Hoe vet is jou school kwa scoots??

op me oude school (3jaar geleden) hadden we een paar "snelle" scooters!
de snelste was denks patrick! zit hier ook op het forum. speed rep enz enz toendertijd vond ik dat echt te vet voor woorden :P
 
Aprilia_area 51 said:
Afdeling sterke verhalen is 6 gangen verder op meneer :*

Pfff, ik heb nog wel een boel mensen die het kunnen bevestigen hoor :p

Reden namelijk 3 (50cc Standaard Yasuni/NRX gangers) scooters met mij mee, en die hebben de hele achtervolging dus ook kunnen volgen (het begin en het eind iig :P)

Ben jij uberhaupt ooit wel eens met je scooter op de weg geweest? :P
 
In Goes op het goese lyceum staan een stuk of 40 scooters

paar aeroxen, speedfights, sr's, rieju's, tsx en nog meer:)

mijn rox is wel mooiste van allemaal:)
 
Last edited:
geen enkele scooter bij mij op school, ik ga zelf ook met de fiets dus.. :p als het mooi weer wordt zal ik wss met scooter gaan.
 
Die goede oude tijd op de Grundel toen ik nog met een complete Aprilia SR , met EVO 70 setup naar school ging..
evo 70 uitlaat enzo, hels kabaal :D

daarna 1x aangehouden (toen maar besloten nooit meer zo over straat te rijden :D)
 
[5th]Nick said:
Pfff, ik heb nog wel een boel mensen die het kunnen bevestigen hoor :p

Reden namelijk 3 (50cc Standaard Yasuni/NRX gangers) scooters met mij mee, en die hebben de hele achtervolging dus ook kunnen volgen (het begin en het eind iig :P)

Ben jij uberhaupt ooit wel eens met je scooter op de weg geweest? :P

Toen ie std was :#

Maar er komt deze zomer nog een mooi filmpje, maar ik verklap niet te veel :P
 
[5th]Nick said:
Mja, die speed kwam erop nadat ik de me manston na ongeveer 8.000 (!!!) trouwe kilometers had weggedaan, omdat ik hem lui vond worden :P, dus ik heb ongeveer 2 snelle cilinder ermee versleten... en het bleef nog allemaal heel ook :D

Maar ja ik reed idd elke dag door de steden heen ja :p

Ja ik weet het die DNA was niet kapot te krijgen...

Toen ie later van Martijn was maakte hij er ook geen probleem van er even op naar Nederhorst te kruisen weet ik nog wel:P
 
bij ons ist eigenlijk 3x niksstaan wel bulten scooters maar alemaal standaart :S
er is altijd wel 1 leuke rox die iemand ophaalt met tnt stuur,yasuni uitlaat, mooi gespote, lexus achterlicht, halogeen spot voor en dat soort dingen maar verder is het bagger :(
 
Bij mij op school op bijv. een drukke dinsdag ochtend staan er zeker wel 100 scooters waar soms wel leuke dingen bij zitten maar sommige zien der ook echt niet uit!

Maar iig weinig echt opgevoerde scooters! Politie zet ook vaak rollerbank vlakbij school neer! in 2 weken.. 3 keer op rollerbank geweest toen :(
 
Back
Top