Hoe vet is jou school kwa scoots??

werk dan bij mycom in breda, maar daar is het ook wel triest gesteld:

1 aerox (geel)zelf gemaakte uitlaat + hebo vario en koppeling

en mijn mooie sr natuurlijk :P

dat was het...
 
Zit dit jaar weer op dezelfde school (andere opleiding) en het aantal scooters is nu verdriedubbeld :p
Heb er alleen nog niks boeiends tussen zien staan :X


De mooiste tot nu toe is een Derbi SM van een chick.. Ding gaat redelijk hard en ze kan ook nog es goed schakelen ook :o
 
er staan bij ons egt gewoon TE veel scoots en brommo's
(denk iets van 60-80 stuks)
en elke keer zie je weer nieuwe die mooi opvallend zijn of juist lelijk ovallend...
de helft is denk ik std. (sommige onbegrenst) op de andere varieert van een nrx tot ene hele leuke Manston setuppie rij zelf @ Dr70 en SPL :)
 
als je bedenkt dat ik met een sito plus (onbegrensd) 1 van de snelsten ben is het niet veel soeps op m'n schooltje . buiten mij is er nog een meisje met een leo sprinter , en een gast men een conti op zijn derbi sm .
 
hier in het sintjancollege
2 wallaroo
1 fox
1 ciao
2 scooters , zip en speedfight denk ik
en dan nog 2 crossbrommers
maar da is op een goede dag meestal staan er maar een stuk of 3-4
zijn allemaal standaard behalve de zip maar die staat er maar 1 keer in de week
 
zit nu op Mondriaan in de Theresiastraat

en daar staan:

een ware HEBO runner (alleen hebo stickers zitten erop maar tis echt een hebo runner:P)

2x aerox
3x speedfight x-race
paar oude zipjes
1x honda x8r
1x kymco dj
paar puchjes
Zenith met Yas r EN sportstuurtje:P
NRG met SF.net sticker?!?! (iemand van forum maybe)
 
ik zit nu op het dr groen in almelo
rond de 40 - 50 scoots/schakel
allemaal bijna wel opgevoerd ook al is het maar een klein beetje
ook veel van die zundaps, kreitlers (10) ofzo
veel controle
bijna elke dag :S
 
bij mij op school nog niks bijzonders gezien...
denk dat als ik keer naar school ga op scoot dat ze met grote ogen mij aan staan te gapen
 
nelisrox said:
ik zit nu op het dr groen in almelo
rond de 40 - 50 scoots/schakel
allemaal bijna wel opgevoerd ook al is het maar een klein beetje
ook veel van die zundaps, kreitlers (10) ofzo
veel controle
bijna elke dag :S

Kreidler van Roy denks?
Jongen van 16?
 
Bij mij op school 'baronie college, in breda, terheidense weg 350' staan ook altijd wel een hoop scooters en brommer, een hele berg met derbi senda sm's, een stuk of 7 mt's, een hoop rsjes, een aantal runners, een aerox of 15 (1 is met hebo bestikering, maar rijd std cilinder en tegnigas uitlaat, en een rox heeft scootertuning.net sticker op ze helmbak, iemand?) een aantal vivacitys, een nsr of 5 , en natuurlijk neo's en viva's en een aantal sr's, 3 ntt''s, een zundapp en nog een hoop andere dingen.
zit niet bijster veel snel spul tusse, meeste rijden met std cilinder en std uitlaat, of een technigas.
Denk dat ik op't baronie college nu wel 1 van de snelste ben, met hebo 70 ng, shot, 17,5, hebo as, vario, koppeling, en std filter aangepast.
een groene ntt met witte binnekappen.
 
Bij mij:
1 tgb ofzo
1 viva
1 rox met nrx( begrensd)
1 rox met std. pot
1 sr ditech spiderman
1 puch:X
1 batavus :L
1 kymco
1 speedfight 1
En mijn brute sr die 70 teller gaat met een onwijze Technigas Basic uitlaat:P
 
Ik zit op het koning Willem 1 College in Den bosch.
Daar staan ong, 100 tot 200 scoots, schakels en snor, veelal 50 std met andere uitlaat.
Ik denk mss 1 runner 180 en mss 1 of 2 laag toerige 70 cc.
Plus de mijne natuurlijk. :D (Ik vind zelf 1 v/d mooiste) :P;)
 
Ik zit @ ALbeda college in Rotterdam, staan optisch heel wat leuke dingen vind ik.. helaas straat er minimaal 1 keer ind e week een rollerbank voor de school, snelste scooter is dan ook een Runner met EVO 50, C16 en 21 mm..

