Hoe vet is jou school kwa scoots??

mhh bij mij op school geen scooters niet noemenswaardig tenminste, alleen fietsen veel auto's twee suzuki gsx-ers een ktm supermotard, en 2 leraren met een lookalike politie bmw en nog wat oudere motoren
 
ik ben de snelste bij ons op school
met mn dna-gilera

hebo ovaal 72cc
17.5 carb ..

voor de rest staat er nog een neos .. voledig origineel

en de rest allemaal dax toestanden , die voor geen meter trekken
en camino's en een senda
 
tjah

ik heb leuke speedfight met 50 cc en yasuni z en ik bne gewoon de snelste op 2 schakelbrommers na er staan ongeveer 100 scooters:S
 
Bij ons op school staat er ook niet veel 2 x 50 airsal , 1x mhr 70 , 2x 70 dr , stage 6 50cc en da wast wel.. allemaal uit mijn vriendenkring.. oftewel saai schooltje.. daarvan 4 x aerox , runner en een speedfight 2.
Wij hebben meer van die dure splinternieuwe modelletjes die dan 45 rijden:p haha
 
bij ons(Deeltijds Sint Lucas oudenaarde)is alles wat er staat opgedreven(of was vanwege pakgevallen:p).Brommers waarvan ik weet=

een NRG die vette autowheelies trekt en ik geloof dat ie rond de 120 doet(echte dan wel want als die jongen voorbij gereden komt kijkt iedereen wel eens op:p)gast werd al 3x gepakt maar geeft niet af en blijft tunen,een Booster met gewoon standaart 50 en een ZX meen ik die 80 doet,stond nog een Booster die 130 autoteller deed met Polini Evo,21mm en nog een Evo pijpje tot wanneer ie em in de prak reed,rijd nu met auto.Dan nog een aprilia scootertje meen ik,gaat zot snel vooruit,gast beweert 125 te doen wat wel mogelijk is,dan nog een cross met gewoon pijp en 17.5 meen ik,gaat zo'n 100.en 2/3 heeft een scooter maar komt der niet of zelden mee naar school vanwege de hoge pakkans.Ben blij dat ik op die school geland ben want daar zit echt wel wat scooterverstand,tis zo dat het me eigenlijk begon te boeien aan scooters knoeien,toen ene gast die net gepakt was toe kwam met zn scoot om der de varioring enzo uit te gooien en ik moest em helpen
 
uhm ok Thomie, 130 autoteller met 21mm lijkt me niet echt mogelijk :)

bij mij op school:
Rox met stage6 pro en polini for race
Rox met corsa en gianelli shot

Verder een veel roxen en sr´tjes met bida s2, yas r, yas z en wat gianelli rotzooi.

Niet veel bijzonders dus :)
 
bij ons is de sectie "snelle" scooters nu leeg, aangezien iedereen met een snelle scooter nu geslaagd is voor school.
waaronder ik. al kan je mijn scooter ook niet bepaald bijzonder noemen ofzo.

veel standaard scooters overigens nu bij ons @ school.
ik was indertijd wel uniek met mijn Gianelli Black Swan, terwijl de rest allemaal met Technigas, NRX, Laser reed.
 
Stijn P said:
uhm ok Thomie, 130 autoteller met 21mm lijkt me niet echt mogelijk :)

bij mij op school:
Rox met stage6 pro en polini for race
Rox met corsa en gianelli shot

Verder een veel roxen en sr´tjes met bida s2, yas r, yas z en wat gianelli rotzooi.

Niet veel bijzonders dus :)
Belde die gast nog es,130 deed ie wel maar ie had al met de vertandingen zitten knoeien.Btw die Evo 50 van jou,hoeveel gaat die ongeveer?Vroeg me gewoon af wat zo'n snelle 50 eigenlijk haalt.

Grtz,Thomas
 
KL_Thomie said:
Belde die gast nog es,130 deed ie wel maar ie had al met de vertandingen zitten knoeien.Btw die Evo 50 van jou,hoeveel gaat die ongeveer?Vroeg me gewoon af wat zo'n snelle 50 eigenlijk haalt.

Grtz,Thomas

Ok..

Bij mij op school totaal geen vette scooters...

Stuk of 30 Sr's, 10 aeroxen en nog wat vage andere dingen..

Allemaal met std uitlaat, en de meeste nog met de spiegels..

