Home Made Neo's achterlicht

Glenn

Design
zag ergens op internet een site staan
die Achterlicht glas maken voor sommige auto's

zoals deze 306

vet toch :W

dus wat dacht ik ...
ja precies :D

206inkyoto.jpg




photoshop ...
let niet op mn smerige scooter...

led5.jpg




en heb laats ledjes gekocht en
mn aardige buurman heeft me 2 aluminium rondjes gemaakt.

led1.jpg

led2.jpg

led3.jpg

led4.jpg



ledjes zijn fokkin scherp.. en prijzig...
maar ik vind het :W

nu alleen ff in de achterlicht fixen ...


like it ?
 
Advertisement - register to remove this

ziet er netjes uit :) is wel cool verzonnen!! maak ff een pic als ze erin zitten.. hier rijd er ook een opel rond met van dat soort achterlichten! ziet er erg mooi uit


btw, die spoiler is echt ugly :r
 
Het idee is erg mooi. Ik heb er zelf ook al eens over na zitten denken, maar dan in een andere vorm. Ik kan alleen niet zeggen of het een mooi gezicht gaat geven op een Neo's. :)
 
Zoiets ben ik ook van plan met de achterlichten van me SR vandaar dat ik al maanden op zoek ben naar een koplamp unit met gebroken glas niemand ?

Maar ziet er redelijk vaag uit idd

Greetz
 
Last edited:
Ledjes zijn idd de way to go. Verdiep me redelijk in motorbladen en je ziet nu alle vanaf 2003 modellen met fraaie led achterliicht units. Ik denk dat binnekort ook voor scooter kant-en -klare vervaningsunits op de markt komen, net zoals al die lexus stijl achterlichten die je echt voor zo'n beetje elke auto kan krijgen.

Mare leuk geknutseld hoor.
 
Inderdaad erg vet idee. Dit is inderdaad ook erg leuk te doen met SR achterlichten..ik had laatst ook zo'n id om van die doorzichtige "lexus" achtige achterlichten te maken..maar moet ik nog ff over denken :p
 
Back
Top