Tis dus dat ik niet met mn scooter naar school ga :P

P.s. zit wel een kerel in mn klas met een EVO 70, speed pijp, 21mm, eprom e.d. maar die komt er niet mee naar school..
 
speedfox said:
bij ons in lokeren(belgie)komen ze me MHR pijpen,ixil twinners,yasuni c20's enzo naar school
en we hebben ongeveer 50 scoots op school
maar nogal redelijk veel last van de wouten

Twinners worden tegenwoordig al vergeleken met MHR pijpen en C20's :+
 
jodix36 said:
Bij mij op school 'baronie college, in breda, terheidense weg 350' staan ook altijd wel een hoop scooters en brommer, een hele berg met derbi senda sm's, een stuk of 7 mt's, een hoop rsjes, een aantal runners, een aerox of 15 (1 is met hebo bestikering, maar rijd std cilinder en tegnigas uitlaat, en een rox heeft scootertuning.net sticker op ze helmbak, iemand?) een aantal vivacitys, een nsr of 5 , en natuurlijk neo's en viva's en een aantal sr's, 3 ntt''s, een zundapp en nog een hoop andere dingen.
zit niet bijster veel snel spul tusse, meeste rijden met std cilinder en std uitlaat, of een technigas.
Denk dat ik op't baronie college nu wel 1 van de snelste ben, met hebo 70 ng, shot, 17,5, hebo as, vario, koppeling, en std filter aangepast.
een groene ntt met witte binnekappen.


heey daar zit ik ook op school :) vind het niet echt boeiend qwa scooters, meer noobs die denken dat ze snel zijn met hun nrx

deef...
 
Timmetje103 said:
Ik zit op het koning Willem 1 College in Den bosch.
Daar staan ong, 100 tot 200 scoots, schakels en snor, veelal 50 std met andere uitlaat.
Ik denk mss 1 runner 180 en mss 1 of 2 laag toerige 70 cc.
Plus de mijne natuurlijk. :D (Ik vind zelf 1 v/d mooiste) :P;)

100 scoots?
Mag jij mij wel is vertellen waar ze die allemaal neerzetten...;)
Ik denk eerder een stuk of 75.
die runner 180 is zeg maar een illegalie.(bromplaatje end.)..;)
Paar 70cctjes,maar meer boeren met schakels,niet dat ze niet mooi zijn maarja de manier hoe ze der mee omgaan zegt al genoeg...8P
En owja een paar gasten met Sr Vipers die helemaal de BomB zijn...8P8P
Voorderst snap ik het ook wel kijk meeste menesen zien het als een betrouwbaar vervoermiddel.
Dus ik zou dan niet op me projectje ofzo naar school gaan crossen :P
Ciao...
 
Hmmm morgen ff tellen dan:P (alsk zin heb)

whaha jah die Vipers jah, me z'n "cross-stuur" stuur zonder kappen erover.
Over low budget gesproken:P


Vandaag ook nog een splinternieuwe Runner 180, ben benieuwed hoelang die er zal staan.
 
bij ons zijn er ook aardig wat scoots, denk rond de 30, maar erg veel neos'en...
Mja de snelste van onze school zijn 2 forummers met projectje, namelijk jaguar evo, en evo dragster, die wel een fijn setupje hebben he jongens;) nouwja de mooiste vind ik mijnes8):W en een andere mooie is van forummer Erik, die ook bezig is met een ardig setupje.
Voor de rest ook veel aeroxen en veel mensen met nrxjes..

hooohhhh
 
Mwa, bij ons stuk of 15

Veel std dingen...

1 runner MHR repilica en de hele zooi
1 x8r Max tunend
1 SR DR 70 (mijn eigen)

voor de rest is het allemaal vrijlangzaam...
Niet! vet dus.
Maja is ook midden in Amsterdam dus is denk ik sowiezo al minder dan op de meeste plaatsen (Niet dat er niet veel snelle scooters zijn, maar die gaan er niet mee naar school)
 
`Stuk of 20 bij ons op school.

# 2 Aerox waarvan een Bee-one met Yasuni R en vast nog wel meer en een gele semi-chrome met speakers in buddy.
# 1 SF 2
# 3 Beta Ark's: Een zwarte AC niet echt vet. Mijn X-type helemaal standaard omdat ik m net heb ;). En een geel/paarse ark met Rossi stickers die wel blaast (van een meisje +pippi+ )
# Rieju nogwat
# BWS
# Buxy
# Zenith
# SR Spiderman uitvoering die 85 blaast
# SR standaard
# Honda Mt5 uit 1966 ofzo
En nog meer :)
 
Back
Top