Hoe vet is jou school kwa scoots??

bij mij inde klas zit er zelfs een gast die zei bij zn presentatie over scooter dat ie met zn orgi 50, 125 autoteller gehaald had, aant begin van het jaar was dat nog 109 :?
 
Teveel standaard scoots bij mij.
Stuk of 30 scoots, waarvan er 8 een terugloper hebben.
Ik ben dan samen met klasgenoot de snelste, zonder supersetup.

Mijn runner :
70 giet
17,5
delta clutch
laser x pro

Klasgenoot ze fox, heeft er ook wat troep onder zitten! zelfde cilinder als mij alleen getuned. Wij zijn de snelste, echt gaar.
Maar dat komt door de vele blauwe vrienden hier in Den haag :(
 
ghost-dna said:
bij mij op school staan iets van 50 tot 70 scooters.....niets wat vliegt. alleen maar NRX gangsters, die stoer kijken enzo, en natuurlijk de albekende wheely boekers ofzow


en dan sta je er mee te praten : ze rijden allemaal tussen de 90 en de 110 met een nrx. en allemaal mooie praat vragen ze wat voor scooter heb jij eigenlijk. ik : een dna , hun waarom kom je er niet mee naar school , ik: daar worden jullie bang van , hun : ojOOOww heb jij die snelle dna :P

Dit herken ik :P

Men is op school stomverbaast over het feit dat ik niet elke dat met me scooter op school kom.
'' Ja waarom ben je er niet mee op school dan, kom morgen dan bel ik een vriend die heeft een vet snelle aerox''

Ik : wat hangt eronder dan?

Hij: Ja hij heeft terugloper met dubbele demper !!!!!!
Ik : WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Maarja, mijn school is 13 km van mijn hij no way dat ik dat eind met me scooter ga rijden:P
 
en ze begrijpen het ook NOOIT dat je niet met je scooter op de weg rijd... dat is nog het irritantste... Dan kijken ze je aan alsof je alles maar verzint :rolleyes:
 
Ja en dan moet je ze dus eigk een keer meenemen naar je huis en ze ff stuk voor stuk vlammen -:- kijken of ze dan nog zo lijp zijn:D
 
of je besteed geen aandacht eraan, en laat ze maar lullen.. je weet zelf nog het beste wat er in je garage staat ;)
 
en ik neem ze echt nie meer huis weet gelijk iedereen waar ik woon ;) harry

ik zeg altijd tegen hun kom naar smp of perkpolder maar ja dat is te ver op een ori scooter :P
 
'' JA ik rijdt er niet mee naar school''

Hij : Waarom niet

Ik: Te hoog politierisico
Hij: Hoe hard gaat ie dan, geen 100 toch he.
Ik : Nja wel te hard iig
Hij: Ja ik heb begrenzer voor je

:emo:
 
Bij mijn oude school hadden we ook vrij weinig, ja 1 kerel met een Polini W-Poorter, maar mijn Speed DNA was toenmalig toch wel het snelste...

En daar reed ik dus inderdaad elke dag mee heen en terug (30 km rondtripje :P)

Dat waren de tijden :'(
 
[5th]Nick said:
Bij mijn oude school hadden we ook vrij weinig, ja 1 kerel met een Polini W-Poorter, maar mijn Speed DNA was toenmalig toch wel het snelste...

En daar reed ik dus inderdaad elke dag mee heen en terug (30 km rondtripje :P)

Dat waren de tijden :'(

dat is wel het ultieme om naar school te gaan :D, heb je gewoon elke dag zin om naar school toe te rijden uhhh.. knallen :D

bij ons staat verder ook neit veel bijzonders :X, wel 1 zo'n gast die zijn scooter zogenaam heeft afgesteld bij dijkman op de bank enzo, met 50 snel enz enz,

kent die gasten vast wel :X, kun je je dood aan ergeren :D

ding is btw vastgepeerd :P
 
terrox said:
Haha omg echt:P

Mja, die speed kwam erop nadat ik de me manston na ongeveer 8.000 (!!!) trouwe kilometers had weggedaan, omdat ik hem lui vond worden :P, dus ik heb ongeveer 2 snelle cilinder ermee versleten... en het bleef nog allemaal heel ook :D

