Hoe vet is jou school kwa scoots??

DJT-Speed-Area said:
enigste redelijk boeiende hier: ktp area van maat van me, beta ark parelmoer blauw + wit, en mijn carbon rox dan:P

Post eens een foto van hoe die KTP Area er nu uitziet? Ben er namelijk erg benieuwd naar...
(ik was diegene die erbij was met de verkoop toendertijd) +pippi+
 
Bij mij overheersen de huppeltrutjes met roze/witte/zwarte Vespa's en dergelijken.. Zijn volgens mij maar 2 snellere scooters, allebei Aerox. Verder een paar SRs, SFs en natuurlijk de mooiste: Mijn Area! 8P
 
Hoe vet is mijn school kwa scoots?!

K U T

In 3 maanden tijd 2 scooters gejat (runner en dna, ze kwamen duidelijk voor piaggio, stonden veel mooiere roxen en sr's), en de school doet er 0.0 aan :@
 
The Fox said:
Hoe vet is mijn school kwa scoots?!

K U T

In 3 maanden tijd 2 scooters gejat (runner en dna, ze kwamen duidelijk voor piaggio, stonden veel mooiere roxen en sr's), en de school doet er 0.0 aan :@
Bij ons een paar maanden terug ook een fonkelnieuwe SR en een Vespa, binnen 2 weken tijd. 't Enige wat de school deed is een hekje voor het scooterhok zetten 'zodat je er niet zo snel doorheen kan rijden' en een blaadje opgehangen dat we onze scooter goed op slot moeten zetten.8P
 
Op mijn vorige school... paar mt'tjes met 110 malossi cilindertjes enzo.
Aantal scooters en aantal nieuwere schakels.

Maar waar ik nu zit (GLR rotterdam).

Komt serieus 1 gazt op een runner naar school ;0 en van de school ernaast nog een earox en 2 ''bankstel'' scooters.
 
The Fox said:
Hoe vet is mijn school kwa scoots?!

K U T

In 3 maanden tijd 2 scooters gejat (runner en dna, ze kwamen duidelijk voor piaggio, stonden veel mooiere roxen en sr's), en de school doet er 0.0 aan :@

de gene die een beetje zuinig is op zijn scooter hangt er ook een beetje kettingslot aan. dan zou het ook niet gebeurd zijn :rolleyes:
 
idd, ken genoeg lui die zomaar de scooter dumpen, stuurslot erop 'klaar'.. en dan zie je mij altijd nog bezig op school met een dik kettingslot om een paal (of een andere scooter), remschijfslot, ect. :P
 
sterker nog.... staat bij mij op school een mtx zonder contact slot met een cijferslotje... de hele school weet de code al.. want hij verschuift ze allemaal een paar vakjes... en dan staat er nog 1987 :L
 
Rooienaar said:
Post eens een foto van hoe die KTP Area er nu uitziet? Ben er namelijk erg benieuwd naar...
(ik was diegene die erbij was met de verkoop toendertijd) +pippi+

ik ga binnekort met hem fotos maken, als mijne ook inelkaar zit. Wat wel jammer is, scheur in de binnenkap (bij handschoenenkapje) underseat ziet er niet meer uit:X en klinkt enorm gaar.. wat opzicht best jammer is:)
 
speedwous said:
sterker nog.... staat bij mij op school een mtx zonder contact slot met een cijferslotje... de hele school weet de code al.. want hij verschuift ze allemaal een paar vakjes... en dan staat er nog 1987 :L

Waar? :P
 
een wallaroo
een aerox, heeft er een dag gestaan, toen afgepakt door de politie,
hij heeft net die dag even kunnen rijden 8P
Sf die ik ook niet meer zie
een gele std aerox
en mijn stunt (de mooiste al zeg ik het zelf :D)
 
op mijn school rond de 50 brommers in de winter en in de zomer soms tegen de 90. Wel technische school:p

Zitten wel wat snelheidsduveltjes bij
 
6 boosters, 1 met yasinu R en 1 met hebo kelkje, 1 speedake met technigas, 1 speedfight met doppler uitlaat, 5 booster next's waarvan 1 met ZX, en dan nog wat schakels en dax'n (ook std)

Ik ben met m'n DR70, 17.5, fly en ZX dus veruit de snelste van ons school, iedereen denkt dat ik een supersnelle scoot heb 8P
 
Back
Top