertikaal blok

EENS :! maar heb je die Rally nog staan dan? het is wel zo veilig een Rally frame daarvoor te pakken opzich :) weetje zeker dat ophanging goed is :!
 
burning neo's said:
jongen je kon je heel wat wek besparen weet je dat als je nu het rally frame had gebruikt had je niet aan je andere frame zitten beunen 10 x makkelijker en je weet dat het snor zit ik wou je het maar zeggen frame van rally en sr viper zijn gelijk alleen ophanging is anders rally mina hor blok
sr viper mina vertikaal blok

woon in Belgie, die Rally is Nl frame en die SR is Belgisch frame met papieren, met dat Rally frame kan ik dus simpelweg niet rijden

en voorderest iedereen bedankt voor de positieve reacties :*

@dickozzz: heb je link van die gast die sr-voorkap combi doet met rally achterkap?
 
normaal gesproken kan het geen kwaad hier kunnen wij ook duitse scooters verzekeren neem aan dat het ook in belgie gaat
 
burning neo's said:
normaal gesproken kan het geen kwaad hier kunnen wij ook duitse scooters verzekeren neem aan dat het ook in belgie gaat

ik denk dat je dan invoerrechten moet betalen.
 
burning neo's said:
normaal gesproken kan het geen kwaad hier kunnen wij ook duitse scooters verzekeren neem aan dat het ook in belgie gaat

het kan wel, maar dan moet je hem laten keuren, kost 100 euro en het ding moet volledig origineel zijn, dus spiegels, knipperlichten enz. en dat ging me te duur worden
 
Tofjes allemaal maar werk iets schoner :p dat werkt toch veel fijner ?? frame ff kaal maken en coaten als je er tijd voor hebt :)

mja veel succes !
 
ziet er goed uit en is wel kut van dat waterpomphuis maar je mag mijne wel effe hebben zoals ik al zij :-:

die aerox kappen zullen wel vet zijn.
 
Spasta said:
ziet er goed uit en is wel kut van dat waterpomphuis maar je mag mijne wel effe hebben zoals ik al zij :-:

die aerox kappen zullen wel vet zijn.

jepz thnx :*

en @ aerox kappen: ben nog ff aant kijken hoek ze ga modden en of het uberhaupt wel mogelijk is ivm buddy enz, maar meer daarover later in het project
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top