Kevinaerox200550cc
New Member
Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier en wil graag een aantal dingen weten of wat ik eraan kan doen.
2 weken geleden een AEROX R 2005 gekocht.
Diegene waar ik hem van kocht was vanalles vergeten te monteren dus 10 km verder stond ik vast. Bus bij voorwiel vergeten waardoor vering tegen remschrijf aanliep. Kan je vertellen dat is rottig als je niks bij je hebt en in de middle of noware staat. Maargoed:
Yamaha aerox r 2005
Standaard uitlaat prop is eruit (yasuni R terugloop heeft gaten in de bocht dus moet eerst maken)
Varioring verwijderd en 4.5g rolletjes erin
Polini drukveer donker/licht blauw
Gereviseerde ..... (weet niet welk merk) koppeling
Terkveertjes malossi zilver
Nieuwe Bosch bougies
Standaard luchtfilter zonder bocht/pijp bij inlaat lucht.
Standaard carburateur (waar beetje vet/benzine rondom zit)
Sproeier is 82
Er zit een hand shoke op die naar mijn idee vast staat.
Voor meer info even vragen.
Nu is het zo dat ik merk aan de scooter dat hij graag harder wilt maar maakt niet uit wat ik doe hij gaat niet harder dan 50km. Afstellen haalt niks uit. Hij blijft gewoon hangen op de 50 aldoor.
Massa ook schoongemaakt en opnieuw gemonteerd maar haalt niks uit.
Het lijkt met alsof hij is begrenst ofzo ik weet het niet. Vind gewoon erg vreemd dat hij wat ik ook doe hij blijft hangen op 50km.
Wat kan ik doen ?? Help want ik rij elke dag 80 a 90 km met dat ding en duurt erg lang dat rijden haha. Wil hem gewoon op de 80 km per uur hebben waardoor ik er sneller ben.
Bedankt alvast.
Ik ben nieuw hier en wil graag een aantal dingen weten of wat ik eraan kan doen.
2 weken geleden een AEROX R 2005 gekocht.
Diegene waar ik hem van kocht was vanalles vergeten te monteren dus 10 km verder stond ik vast. Bus bij voorwiel vergeten waardoor vering tegen remschrijf aanliep. Kan je vertellen dat is rottig als je niks bij je hebt en in de middle of noware staat. Maargoed:
Yamaha aerox r 2005
Standaard uitlaat prop is eruit (yasuni R terugloop heeft gaten in de bocht dus moet eerst maken)
Varioring verwijderd en 4.5g rolletjes erin
Polini drukveer donker/licht blauw
Gereviseerde ..... (weet niet welk merk) koppeling
Terkveertjes malossi zilver
Nieuwe Bosch bougies
Standaard luchtfilter zonder bocht/pijp bij inlaat lucht.
Standaard carburateur (waar beetje vet/benzine rondom zit)
Sproeier is 82
Er zit een hand shoke op die naar mijn idee vast staat.
Voor meer info even vragen.
Nu is het zo dat ik merk aan de scooter dat hij graag harder wilt maar maakt niet uit wat ik doe hij gaat niet harder dan 50km. Afstellen haalt niks uit. Hij blijft gewoon hangen op de 50 aldoor.
Massa ook schoongemaakt en opnieuw gemonteerd maar haalt niks uit.
Het lijkt met alsof hij is begrenst ofzo ik weet het niet. Vind gewoon erg vreemd dat hij wat ik ook doe hij blijft hangen op 50km.
Wat kan ik doen ?? Help want ik rij elke dag 80 a 90 km met dat ding en duurt erg lang dat rijden haha. Wil hem gewoon op de 80 km per uur hebben waardoor ik er sneller ben.
Bedankt alvast.