This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kom je aan je nickname?

MANIAC staat voor;

MA(arten)=ikke,
NI(els)= maat van me
AC= eraan vast geplakt omdat het dan beter klinkt

De naam Maniac is dus door niels en mij verzonnen, ik heb er zelf Mr. voorgezet omdat ik wel een Mistah ben .

Op msn heet ik March(in breezah letters), is engels voor Maart.

Op de voetbal wordt ik wel eens Figo genoemd omdat ik een shirtje van Real Madrid van Figo heb. 8P

Pietbox said:
Pietbox

Echte naam is Pieter,
en Pietbox komt uit " Filmpje van Paul de leeuw"

en dus noemden ze mij ineens Pietbox ( trouwens hele dorp al :X )

Heet 'ie niet Piet Bux?

Mgoed ... mijne:

Je hebt een aerox en een hebo gara ... (4 jaar geleden, ondertussen wel weer n andere aerox)

nouw mijn naam is ook niet zo boeiend... :X

Ci = omdat ik een citta had...
Rox = omdat k zo'n ding heb wat ze een aerox noemen...

SchoutenRs70 said:
mij nachternaam is schouten en ik heb een rs met een 70cc manston2

@blackwidow, kom je ook naar almkerk dit jaar?

ZEKER WETEN MOoiste wedstrijd die er is

edit : Zeker een Iveco schouten fan

ik had eerst "Nitro-Junkie" als nickname, komt uit "Fuel" van Metallica, vond k wel geil klinken

nu ben ik Overkill Rox,
die nickname verzon een vriend van me, omdat ik een tijd geleden tijdens het afstellen overtoeren bleef houden, wat ik ook deed...vandaar Overkill

hoe ik aan me nickname kom weet ik niet vulde gewoon wat in maar heb nu wel een probleem heb een mina hori blok nu onder me typhoon dus dat piaggiotuning klopt niet echt meer

mn eerste hobby was ijs shaatsen -daarna ijshockey toen ik met de ploeg begon mee te spelen tijdens een opwarming vroeg da coatch wat ik all zo allemaal wist...
ik zei ...JUST THE BASICS en die is me basics gaan noemen.
sindsdien spreken de meeste op intenet en van t ijsshaatsen me aan als basics.
groetjes have fun allemaal

Shadower said:
Mijn nick heb ik 4 jaar geleden verzonnen voor IRC, daarna eigenlijk altijd gebleven en is nu overal mijn nick, lekker makkelijk

Uit het oude topic
Ik heb die nickname nu dus al 6 jaar 8P

Motorcross... MX afgekort... MxJoey dus...

Word door vrienden/vage kenissen Ice genoemd... Omdat ik altijd zo kil ben tegen andere mensen!

Sviz. nickname die ik kreeg van een wazige kerel met een speedfight die nu op lelystad zit denkz.

hehe van een manga figuur : chasey lain is een japans getekend figuurtje dus maar Lain oN van gemaakt klinkt stom maar toch