Hoe vet is jou school kwa scoots??

Het Nieuwe Lyceum,
kut school!
Maare er stonden eerst 10scooters ofzo, sinds paar maanden staan er 25 ongeveer.

2 Senda
2 FireFox
1 Benelli 491:):)
2 Beta Arks
1 Phantom
2 Quads
4 Sr's
2 Roxen
2 Zip SP
2 Runners
3 viva's
1 Sita
en zal nog wel wat vergeten zijn, Er zijn 3 mensen met een 70cc op school waaronder ik en Lokjeffrey is hier ook op het forum te bekkenne. En 90%is std!
Best saai dus...
 
We hebben er wel eentje op school die rijd met een 50 snel ofzo, c16 en nog wat zooi, gaat wel semi hard (jah, het is nog lang niet 1 van jullie projecten ;) )... en ziet er nog leuk uit ook met van die 'poppetjes' er op gespoten...
 
Bij mij op school ook best kansloos, zoals iemand met booskijkers op een sr achterlicht :X. En mensen die ik dan heb ingehaald, zeg ik:"gaat niet snel genoeg he", zegt ie:"Ja ik heb al 92 gereden hoor, op iemand anders zijn teller" 8P

Staan ongeveer zo'n 30 scoots
 
op mijn school:

maat zijn singa 90cc blok, 24 carb
ik binnekort stunt hebo 72alu, mhr vario, sito+, delta clutch, 17.5mm, hebo krukas
sprit met zx
spirit met power one racing uitlaat
spirit met technigas
hoop ori spirits


kwam iemand tegen op school vroeg die waar haal je nieuwe bougie en hoe krijg ik dat er op, heb geen gereedschap
 
Ik zit op het horizon college in heerhugowaard.. Hier staan meestal iets van 20 scoots en een paar schakels, allemaal niet veel bijzonders. Alleen een opgeleukte firefox met yasuni en nog een snelle zip en daar houdt het ook echt wel mee op.
Toen ik een half jaar geleden nog met mn rs50 naar school reed dachten ze allemaal sneller te zijn met hun ori scootertjes met snelle pijp:P, Terwijl ik met een 15pk setup reed met alleen een standaart luchtfilter.
Nu ben ik zelf net zo erg door op een aerox met leo ZX te verschijnen:).
 
euhm ik denk zo een 50 scoots?...

keer kijken:

mbk booster spirit: 20 ofzo :| allemaal met een ZX, RR of technigas op
behalve 1 met een polini gisha en nog wat shit...

dan 3 stunts, enkel uitlaat veranderd

1 Rieju RS2 matrix
1 RS
1 NSR
1 yamaha TZR
4 derbi senda's
4 speedfights: 1 supergare, 1 A-klasse, 1 mooie, met een technigas, en de mijne :p

3 oude SR's, 1 nieuwe
2 jetforce's
1 gila ICE
1 gila runner
10 kleine schakels (pbr, dax, ...) 1tje met 110 cc :p

nog wa scoots, waar ik niet meteen aan denk

een ducati monster
een .... 750 (naam vergeten)
een cbf-R 600
 
Bij mij is het ook heel erg triest. Staan denk op een topdag 10 scooters/brommers

-Paar tomosjes
-3 onbegrensde runners
-4 takt scootertje (vaag japans merk)
-2 Zippies (1tje met Yasuni pijpje)
-Aerox met een snel 50je (dunno wat voor)
-Mijn Honda mb5 (70cc eurokit/21 mm DO/Proma pijpje. Onder mijn RS snelste van school)

Als mijn RS weer klaar is staat die er weer af en toe (Malossie 70 MHR REP/21 mm DO/Yasuni HMR2/Misschien nog een rotortje is nog niet zeker.

