Hoe vet is jou school kwa scoots??

bij mij op school, kan er ik er nog niet echt over klagen... ROC apeldoorn
Het zijn allemaal geen snelle scooters, maar er zitten toch wel een paar mooie gepimpte bij.
snelste wat er rijd is een sr met mhr replica, 21mm, c30 en een rox met athena racing, c16
zoiets de rest zo goed als std. er staan overigens altijd wel veel scoots stuk of +- 100
 
haha bij me school rijd er nu iemand met pro race 2 maar die heeft dus bijna geen verstand van8P

nrg
pro race 2, bidalot s2,17,5 carb

en rijd ook nog voor geen meter:+
 
op mijn school staat ook flink wat het chilste bij ons op school is is dat je aan je scoot mag beunen tijdens de techniek les

dit staat er bij ons op school:
1 italjet dragster (van mezelf)50cc evo bidalot c20 21mm dell
3 speedfight 2
6 foxjes
7 aeroxjes
2 neos
1 benelli 491
1 vivacity
1 f12
1 f15
3 aprilia sr
2 rs 50
 
Bij mij is het echt lame

2 standaard boosters (1ervan soms met leovince tt, meestal niet :p)
1 volledig standaard Cpi Oliver City
1 Aprilia RS 50 met een andere uitlaat alleen weet ik niet welke (wss niet goed afgesteld, want echt rap optrekken doet hij niet)
ik met mijn TKR lichtjes getuned (gwn een laser x-pro uitlaat) voor de rest optisch getuned
binnenkort een vriend van me met een derbi senda
en ook nog een andere vriend met een gilera dna

dan zal het er toch iets beter uitzien bij ons

in het vti altans zijn er veel betere, ik ken ze niet allemaal.
maar hier zijn er een paar.

Booster next
MBK Stunt (helemaal getuned, heel veel chromé, zéér mooi)
Gilera DNA
PBR monkey
Peugeot TKR
Peugeot Speedfight
wss nog wat gwne boosterkes (zéér populair in mijn streek) (ikzelf moet er niets van weten omdat er gwnweg véél te veel van rondrijden)

gwnweg géén aeroxen of nitro's :s

grtzzzz

waar woon jij?
 
Ja shiiit man, mijn skool staat vol met snelel straat boekers. Zo hebben wij 2 SR's staan die al autowheelie boeken als ze dat gas ding aan raken man. En nog een aerox die 150 echte KM's gaat. En nog een runner met dikke otowheelie.

Wanneer komt oom agent langs de Friese Poort in Drachten?

Valt wel mee jonge :)
 
Op de 3 middelbare scholen waar ik op heb gezeten heb ik altijd de snelste scooter gehad

eerst op SNL (havo) in Amsterdam
allemaal vicacity's, zipjes misschien 2 aerox en sr'tjes maar niet meer. Zit nu 1 krotte aerox met 70 DR , maar dat blaaste ik er makkelijk uit met m'n beta ark : MHR team 70cc, Delta CLutch, 21MM Malossi, Malossi Multivar, Yasuni C16 (toendertijds), Pen 12 krukas en ga zo maar door eigenlijk..

zo was het hetzelfde toen ik naar het VLC in Vinkeveen moest.. Jeezus daar heb je pas gasjes die denken dat hun scooter hard loopt met een standaard blok en een ixil twinner ofzo.. jezus wat erg :L

Toen zat ik in utrecht op school, zaten maar iets van 80 mensen op die school en dus bijna geen scooters.. was makkelijk de snelste


Toen ging ik naar de HBO op de HVA in amsterdam, daar was ik de duidelijk de snelste scooter, stond nog 1 beta ark, wat vespa's en zipjes maar verder niet veel boeiends.. was alleen niet de snelste.. werd eruit gereden door de vele motors daar in de stalling:*
 
hehe... kheb nu wel zeer zeker de snelste... 80mhr schakelbrommer met yasuni r3...

Kwam wel ineens een fox naast me rijden met otowheelie ik d8 egt wtf!? OMG wilt iej een sprintje... (ik reed in ze 4 met weinig toeren). ik oookeeeey dan... truggeschakeld bwoap heb k de gast weggeblazen waar hij bij stond :P

Is wel grappig opzich de dag erna werd hij op de roller gezet en ik mocht doorrijden :P ook omdat ik in n hoge versnelling reed met weinig toern, dan hoor je niet dat iej opgefokt is :)
 
hahaha beter
hij zeker ff boete gehad van de wouten :L

Uhm nee... foxje reed wel lekker... (die oto wheelie was trouwens sarcastisch bedoeld)

reed lekker maar moest zeker aan t stuur trekken om omhoog te komen... maar tis de eerste die ik heb gezien die me ook echt uitdaagd... ik denk dat iej wel wist dat k ging verliezen. Altijd als ik met de brommer op school ben staan er in de pauzes allemaal mensen omheen, allemaal vragen is dat 70 is dat 70? en als ik dan zeg nee is 80mhr dan beginnen ze te lachen dat dat niet eens bestaat.... yeah right :P
 
hier bij me(albeda college rotterdam van grafstraat)

nrg met pro race 2,s2
nrg met 70cc en 19 mm, en runner uitlaat
srpia met yasuni r
aerox met s2
verder wat std scooters

alleen die nrg met pro race2 is snelste tot nu toe maar ook zwaar brak afgesteld dus stelt niet zoveel voor
 
Leeuwenborgh MBO

Zeker iets van 60 Scooters... Enorm veel Standaard roxjes... wat neossen 15 schakels ofzow wat vespa's en wat puchjes

Die van mij is op 1 na de snelste en ook de enigste Firefox.

Snelste is:
1. DR70 met C16 20MM carb ofzoiets kweet niet prcies iig een area
2. Mijn firefox met Athena racing 50, 12mm carb power1 vario en hebo koppeling en laser xpro uitlaatje.
3. Een of andere 65 cc cilinder met n kapotte uitlaat... hele schoolplein is doof als hij aankomt.

Kortom: Binnekort ben ik de snelste met 19mm carb Vl14 membraam en athena uitlaatje ofzow

niet naar datum gekeken(I)
Nu met je 80cc zul je snelste zijn, je had 14pk als ik me niet vergis? Verder is 1 rox met stage6 pro 11.5pk de nr2, dan mijne denks met ook Stage 6 pro , suni R en 17.5 maar wordt verkogt, en dan andere ark met Staeg6 pro c20 en 12mm(:S)
 
niet naar datum gekeken(I)
Nu met je 80cc zul je snelste zijn, je had 14pk als ik me niet vergis? Verder is 1 rox met stage6 pro 11.5pk de nr2, dan mijne denks met ook Stage 6 pro , suni R en 17.5 maar wordt verkogt, en dan andere ark met Staeg6 pro c20 en 12mm(:S)

Die post is van n jaar geleden toen ik mn firefox nog had :) was athena racing met 12,3 pk.

Nu heb k die schakelbrommer met 80 mhr, die heeft 14pk jah :) haha c20 stage6 pro en dan een 12mm xD
 
mijn eerste school dit jaar: een handvol daxjes, een stuk of drie vier booster (lichtjes getuned :rolleyes: ) en een vespa ciao. Dus ja helemaal niet zo vet op die daxjes na (maar snel niet volgens mij xD :X Ik denk dat ik ze wel kon/kan verslaan met mijn vespa ciao met een dr 65cc 9||6 8)

mijn tweede school van dit jaar: niks op een aftandse vespa ciao na....Dus ik was lekker zoiezo de snelste als ik het zou opnemen tegen dat ding :7 :p $
 
Back
Top