Customized AREA51

Goh heb nog wat fans :P }:O
nee mijn broertje moest weer ff voor de terror korps spelen :|
mjah dat ding van mij zal binnenkort ook weer tot leven komen.. er moest HEEEEEEEL wat moed bijeen worden geraapt om er ooit weer eens aan verder te gaan...
motor rijden is imho veel leuker atm :P
 
Methew said:
Goh heb nog wat fans :P }:O
nee mijn broertje moest weer ff voor de terror korps spelen :|
mjah dat ding van mij zal binnenkort ook weer tot leven komen.. er moest HEEEEEEEL wat moed bijeen worden geraapt om er ooit weer eens aan verder te gaan...
motor rijden is imho veel leuker atm :P
`
dit is ook een motor +ralf+ :X
 
he.. topic leeft :p
er is wel het een en ander gebeurd de laatste tijd...
Ik heb besloten naast het snelle blok ook een std blok te maken.. om zo strax lekker relax te gaan rijden :)
En dat blok liep eindelijk :+

Als ik een x wat meer tijd heb maak ik wel een leuke foto van hoe het er nu bijstaat *D
 
nog een paar oude fototjes

Area023.jpg


Area024.jpg


Area025.jpg


Area026.jpg


met licht kloten?

aansluiten en gaan :P

Std setup wordt iets als:

DR70/metrakit50
C20
17,5 D'O
en een MHR variotje

best grappig denk
 
can you take some pics of the system of rear shock absorber ? i want to realise the same thing on my stunt but i need ideas ! if you can send me them by pm you are the best !
 
Kappen.. uhm ze zijn geschuurd en nagenoeg klaar voor een mooi stukje verf... maar aan speciale dingen begin ik niet meer aan :X

Ik zit eigenlijk al TE lang in deze hobbie en het loopt eigenlijk een beetje tegen het einde aan... Ding wordt afgewerkt... en wordt strax primair gebruikt op straat en af en toe een x de snelle shit eronder (meeting ofsow:P)

Als ie een x meekomt staat ie voor 99% zeker bij de Zwolle crew... ze vonden het ook wel eens een x tijd dat ding ding verder kwam dan omgeving twello *D

grtz
 
het is ongelovelijk.... maar waar:

de kappen hebben een kleurtje gekregen en het rijdt :P

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


waar het ding mee rijdt:

MK50 LC
DO 17,5
Samba Comp
en wat andere pretspul

kortom.. leuk voor op straat <] :winner:
 
ik denk dat ik hem lekker zo laat... ik wou er eerst nog stickers op doen maar denk dat ik dat laat varen.. vind em mooi genoeg zo...

moet alleen nog een kapje spuiten die ik vergeten was x|
en ff een andere demper fixxen voor de samba.. deze maakt nog al wat lawaai
 
Back
Top