Oja, 1 aerox met NRX, en die rijdt elke pauze over het schoolplein heen:)

Zeer vet
 
KL_Thomie said:
een NRG die vette autowheelies trekt en ik geloof dat ie rond de 120 doet(echte dan wel want als die jongen voorbij gereden komt kijkt iedereen wel eens op:p)


Dan zullen het idd wel echte zijn ja, als iedereen kijkt 8P
 
op mijn (oude) school..:

8 roxjes, waarvan 2 met een nrx, en een met een jolly moto pijp..

verder 5xSR, paar puchjes en 3 runners, voor de rest nix, echt schijt.. nu komt het ook wel omdat er in de zomermaanden om de 3 weken wel een rollenbank bij onze school staat, dus je zal neit echt lang van je snelle spulletjes kunnen genieten8P
 
KL_Thomie said:
bij ons(Deeltijds Sint Lucas oudenaarde)is alles wat er staat opgedreven(of was vanwege pakgevallen:p).Brommers waarvan ik weet=

een NRG die vette autowheelies trekt en ik geloof dat ie rond de 120 doet(echte dan wel want als die jongen voorbij gereden komt kijkt iedereen wel eens op:p)gast werd al 3x gepakt maar geeft niet af en blijft tunen,een Booster met gewoon standaart 50 en een ZX meen ik die 80 doet,stond nog een Booster die 130 autoteller deed met Polini Evo,21mm en nog een Evo pijpje tot wanneer ie em in de prak reed,rijd nu met auto.Dan nog een aprilia scootertje meen ik,gaat zot snel vooruit,gast beweert 125 te doen wat wel mogelijk is,dan nog een cross met gewoon pijp en 17.5 meen ik,gaat zo'n 100.en 2/3 heeft een scooter maar komt der niet of zelden mee naar school vanwege de hoge pakkans.Ben blij dat ik op die school geland ben want daar zit echt wel wat scooterverstand,tis zo dat het me eigenlijk begon te boeien aan scooters knoeien,toen ene gast die net gepakt was toe kwam met zn scoot om der de varioring enzo uit te gooien en ik moest em helpen

Gozer praat is normaal met leestekens :X en denk je nou serieus dat we dit reeeezzz verhaal van jou serieus gaan geloven?

Nein.
 
hahaha wat ik vandaag meemaakte... ik reed weer eerste dag naar school ...komt zo'n ouwe gek (egt zo'n kromlopende kabouter die denkt dat hij politie is:P )voor mijn scooter gesprongen die houd mij daar aan.
had die kerel een bordje met een 5kmh snelheid opgehangen aan het begin van de poort.
nou ik en mijn maat niet gezien.. wij rijden daar ongeveer 55 kmh fsow over da schoolplein.
hij hield ons dus aan zegt die: ja jongens ... hoe heten jullie enz... zegt die ja er hangt daar een 5 kmh bordje en jullie reden zeker 50 kmh.
ga jullie maar melden bij het hoofd van de school en jullie krijgen per 1kmh te hard 2.50 euro boeten.
hahahaha dies gek!!!:P kan je mijn school inschatte;)
 
Als je, met de auto dan welliswaar, te hard rijd, word je gewoon geschorst. En er geld een 5km max.

Laatst reed zo'n sukkel in een X3 nogal hard en vlak langs een meisje uit mijn klas, die daardoor een enorm plas water over haar heen kreeg. Moest die gast verplicht een bloemetje geven, komt hij in de klas: iedereen van :| Gast stond flink voor lul.
 
als ik hier zo al die scooters zien staan met zo een setup ?? dan vraag ik me af worden jullie nooit gepakt of zow of worden de scooters niet gejat kan aan mij liggen maar ik ga er niet mee naar school :P
 
Stephan@Spy said:
Als je, met de auto dan welliswaar, te hard rijd, word je gewoon geschorst. En er geld een 5km max.

Laatst reed zo'n sukkel in een X3 nogal hard en vlak langs een meisje uit mijn klas, die daardoor een enorm plas water over haar heen kreeg. Moest die gast verplicht een bloemetje geven, komt hij in de klas: iedereen van :| Gast stond flink voor lul.

en terecht, Vind het zowiezo altijd dom als iemand echt overdreven *pronkt* met zijn scooter/auto. of je nu een wagen van 100e of een x3 rijdt. Het blijft gewoon erg triest.

(gaat dus ook over mensen die op het school plein gaan rijden.)
 
Back
Top