Dat was het wel weer :(
 
bij ons allemaal ventjes die zeggen ja ik heb ook project enzo maar je ziet ze altijd op hun originele scooter omdat ze hem waarschijnlijk van mama niet mogen opvoeren :)
maar ja ik ben de snelste de rest is idd van die kut nrx - reverse bende :S en dan willen ze ook nog tegen mij race :S
 
Ik moet gelukkig alleen nog maar naar school nu voor examens, want bij ons staan er grootste gedeelte schakels, en bijna niemand heb een 70, laat staan een team70 ofzo. Beetje gaar enzo mat gianelly's. Stond mijn scooter nou maar eens in elkaar maja geen tijd i.v.m. examens :(
 
bij mij op school staan ook wel aardig wat scoots, en niet allemaal zijn langzaam
zeker 10 ditechs, maar dr is een snelle hispanio met 70cc en een nrx en nog een snelle aerox met stage 6, 21 mm do, overange set en een c16. nog een senda sm met 50 snel en metrakit pijp. nog 2 aangepaste dna's met andere cilinder + pijp. naja toen ik met me sobwer naar school ging, pakte ik iedereen behalve die aerox! zijn nog meer scooters maar dr staan er te tering veel!!
 
Dempster said:
bij mij op school staan ook wel aardig wat scoots, en niet allemaal zijn langzaam
zeker 10 ditechs, maar dr is een snelle hispanio met 70cc en een nrx en nog een snelle aerox met stage 6, 21 mm do, overange set en een c16. nog een senda sm met 50 snel en metrakit pijp. nog 2 aangepaste dna's met andere cilinder + pijp. naja toen ik met me sobwer naar school ging, pakte ik iedereen behalve die aerox! zijn nog meer scooters maar dr staan er te tering veel!!

Waarom rijd je niet in het veld bij de sobw races :rolleyes:
 
bij ons is sinds wij allemal naar de 4e gaan het scootervirus uitgebroken :P eerst stond er alleen zon dom peugoet vivacity en speedfight nu staat er :

1 benelli met terugloper van benelli rijd zogenaamd 105!!
1 runner std rijd ook zogenaamd 100
1 vivacuiy std
1 snorbrommer rijd 50
1 brommer ong 50
1 speedfight 55
1 aerox 55
en nog wa troep maar kan ik ff nie opkomen :P
Rest woont dichtbij zoals maat van mij aerox rossie rijd 95
en zondag ben ik jarig duis ik zal binnekort ook wel op mijn roxXie kome :D
 
bij ons:
3 aeroxen incl die van mij, lopen allemaal rond de 80-90
1 yamaha tzr, loopt met mij derop 106 digi teller
1 aprilia rs, komt net vooruit...
1 motor hispania rx gaat 90 ofzo
1 aprilia sr gaat 70
1 std firefox
1 std rieju rs2
2 peugot vivacity
3 puchies
2 neos ook std...
2 honda mt's

bij ons word er zowat meer met schakelbrommers gereden, logisch want is veel leuker... ik wil zelf ook een tzr gaan kopen.
 
Bij ons op school zijn r 2 gebouwen, ik ben sinds 1 maand verhuist naar andere gebouw. Daar staan zo`n 10 scooters, op het oude gebouw staan r ook 11 ofzo.

2 RR`s , 1 zwarte met 70cc e.d., weet het niet precies
2 area`s ( waaronder eentje van mij = standaard :P) En die ander heeft een shotje
1 RS2 ( 70km/u)
2 Rs ( 85km/u)
1 TZR (85 km/u)
1 Fox van maat van me :P (80km/u)
een of ander vaag ding, lijkt wel een mountainbike geval met een schakelblok, = standaard
2 beta ark: treknietgast uitlaatjes, (70 km/u)
2 tomosjes (standaard)
Paar standaard citta`s
en nog 5 std/onbegrenste rox`jes
 
Bij mij op school Zit op leeuwenborg daar staan best veel scooters alleen niet egt iets speciaals ertussen maar zitten wel aantal gasten bij me op school die nu ook bezig zijn met vette projectes.
 
nee mijn school dan 2 vivacity's en 1 runner oud model allemaal begrengst rijden maximaal 55 ofzo ikke heb nu aerox met technigas voor de rest niks maar komt bidalot s2 onder en 70 cc en al die shit dus komt wel goed maar ik ben nie snelste staat er 1 met beta ark met 70 cc en al die is snel ottowheelys!!
 
Back
Top