Hoe vet is jou school kwa scoots??

hier bij mij op school staan echt veel scooters.. kdenk dat erz eker wel zo'n 100 staan ofzo elke dag ( Leeuwenborgh Maastricht).
En daar zitten ook de nodige mooie en snelle scooters bij :)
 
Mijn school, ( voertuigen techniek )
Stuk of 30/40 scooters

Paar roxjes met nrxjes en lastertjes eronder
1 180er dna
3 runners ( 2 origineel en 1 met bewerkte 70dr en yasuni R )
1 firefox met mhr team en yasuni c16 :S
paar beta met ZX enzo eronder ( voor de rest origineel)
en paar speedfight helemaal origneel en ga zo maar door
niks bijzonders dus
 
1 sr ditech
1 speedfight
1 speedake met alleen een stuurkapje verder geen kappen8P
1 Oude gare puch
1 tomos

Alles orgineelx|

Binnenkort mijn nrg met team er tussen
 
ik weet nog wel dat ik met 2 vrienden de snelste waren op school, bijna niemand reed met 70cc overigens

ik had toendertijd een wolf in schaapskleren 8) , Area 51 met Hebo 70 alu en bewerkte (Belgische) standaard pijp
 
ik heb 1x een sr op school gezien, ding liep voor geen ene flikker! zat een jolly moto onder, 21mm en 1 of ander brak cilindertje! volgens de willy-westside-wigger reed die wel ff 130!

ik fiets dat ding er nog uit..
verders staan er wat habana's en een paar neos-en

btw : zit op de hotelschool adam
 
Op mijn school staat ook weinig boeiends
op de std bende na stuk of 60
veel beta, rox, sr, en tomos

de enigste 2 snelle zijn een aerox met malossi sport 70 en een dmp uitlaat
en een aprillia RS met Manston replica,Yasuni R3(geloof ik) en een 21mm.

vorig jaar ben ik 2 keer met de manston runner naar school gegaan. en dan was ik echt wel de snelste.

ROC apeldoorn

edit: misschien gaat het veranderen aangezien alle roc's in apeldoorn in 1 mega massief gebouw gestampt worden.
 
Last edited:
Nou bij mij behoorlijk saai..
Bijna allemaal standaard SR's met stoere gozertjes die denken dat ze de man zijn..
Een paar standaard Beta Ark's en een paar aerox'en, speedfights, kymco dj's en 3 neos'en oid..
En veel schakels

Ik ben zowat de enige die bezig is met de scooter daar.. Op 1 slider na met bcd-voorkap, sportstuur en rocket-velgen :) En een vriend van me met een Tomos 4L uit 1973 :)
 
Bij ons,
1 Peu ludix, roze tomos, een speedfight, en een gare puch, en af en toe een sr met een 50 snel en onbegrensde uitlaat.
voor de rest is alles orgineel.
 
ik heb 1x een sr op school gezien, ding liep voor geen ene flikker! zat een jolly moto onder, 21mm en 1 of ander brak cilindertje! volgens de willy-westside-wigger reed die wel ff 130!

ik fiets dat ding er nog uit..
verders staan er wat habana's en een paar neos-en

btw : zit op de hotelschool adam

wist niet dat er wiggers op de hotelschool zaten? zit zelf op hotelschool den haag;)
 
Bij mij op school 5 Vespa's en een stuk of 5 Habana's/Mojito inclusief Br33z4hSl3tj3s! :P Te Fout!

Verder nog wat mensen met een motor, laatst trouwens een Dikke Buell!!:D

School: HES Amsterdam (Freijemaborg)
 
zou zeggen kom een xtje langs ;) er lopen hier 100den wiggers rond!

Mijn zus zit ook op de hotelschool in Amsterdam :), nu gaat ze op stage in het buitenland, 2dejaars :).


Maar voor rest valt 't wel mee bij mij kwa scooters. TZR ontgrenst, ook een wat ofgefockte RS, haalt de 115 op teller(volgens degene) Nog een de aerox van The Fox hier op het forum. Peugeot SF met leovince zx, mijn sf2 dan. Voor de rest nog wat ontgrensde scooters denk ik.
 
bij mij ook niet veel soeps


een of anderre rag area
wat zipjes
van die nieuwe oldskool dingen
wat afgeragde roxjes
1 rox met doppler 50 tjt f1 ed

mijn straat ding @ mhr rep70 kundo pijp 21 mm blablabla


nisk bijzonders verder :)
 
bij mij ook niet veel soeps


een of anderre rag area
wat zipjes
van die nieuwe oldskool dingen
wat afgeragde roxjes
1 rox met doppler 50 tjt f1 ed

mijn straat ding @ mhr rep70 kundo pijp 21 mm blablabla


nisk bijzonders verder :)
{!staan ook nog 3 honda's ;)
 
Back
Top