Hoe vet is jou school kwa scoots??

AeroXtreme said:
nee mijn school dan 2 vivacity's en 1 runner oud model allemaal begrengst rijden maximaal 55 ofzo ikke heb nu aerox met technigas voor de rest niks maar komt bidalot s2 onder en 70 cc en al die shit dus komt wel goed maar ik ben nie snelste staat er 1 met beta ark met 70 cc en al die is snel ottowheelys!!

zoooooo he! ;)
 
Daniel@NRG said:
ik zit op het Spaarne College in Haarlem.

DNA ; DR70 ( 72cc ) + Tecnigas RS70cc pijp
DNA ; std behalve zn ninja twinner
Beta ark : heeft een hebo gara
Beta ark : Hebo Alu 70cc, Gianelli Shot, Multivar
Benelli 491 : Laser Xpro, dell 17,5, Hebo Vario
4 aeroxen met een NRX :P
TGB 303 std onbegrensd
Paar neosen std onbegrensd
Wat puchies/tomos
Peugeot TKR std onbegrensd
Suzuki streetmagic ; Polini 70cc ghisa, Metrakit verchromede uitlaat ( demper benedenlangs )

Italjet Dragster met een Jolly moto, kweenie wat er allemaal onder hangt, maar als die gozer wegrijdt maakt ie me toch en touren trekt hard :eek: ik denk dat dat de snelste scoot bij mij op school is.
Ik zat vorig jaar nog op die school :p

Nu zit op Hageveld, in Heemstede
Ach op school staan er zon 20 scooters denk ik?
paar aeroxen, speedfights.
2 dna's
een TZR
een Rieju RS2
nog een paar onbekende merken :P
Hopelijk binnenkort een Aprilia RS van mij :P
Uhm volgens mij is een speedfight enige met snelle uitlaat :S
een paar ontgrensd :P
 
Roc Van Twente in hengelo:P Staan denks keer stuk of 50/60 dingen alst druk is:D 9 van de 10 is schakel:W echt iets van 10 senda's, 7 rieju rr's, 1 gsm(Me8)), 2 honda's Mt, 1 Dna, 5 aeroxjes, 5 neo'sjes en nog paar andere dingen;)
 
ik zit 1 ROC verder als die van MK_GSM, Ict afdeling.. 5 scooters allemaal met spiegel :X x|.. 2 crossers, 1 met mhr pijp en cilinder enzo.. en 1 met spiegels ect :X

Gaan allemaal 45 max., behalve de Derbi crosser en dan mijn Derbi GPR nude..


en dan mijn derbi :P

3000000x niets, en dan kijk je 150m verder bij MK_GSM @ school.. wereld van verschil :D
 
JorneP said:
ik zit 1 ROC verder als die van MK_GSM, Ict afdeling.. 5 scooters allemaal met spiegel :X x|.. 2 crossers, 1 met mhr pijp en cilinder enzo.. en 1 met spiegels ect :X

Gaan allemaal 45 max., behalve de Derbi crosser en dan mijn Derbi GPR nude..


en dan mijn derbi :P

3000000x niets, en dan kijk je 150m verder bij MK_GSM @ school.. wereld van verschil :D
Ja idd :D Toen ook met presentatie van ons project naar de Campus:D Rij je daar met 19 crossers heen 8) Uber! iedereen aant kijken :W
 
MK_GSM said:
Ja idd :D Toen ook met presentatie van ons project naar de Campus:D Rij je daar met 19 crossers heen 8) Uber! iedereen aant kijken :W

Dat was zeker mooi :W, en Jorne er gewoon achteraan terwijl hij niet bij jouw/jullie op school zit :+..
 
kwarkpower said:
Welke ROC zitten jullie? Sportlaan?

@ Sportlaan is het ook bagger.
Achter 't station daar.. sportlaan ben ik 1x langs heen gereden x| 'zegt niets, alleen het volk al wat er staat :P'
 
ok mijn lijst (weet niet alles)

Aerox: ziet er netjes uit maar motorische starten na 100 keer kicken
Derbi scooter: van de vorige eeuw ziet er niet uit 8P
Zundapp: helemaal gaar en verrot
3 citta's: 1 heelmaal gaar andere is van klasgenoot ook half gaar en een hele nette 1 die echt in goede stata is motorische ook.
schakelbrommer honda weet zo niet wel type: helemaal gaar!!! 20 keer op de bek gevlogen. Er eme gebowld en was een strike tegen stel prullenbakken aan...
3 SR ditechjes: allemaal standaard.....
2 peugeot zenntits: 1 van een maat van mij (oh neej die stata nu thuis doet eht niet meer 8P) en die andere is ook gaar 8P
2 keer een neos: 1tje is heel mooi maar heeft veel KM's gedraaid maar rijd nog goed, goed in onderhoud. Die andere is wat een afjaag ding maar rijd ook nog wel aardig.

Voor de rest weet ik het zo niet meer :P. Allemaal best wel verrot hier....
 
Als ik uit het raam kijk van Inholland Haarlem zie ik altijd slechts 2 scooters en 1 schakel,
denk dat het komt omdat hboérs wat anders aan hun kop hebben,
maargoed,

Een vertyfde Firefox met krosstuur, totaal in de schuur en plamuur
Een Geel met witte Neos, met TNT luchthappers in de voorkap
Een Rood/zwarte Aprillia Red Rose 50cc schakel chopper

That's it een beetje denk.
En de meuq die eronder zit is ook zo goed als standaard..
 
bij ik zit op school in utrecht orientatie jaar landmacht Bedrijfs auto techniek

2 earox 1gaar 2 ook gaar die dnekt dta hij ontgrensd auto wheelies heeft
3 sr''s 1 std 2 ook std 3 is van mij 70cc best wel snell 110 ongveer met auto wheelies ga ik enit mee naar school
1 puch tyfoon std gaar
1tomos std
1 runner helemaal kaal gejat
1 zipje met een sp3

dat was het

vind het wel jmmr dat er niemand bij mij op school zit met een beetje snelle scoot is altijd wel leuk om over te lullen

zelfs niemand is lit van deze forum zo ver ik weet
 
heel veel aerox heel veel SF's Heel veel SR's :D Meeste zijn wel wat opgevoerd voor de rest nog 2 senda's en een NRG en nog wat sym's :S En vast nog wel meer :S
 
Bij mij alleen mijn scooter, als ik es met die na school zou gaan :p

-Verder heeft een meisje een Aprillia sr piaggio, ding is helemaal std. met spiegels enz....Maar toch vind ik em vet :~ Et liefst zou ik em willen kopen en dan zelfde maken als de RMR sr :p

-verder vele aeroxen enz;...
 
Back
Top