scooter houd in

Jou oude cilinder is nog wel in orde?? zoja dan die er idd op en zou t weer goed moeten zijn.
Post automatically merged:


Dit zal de reden zijn dat hij dat niet wil want er valt niks te halen. Vele dealers denken zo. maar goed. als je het zelf kan met aanwijzingen dan is t ook goed. Zijn er meer die dat niet kunnen of willen betalen.
cilinder gemonteerd en meteen start hij weer , heb vandaag bij een andere dealer geweest en die heeft me sproeiers 74 , 76 en 80 megegeven , zou ik het beste met 76 beginnen in de nieuwe carb
 
Top man! Zo ben je weer een stap verder
is weer van korte duur geweest , draaide meteen gisteren , net nieuwe carb opgezet en deed totaal niks , oude er terug op en rara ook niks meer , na 100 keer kicken , kickstamper keert nu ook niet meer terug . krijgt nogthans vonken aan bougie en als ik ze uithaal zonder ook maar gas te geven bij kicken staat de bougie toch nat
 
is weer van korte duur geweest , draaide meteen gisteren , net nieuwe carb opgezet en deed totaal niks , oude er terug op en rara ook niks meer , na 100 keer kicken , kickstamper keert nu ook niet meer terug . krijgt nogthans vonken aan bougie en als ik ze uithaal zonder ook maar gas te geven bij kicken staat de bougie toch nat
Als ik onderweg weleens zie hoe men de kickstarter mishandeld verbaasd het mij niet dat het mechaniek kapot gaat.
Je moet dat de kickstarter met gevoel tegen de weerstand (compressie) zetten, eerst heen en weer halen totdat je weerstand voelt, en dan doorduwen.
Niet woest erop stampen.
 
Als ik onderweg weleens zie hoe men de kickstarter mishandeld verbaasd het mij niet dat het mechaniek kapot gaat.
Je moet dat de kickstarter met gevoel tegen de weerstand (compressie) zetten, eerst heen en weer halen totdat je weerstand voelt, en dan doorduwen.
Niet woest erop stampen.
vooral eerst de tanden rustig laten grijpen! (net als met trekstarter van kettingzaag, buitenboordmotor of agreggaat...)
 
Back
Top