Hoe vet is jou school kwa scoots??

Bij mij op school RSG harderwijk, staan wel wat snelle jongens, 1 aerox met evo, Neo'sje met malossi sport,SR met evo AC, voorheen SR met maston2, Phantom met hebo50vlinder ik met Gilardoni 50, C20, 17,5mm en MHR2000 en 2 andere roxjes, 50 snel, maar bijna alle brommers hebben wel een snelle pijp.. de jongens die origineel rijden, mogen vaak niet harder van hun ouders, omdat ze de bloedgeile Jaguar aerox bijv van paps en mams hebben gehad.

Bovendien staan er ook 2 schakels met 70.. das af en toe ook wel leuk om te horen.. majah, die trek ik er nog steeds dik uit
 
Pimp'n@aeroX said:
Bij mij op school RSG harderwijk, staan wel wat snelle jongens, 1 aerox met evo, Neo'sje met malossi sport,SR met evo AC, voorheen SR met maston2, Phantom met hebo50vlinder ik met Gilardoni 50, C20, 17,5mm en MHR2000 en 2 andere roxjes, 50 snel, maar bijna alle brommers hebben wel een snelle pijp.. de jongens die origineel rijden, mogen vaak niet harder van hun ouders, omdat ze de bloedgeile Jaguar aerox bijv van paps en mams hebben gehad.

Bovendien staan er ook 2 schakels met 70.. das af en toe ook wel leuk om te horen.. majah, die trek ik er nog steeds dik uit

RSG harderwijk welke school is dat dan? verleden toen ik nog harderwijk op school zat reden er alleen maar van die homo's die denken dat ze hard gingen
misschien 1 turk met 70 ofzo
 
Groningen Noorderpoort....
Weinig allemaal Citta's hier en Roxjes met nrgjes en met de Appie's het zelfde.. staat alleen een RS matrix die ik wel vetjes vind en een Dna met wel redlijk leuk setup want ding blaast wel een beetje aan... :W
 
Hier in Boxtel, alleen maar std scooters, en paar snelle
1 nieuwe sr met yasuni r en wss snelle 50
1 aerox met evo50, 19mm shot
1 rijeu rs2 matrix rijd ook goed!

die intereseren zich ook een beetje voor scooters de rest denkt van ja hij rijd, rest boeit me niet
 
bij ons ook best wel vet :) een spierwitte runner met chrome stickers, sportstuur dmp lamp enz.. een rood/witte firefox, sportstuur booskijker hoog kontje blok gepolijst enz, waterpompdeksel bewerkt. blauwe aerox met sportstuur chrome carterkap + waterpompdeksel mtkt underseat str8 koplamp. ook een lichtgroen/witte beta met malossi sport. derbi senda kweet niet pcies welke setup maar loopt wel superhard. en dan komt een jonge uit me klas af en toe op z'n zwart/fluorgele SR met lampen enz gepolyed, zit een prorace 2 op. soms komt ie ook op z'n RS met prorace 2. die van mij komt binnekort, NRG mc2, sportstuur metallic zwarte kappen, LED-achterlicht, underseat. verder hebben de meeste lui alleen de begrenzers eruit gehaald, vanwege rollerbanken

dan heb ik ook bijna alle scoots hier op school opgenoemd. zijn er nog wel een paar maar die zijn std.
 
Kzit in t'College van Geraardsbergen. Bij mij in België in mijn school mijn Honda met ZX, een originele RS50 en een originele Neo's. In mijn oude school staat nu 2 roxjes, 1 ori en een met een technigas onder, een rs, 2 Honda Dax'en, Een Honda Vision, Derbi Senda SM en af en toe nog eens men Honda'tje :p

maar niet erg vet dus que scoots... Buiten op TISJ, staat een bomme Rox met Hebo Manston 2 stage 2 tuned, Yasuni C21, Al de verder stuff van Malossi en een Koso 28mm. Lekker scootje, maar komt maar 1 of 2keer in de week naar school.
 
valt bij mij wel mee, staat wel redelijk snel spul tussen soms, rest is easy stuff :P wat nrx'jes, zx'jes en dat soort spul :P
 
Amersfoort: Vallei College 't Atrium

1 aprillia rally, roze top, athena 70 pijp 21 mm
mijn scooter binnekort weer met Dr70 RPMYasuni R 21 mm (reed eerst met Doppler 70 maar die gaat in de verkoop)
1 runner met shot
1 rox met dr70 rpm 21 mm shot
voor de rest alleen maar standaard of gaat 65 ofzow
 
Op mijn middelbare school waren ik en 2 vrienden de enige van de +- 30 scooters die met 70cc naar school kwamen.
Was erg vet toen op een lange ventweg drie scooters vlak achter elkaar met ongeveer 100 langs rijen fietsertjes knallen
En alle andere tuffende scooters inhalen

Ik had toen een Area met Hebo ovaal en standaard (aangepaste pijp). Daarmee was ik de snelste, hoor je ook van die nr-x gesprekken:
"ja wie zou hier nou het snelste zijn? Die area is wel snel"
"nee man die heeft geeneens een terugloop uitlaat" haha
 
op mijn school is een rox het snelste met een stage6 pro en polini for race, 17.5 mm :(:( verder andere rox met polini corsa, en een sr met athena racing
 
Back
Top