Hoe vet is jou school kwa scoots??

Gearox_911 said:
en terecht, Vind het zowiezo altijd dom als iemand echt overdreven *pronkt* met zijn scooter/auto. of je nu een wagen van 100e of een x3 rijdt. Het blijft gewoon erg triest.

(gaat dus ook over mensen die op het school plein gaan rijden.)

geef mij dan maar die auto van 100e :D

( mijn school staat niets boeiends ,nrxjes enzo :L )
 
Kijk om 4 uur moeten er ook zo'n 400 auto's van het terrein af. Dus ik snap die strenge regels wel ja. Je wordt, als je naar de bus loopt echt ondersteboven gereden.

Nummerbord noteren en de dag erna melden, dat soort dingen kan de school echt totaal niet waarderen.
 
mijn school is voor een saai en maar een beetje vet omdat:
- moto zeta "cross" ofzoiets met zo'n rooster over de GROTE koplamp
- boatian met ander lucht filter waar door hij de helft van de buddybak weg moest frezen
en nu het leuke:
- een vette blauwe DNA
en een rox (zie hier niet zoveel maja)
 
@ gearox 911

als dat onderschrift aan mij is gericht(anders.. excuses).. wat wil je daarmee zeggen. Heb jij enig id dan hoe groot ons plein is en of in hoeverre het veilig is om die snelheid daar te halen?
En pronken doe ik eigelijk niet met mijn scooter.. ik rijd tog laatste tijd alleen maar kaploos rond:P:P.. ook niet egt vet fsow.
ja kbedoel maar...
 
Op mn middelbare school stonden ook veel roxjes en wat sr's etc. Zullen een 25 scooby's in totaal zijn geweest. Maar daar rijden geloof ik geen eens 70cc'tjes bij.

Nou vindt ik het zelf ook niet super cool om met een Team70cc ofzo naar school te gaan (wel cool opzich, maar snap het dat mensen het niet doen o.i.d.)
 
5 Beta's, 2 standaard, 1 met bida s2,1 met yasuni r begrensd, 1 beta met stage6 racing/c20
1 Rs die 100 gaat
2 Sliders de ene met malossi sport 50/leo S, en mijne met 70cc Polini Gischa/R
5 earoxen allemaal sloom 1 tje heeft een Laser uitlaatje
2 sr's standaard
2 habana's
1 kymco
1 Amico
En ben er vast nog wel een paar vergeten maarja doet er niet toe.
 
Bij ons zitten ziek veel van die Habana's, die al die meisjes van hun pappa's krijgen.

Verder:
Heeel veel Aerox waaronder:
1tje met Stage6 Pro, Polini4race
1tje met Roze Top, Tecnigas RS70 (mijne :D)
1tje met Polini Corsa, std uitlaat (8P)
verder nog stuk of 3 std.

Voorderest paar SR, paar Streetfight, maar ook niet echt wat bijzonders, ander uitlaatje misschien.
 
Laatst ook ff de scoots gecheckd @ROC helmond... echt te triest, allemaal stnd of onbegrenst, heel soms zelfs een technigas of leovinci :rolleyes: . Veel schakels (derbi's) en earoxen, maar geen phantom :X Jammer dat het te ver weg is en er teveel politie rond tuft, anders was ik er wel een keer heengereden samen met een klasgenoot (maar mss komt het er nog wel een keer van :P).
 
bij mn ''nieuwe'' school staan wel aardig veel brommers/scooters.

niks bijzonders afgezien van een rox met geloof ik c20, evo 70 en 21mm, maar die loopt weer zo beroerd dat het ook niks is.

en een mafkees met een kreidler rmc met een van veen cilinder van (hij zei) 870 euro......homoet uitlaat. naja dat ding loopt ook echt heel mooi en zeer snel.
 
mijn school heeft het redelijk getroffen. een hoop dames-scootertjes(neos en vivacitys enz) stuk of 3 roxjes, 2 senda's, nog wat oude crossbrommertje(dt/mt) een rx, 2maal rs.
en dan het leuke spul:

een chopper, die is echt origineel :)
en een lelijke rode derbi quad met spiegeltjes
en dan mijn groene quad ernaast:W
 
Bij ons:
Een yamaha DT van een meisje:P
Neo'sjes van chicks (vers)
een geragte Phantom LC gemaakt,
Derbi Senda
CPI's...:S
Benelli
Streetmagic
Yamaha Spy
Vivacityyyys (van wannabee chicks)
Rally(van me ex:P)

En mijn veeerse Italjet Dragster, die momentele in geschuurde kappen status is, dus iedereen probeert er een beetje over te dollen, maar over een maandje heb ik weer de mooiste als vanouds:P
 
Bij mij stonden allemaal standaard dingetjes en 1 met een leovincie :P
Er stond 1 koekert met een 70cc, dat beweerde ie, reedt een x vol gas voorbij, 45 km/u
Klonk wel als een 70 zat totaal geen power in :/
 
Komt ie snelste scoot mijn straat roxje

50cc Minarelli Horizontaal LC :D jaja die ene;)
17,5 dikke orto
malossi multivar
malossi flyclutch
en jawel een yasuni z, me demper is gepolijst gaat sneller..

maarja die blender in mijn buddy spant de kroon.
 
op me nieuwe sgool staan meer motors en een gele aerox met zwarte scootertuning.net sticker, roze aerox, stage 9 style ?nrg?(kan ook andere scooter zijn)
 
bij mij op school stond vorig jaar een fire fox met 70cc polini ( volgens mij een corsa ofzo ) met shot en 19mm carb ofzo..
Volgens de eigenaar gaat die 150km/h op autoteller 8P
 
Tja bij mij ook weinig bijzonders..

Ik ben de 1 na snelste scooter op school met mijn nrx, 17,5 en hebo koppeling :P.. Snelste is een CPI Oliver met stage6 pro en een 4 race :P Die's nog redelijk vlot, verder alles standaard of ander uitlaatje
 
sjonnie :X

bij ons is het over grote deel aerox dus dikke poep:X., en de rest allemaal lelijk:P...of er wat snels tussen zit? weet ik niet, ik ben alleen de maandag 4 uurtjes op school:P
 
Back
Top