Hoe vet is jou school kwa scoots??

zooi van 50 nrx-scooter mensen :L
toen ik een keer op school kwam met m'n scooter stond iedreen me aan te gapen en gingen ze me vragen of dat wel zomaar kon, dat 'opvoeren' :o of me scooer wel veilig genoeg was 8P
 
ROC van amsterdam airport (hoofddorp)
alleen maar paar std. scootertjes + 1 of 2 nrx-p0werd :~
maar wel VEEEEL fucking lekkere wijven :# (stuwardesjes)
 
op mijn ouwe school waren er een stuk of 30,40 scoots helft standaard opgevoert. Waarvan 5 helemaal opgevoert . Dus dat je ogen ergens achter in je schedel liggen als ze top snelheid rijden.

En de school waar ik nu zit, staan + - 20 scoots bijna alles standaard 3 gaan pittig hard.
 
Nu bij mij school is het nix meer nu ben ik zover ik weet het snelste , dat terwijl bij mij vorige school we een:
Zip sp met team en alles hadde
aerox ook emt team zooi
runner emt team fkt
nrg met speed rep
runner met athena vlinder e.d.

Nu alleen maar langzame mensen die denken dat powerfilters en uitlaten meerendeel optisch zijn, en je on mogelijk met een carb groter dan 21mm ken rijden omdat ze ZELFS in de racerij maar met 19mm rijden 8P
 
bij ons maar paar snelle scoots:

vriend van me met hebo manston tuned en evo chap en stuff
ikke met mhr-replica bidalot racing 19mm carb, en stuff
dan nog copain van me met st cil + lazer x-pro en 17.5 carb
dan peugeot speedfight 2 orgineel
peugeot buxy orgineel
nog een cross die orgineel rijd
een nitro met technigas aan 65 of zo
next orgineel
stunt orgineel
camino orgineel
dna onbegrenst
da is het zowat, ik en men copains zijn zo het snelle groepke scooterkes van de school.
 
Veel verander de laaste tijd hiero :X maar tis nogsteeds allemaal bagger

Staan als echt alle scooter er staan , meer als er in het hok passen , rond de 30 a 40 wel

Pff de snelste? Was ik met me nrg met een yasuni R :X voorderest een hoop scooters alleen andere pijp en een gast met een MT helemaal std die denkt alsie ze Malossi Sport 70 eronder gooid ( std pot en carb ) 130 rijd :X
 
bij ons op school staan een stuk of 10 scooters (maximaal) en ze zijn allemaal lelijk(eigenlijk..)
alleen de viper van chris (mastervanloon) is nog mooi (wel traag :P)
 
Marcel said:
we moeten een keer met project op school komen denk :X denk dat ze dan wel anders tegen die kut stofzuigers kijken :eek:
ze stonden al hun ogen uit te kijken toen ik er was met due plus, pieter en siep met mhr-r:P
 
Pff.. bij mij op school staan der iets van 100 scooters ofzo..

Paar SFX ies..
Veel Speedfights
Paar Firefox
Veel Aerox
Paar Beta Arc
Neosjes enz
En een hele hoop gare scooters ..

Er is dan 1 aerox met 70cc.. verder alleen std. of snel uitlaatje ..

Ben zelf 1 van de snelste van de school... iig.. er is nog geen 1 keer een scooter mij voorbij geblaze.. dus ja ... Ciao !
 
Wel redelijk, een paar snelle aeroxen, nog een paar standaard. Geloof ik 2 aprillia rs, mooie kreidler, zundapje. Sita's. paar neo's. Speedfight.
Ik denk dat ze gemiddeld iets van 60 lopen. Natuurlijk de standaard en een paar snellen. Leuker zijn die lui die al op 125 cc moter op school komen.
 
bij ons op school 5 std. scootsmneos jes en vivacity`s en
1 aerox met Evo 70 getuend en hebo hr2 enz.
2 derbi sneda met 70metrakit en metrakit uitllaat en een 24mm mikuni Allebei zelfde)
1derbi gpr met ,mhr 50 en technigas 50pijp en 19mm carb.

en ik met zippie en neos

mzzls
 
1 nrg std
1 rs met snel uitlaatje
en nog een paugot met snel uitlaatje sprintne altidj tegen elkaar als ze wegrijden zonder helm.ik sjees hen voorbij met men snor :p
 
alleen maar std shit maar een met getuned 70cc wat voor een weet ik nie
paar aeroxjes
1 met bcd underseat en c16 eronder op std cil
4 sr's ofzo ook allemaal std
honda mb
gilera zulu
red rose classic
DNA nieuw std
2 runnerts waarvan 1 wel vet gespote in metallic groen ft wit

eigenlijk dus nix

pz
 
mijn school is egt totaaaaal niet vet qua scoots :p
ik zit in rotterdam op school :X en er staan altijd std viva city's en beta arks e.d :P
 
Ben snelste op school denks...is dacht ik nog 1 iemand met 70cc maar die heb me er nog niet uit kunnen rijden :)
rij zelf met getunende polini70 en die andere meuk..;)
 
Hmm , Ja Scooters kdenk niet echt dat onze school er zo vet van is. want iedereen zeurt maar waar m'n scooter is :| . Iedereen denkt dat hij Gestolen is of dat hij kapot is terwijl ik hem gewoon voorbereid op een flinke Beun beurt :X.

Verders staan er di-tech's en Van die Vrouwen scooters.
 
Back
Top