Hoe vet is jou school kwa scoots??

bij ons hoogstens 20 scooters..
geen een met andere uitlaat, allemaal gewoon onbegrensd. ik met mijn 75km/u (ocharme) haal nét de top 5 van snelle scooters bij ons :D een klasgenoot met aerox (maar komt er niet mee naar school) 90 per uur. andere klasgenoot met Derbi Senda ook rond 90. vriend met een peugeot speedfight II 80 ofzo. andere vriend met een aerox (met gilera shot ofzoiets erond) ook 75. (maar die komt er ook niet mee naar school). dus in feite haal ik de top 3 zelfs (h)
 
muhahaha mij op school staat een beetje snelle athena racing 70 getuned c16 21mm carb en die is afgelope week gejat!! dusjah nou neemt nooit iemand meer iets snels mee
 
kristoff said:
bij ons hoogstens 20 scooters..
geen een met andere uitlaat, allemaal gewoon onbegrensd. ik met mijn 75km/u (ocharme) haal nét de top 5 van snelle scooters bij ons :D een klasgenoot met aerox (maar komt er niet mee naar school) 90 per uur. andere klasgenoot met Derbi Senda ook rond 90. vriend met een peugeot speedfight II 80 ofzo. andere vriend met een aerox (met gilera shot ofzoiets erond) ook 75. (maar die komt er ook niet mee naar school). dus in feite haal ik de top 3 zelfs (h)


Gaat out bij dit niveau8P
 
ik woon niet in een grote stad zoals de meesten. en hier in belgie is er geen boetesysteem zoals bij jullie, hier ben je hem direct kwijt voor een paar maanden mét een ferme boete. dit wetende en 't feit dat er veel controles zijn...
 
Bij mij in eindhoven staan echt veel scooters in het hok passen ze niet allemaal dus ze moeten er ook nog allemaal buiten ik schat zo'n 150-200 scooter...
 
Vdende said:
Bij mij in eindhoven staan echt veel scooters in het hok passen ze niet allemaal dus ze moeten er ook nog allemaal buiten ik schat zo'n 150-200 scooter...

200 scooters dat is echt wel super veel. Bij mij misschien een keer 30 oid.
 
O.S.G Echnaton in Almere
3 STD Gare scootertjes

en ik natuurlijk 8), maar hoeven hun niet te weten ;)
omdat er 3 zijn, van wege mensen met losse handjes :X
 
Zijn er 8 ofzo bij mij (+ wat gare Puchjes), misschien nog minder. Toch nogal weinig voor een school met 1500 leerlingen (Havo+VWO). Volgens mij heeft niemand een 70cc, alleen std (ontgrensd) of een ander uitlaatje.
Zit trouwens in Gouda op school (na examen niet meer hoop ik:P)
 
bij ons is het niet veel... :| ... veel std of onbegrensde scootertjes, verder veeeeel beta's ( kheb er zelf ook 1 , maar rij rlxd met std blok tot examens over zijn 8P ), verder niet echt snelle,wel een kerel met een rieju, had een x 125 cc blok eronder,was wel lachuh }) .... mjah aant begin van het schooljaar was tom ( Aerox Wijchen ) er ook nog met zun yas R, multivar enz enz, hij toen een van de snelste....Maar waar ik het hardst van baal zijn die kienders van 16 die net hun certi hebben en die dan met hun helm op neger stand ( no offence ) met hun std SR beetje over het schoolplein herrie gaan maken terwijl jij een wiskunde tentamen zit te maken :| .....
 
Beta-Wijchen said:
Maar waar ik het hardst van baal zijn die kienders van 16 die net hun certi hebben en die dan met hun helm op neger stand ( no offence ) met hun std SR beetje over het schoolplein herrie gaan maken terwijl jij een wiskunde tentamen zit te maken :| .....
:D
Mjah, die irritante posers heb ik idd een hekel aan, net als degenen die zonder helm 30x voorbij je school rijden zodat iedereen kan zien hoe cool ze zijn.
 
bij ons op school staan vet veel scooters stuk of 70 ongeveer de helft is best wel gaar maar er zitten ook wel een paar snelle bij die elke x een wheelie over t brommerplein trekken +ralf+

ook staan er veel schakels

3x rs oud type waaronder die van mij
3x rs nieuw model
4x yamaha tzr
en een zootje van die derbi senda's

vorig jaar zat ik in de kantine komt er in 1 x een groep vrienden naar me toen en zijden dat er buiten een jonge was die dacht dat ie de snelste was met zn gilera dna met pro race spul eronder, dus ik tegen m sprinten, had mooi van m gewonnen met een groot verschil +ralf+ :)
 
op me vmbo was pas erg niemand was standaard en iedereen moest harder dan de andere stonden iets van 20-30 scooters en 10 schakeltjes meestsal

was een van de sloomste met me manston 50 en hebo replica uitlaat

dit was in harderwijk
 
Bij ons staat ook niet veel bijzonders maar af en toe komt er iemand met een sprint scoot naar school.

Er staan

6 of 7 aeroxen
15 citta's
3 neosjes
waarvan 1 wel vette neos met een gara
Honda mb
paar speedfights waarvan 1 met yas R
2 senda's waaronder ik
en een TZR met een gila 74 24 vlak MHR membraan MK pijp dat ding blaast ook egt hard
en nog wel meer rotzooi

en een firefox komt heel af en toe en die gaat ook tering hard met een XsH getunde Evo overange HPI 2004 enz
 
Bij ons zijn ze bijna allemaal standaard.. sommige alleen een ander uitlaatje enzo.

2x neo's
4x senda
2x tzr
4x sr
1x sf2
2x sf1
1x mb
2x puch
1x typhoon
1x nrg
1x kymco dink :D

En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn :P
 
Last edited:
op school.

2 wegracers
beta
neos
tomos
2 crossers
zip
8-) mezelf


kijk ik hier na buiten bij stage --> Auto's fietsen en alleen mijn scootertje
 
bij ons op school, heel veel scooters, niet heel veel speciaals.
wat ik weet:
aerox 70corsa
aerox evo 50
aerox stage 6 "racing"
aerox Simonini 70 (mijne)
voor de rest veel stnd met andere uitlaat.
 
Beta-Wijchen said:
bij ons is het niet veel... :| ... veel std of onbegrensde scootertjes, verder veeeeel beta's ( kheb er zelf ook 1 , maar rij rlxd met std blok tot examens over zijn 8P ), verder niet echt snelle,wel een kerel met een rieju, had een x 125 cc blok eronder,was wel lachuh }) .... mjah aant begin van het schooljaar was tom ( Aerox Wijchen ) er ook nog met zun yas R, multivar enz enz, hij toen een van de snelste....Maar waar ik het hardst van baal zijn die kienders van 16 die net hun certi hebben en die dan met hun helm op neger stand ( no offence ) met hun std SR beetje over het schoolplein herrie gaan maken terwijl jij een wiskunde tentamen zit te maken :| .....

word tijd dat we ze gaan laten zien hoe het moet :!
 
pffff ik heb echt een kansloze school betreft de scoots.. alemaal van die afgeragde rommel of std. shit :X:X
en die NRX generatie :L
 
Back
Top