Home Made Neo's BMW Angle's eye's Style

Glenn

Design
jaja... glenn goes home made again :p
ik heb net mn achterlicht gefix en nu is het de beurt
aan de voorkant..

Dankzij www.hypertuning.nl
stond op het forum hoe je makkelijk BMW lichten kan maken..
je weet wel.. van die licht gevende cirkels :)

en aangezien neo's ronde koplampen heeft
past het er mooi in :)

hier staan tutorials van het maken van de BWM style..
heb het niet zelf bedacht,dus das wel jammer :p

http://www.geocities.com/jvxdriver/eagle_eyes.htm

http://users.pandora.be/borake/angels.htm


ben net begonnen met buigen van de cirkels..
is niet zo netjes als op die site gebeurt..
maar dat komt wel goed :)


=edit=

alle foto's op een rij.

angle1.jpg

angle2.jpg

angle3.jpg

angle4.jpg

angle5.jpg

angle6.jpg

angle7.jpg

angle8.jpg

angle9.jpg

angle10.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hehe, ja tis heel mooi, maar Neos koplampen vind ik de lelijkste die er zijn :D

Maar het zal wel verbeteren denk ik ;)

Ik vond die 'eagle-eye' lampen ook altijd heel ERG vet.
 
Originally posted by SWA
Ik denk t ook, zou heel mooi precies tegen de chrome ring passen die om de 'lamp' heenzit passen.. Beetje creativiteit kan geen kwaad natuurlijk.:)

Psies. Ik vind het wel het uitproberen waard. Ik ben op het moment toch uitgeblust wat creativiteit betreft. Dit ga ik (van de winter) proberen. En idd die chromen ring komt perfect uit, die reflecteert het ook weer mooi naar voren.
 
Voor op een beta denk ik niet dat dat goed gaat lukken... Die ringen moeten wel een beetje een redelijke grote hebben anders komt het licht die bocht niet door. En als je ziet hoe klein die beta lampen zijn... Misschien is het ook wel een leuk idee voor de achterlichten van bijvoorbeeld een sr? Ori lichten eruit, binnenkant zwart maken, zo'n angeleye geval (int rood dan) erin en dan zelf van plexiglas een rond achterlichtglaasje fabriceren zodat je het goed kunt zien 8) Denk dat dat wel extreem origineel zou zijn, als je dat dan ook aan de voorkant doet passen voor en achterkant meteen goed bij elkaar :p
 
Ja ik rijd dus aerox en ik ga het ook maken, maar ik weet nog niet waar... misschien wel op meerdere plaatsen... en het hoeft niet rond te zijn he, dus het kan overal... LXSpeedake gaat et ook maken, ik doe het met zo'n gordijnen trekker... alleen kan je die sleuven ook maken met een ijzer zaagje ???? want ik heb geen dremel... ik wil misschien wel een ovaal in mn koplamp bouwe (int blauw uiteraard)...
 
nee niet echt met een verf brander... je kan niet precies de
warmte inschatten :)
dus sommige delen werdtie te warm en istie iets dunner geworden op die plaatsen...

dus hete oven is het beste..
 
Back
Top