Maar ja ik reed idd elke dag door de steden heen ja :p
 
terrox said:
'' JA ik rijdt er niet mee naar school''

Hij : Waarom niet

Ik: Te hoog politierisico
Hij: Hoe hard gaat ie dan, geen 100 toch he.
Ik : Nja wel te hard iig
Hij: Ja ik heb begrenzer voor je

:emo:
wahhaha te vet dit :P
 
[5th]Nick said:
Mja, die speed kwam erop nadat ik de me manston na ongeveer 8.000 (!!!) trouwe kilometers had weggedaan, omdat ik hem lui vond worden :P, dus ik heb ongeveer 2 snelle cilinder ermee versleten... en het bleef nog allemaal heel ook :D

Maar ja ik reed idd elke dag door de steden heen ja :p

Veel boete's + rollerbankjes gehad? :D
 
mwa mijn school ook nie speciaal ofzo:P

veel boeren hier dus ook veel brommers,

ik span de kroon:P

-derbi senda sm, mhr80, prorace pijp, 24mikuni, (van de zomer hpi 05)

en een vriend van me ook met een derbi, 70cc sp, sp pijp, 22mm,

en nog een std senda r.

5x rieju rr (waarvan 1 snelle)
1x yamaha tzr
1x yamaha dt (gaar)
5x earox (allemaal yasuni r) en 1 met mhr team,c21,21mm, maar dies verder wel gaar, en word nooit gepoetst
3x aprilia sr allemaal ac en 1 met c16 en wat leuke spullen
2x gilere zulu
3x speedfight

en nog paar gare rag puchjes,citta's, en een duitser met 125cc ding (honda space boot)

maja ik kom er amper mee op school, en dat begrijpen ze toch niet helemaal
 
JorneP said:
Veel boete's + rollerbankjes gehad? :D

Geen 1!

Ik nam altijd de sluiproutes, en na een paar jaar zo rijden wordt je ook vrij scherp kwa politiecontroles/motorpolitie...

Oh trouwens, Mijn scoot is 1x in beslag genomen, na een achtervolging van 5 km door spitsuur :P, motorjuut zat achter me aan dus ik deed er alles aan om weg te komen, toen lag ik zo een 500 meter voor op hem (we reden eerst gelijk) alleen toen knalde me bougie eruit :mad:

Dus toen lieten ze een busje vanuit Weesp komen (20 km verderop) om mijn scooter speciaal te komen ophalen... :eek:

De scooter werd meegenomen naar het politiebureau, waar ze hem vervolgens niet aan konden krijgen (ik had me dodemans knop in mijn stuur gemaakt, dat betekende dus dat ik het knipperlicht naar rechts moest zetten, en dan liep hij, en als het knipperlicht in neutraal stond dan starte hij niet, dit in combinatie met mijn echte dodemanskoord en de sleutel (Sleutel moest uit staan om te starten, als je hem in de "aan" stand zette dan starte hij ook niet)

Verder nog heb ik expres de scooter op naam van mijn oom gezet, zodat ik mijn oom belde en toen zei dat hij in beslag was genomen, dat hij meteen belde naar de politie om te zeggen dat "zijn neefje de scooter uit de schuur had gejat", dus kreeg ik joyriding aan me broek, scooter kwam terug bij mijn oom, en ik kreeg geen boetes omdat ze hem niet konden starten en mijn oom de aanklacht introk 9||6

Leuk detail trouwens, Motorjuut: "Die carburateur van jou he (26mm Dellorto @ the time), die hoort niet onder jou scooter, maar onder mijn Motor! gek! x| :W
 
Back
Top