Hoe vet is jou school kwa scoots??

Mijn zus zit ook op de hotelschool in Amsterdam :), nu gaat ze op stage in het buitenland, 2dejaars :).


Maar voor rest valt 't wel mee bij mij kwa scooters. TZR ontgrenst, ook een wat ofgefockte RS, haalt de 115 op teller(volgens degene) Nog een de aerox van The Fox hier op het forum. Peugeot SF met leovince zx, mijn sf2 dan. Voor de rest nog wat ontgrensde scooters denk ik.

Je vergeet er wel een paar :P

2 TZR's, 1 volledig ontgrensd, 1 std of een klein beetje ontgrensd
1 gare oude RS, gaat volgens die kerel dus 115 op teller
5 aerox, 1 met laser xpro en snelle vario kopp etc, 1 met sito ontgrensd en snelle vario kopp etc (mijne :P ), en de rest vario ringloos (1 had nrx, nu std pijp)
3 ark, 1 met gianelli next chroom, de rest std ontgrensd
veel neo's, van meisjes allemaal, dus allemaal std (mss vario ring eruit ofzo)
3 speedfight (geloof ik), die van Scootthommy is t snelste met zo 90 op de teller, de rest is std
2 runners, allebei alleen ontgrensd (vario)
en verder nog habana/jog rr/piaggio's/onbekende meuk

Dat was t dacht ik :P
 
allemaal typische straatscooters...sommige special aeroxjes gekocht bij Lemmens te Meerssen, maar voor de rest....paar hebben sneller uitlaatje, mja in principe maar 2-4 scooters die beetje fatsoenlijk zijn...
 
-Yamaha aerox : airsal 70cc , yasuni r , 17.5 ... volledig door mij 8) bewerkte kappenset
-Yamaha aerox : airsal 70cc rpm , yasuni c16 , 21mm ... leuk gespoten kappenset
-Yamaha aerox : leovince zx , tnt kappenset
-peugeot tkr : levoince zx , bewerkt kappenset
-mbk booster spirit : mhr 70 , 19mm , gianelli shot ...
-aprilia sr50r : dr70 rpm , 17.5 , power 1 ...
-aprilia sr viper : manston replica , gianelli shot , 21mm ...
-honda camino : weet niet wat ie heeft , maar gaat echt superhard :)
-en nog standaard stunts , aeroxen , nitro's , boosters , sr's .....
 
hahaha...

ik zit dus op pabo rotterdam, en daar weet 9 vd 10 niet eens wat een scooter is :D

toen ik vertelde dat ik met een sprinter bezig was die wel aardig af ging vroegen ze mij of ik dan niet fulltime in mn spiegels kijk naar de andere 'racers' :D:D
 
spiegels9||6

bij mij op school: veel tomosjes, paar neosjes, 3 roxjes waarvan 1 van mij maar ga meestal niet op scooter naar school:W

verder paar sr'tjes. bijna allemaal teruglopertje maar daar houd het dan ook op:p
ik ben denk ik wel de snelste:love:
 
allemaal typische straatscooters...sommige special aeroxjes gekocht bij Lemmens te Meerssen, maar voor de rest....paar hebben sneller uitlaatje, mja in principe maar 2-4 scooters die beetje fatsoenlijk zijn...

wat had je dan verw8 kuiken? dat iedereen met een 20 pk scooter naar school rijd
 
Idd Staat niks op roc hilversum soms een roxje die met de kappen bezig zijn Stond laatst een dna die met zn kappen bezig was maar meer niks ...
 
Back
Top