HK-Tuning Vision

Status
Not open for further replies.
En Kneiter blijft maar bakken:

DSC05520.JPG

DSC05521.JPG

DSC05522.JPG

DSC05524.JPG

DSC05525.JPG

DSC05526.JPG

DSC05527.JPG

DSC05528.JPG
 
ik weet niet of ik ergens overheen gelezen heb maar hoe ga je dat doen met je veer?
Ga je die heel erg schuin laten lopen met een verleng stuk?
Of ga je m op een andere plaats op het carter monteren?
In ieder geval ziet het er al veel belovend uit :)
 
Zal wel aardig wat wegen al die buizen en dat hele subframe of niet? Hopelijk maakt de vision het qua gewicht goed aangezien ik mag aannemen dat je een zo licht mogelijke sprintscooter wil hebben.... Verder ziet het er iig wel stevig uit nu :D.
 
ik zou nog een strip lassen vanaf de bovenkant van het subframe... daar naar de onderkant van het subframe daar bij die buis met bout erdoor...

dan heb je 3hoek constructie.. is veel steviger..... en een kleine moeite


verder is het een evt project :D
 
Originally posted by Wokkel @ Sr
ik zou nog een strip lassen vanaf de bovenkant van het subframe... daar naar de onderkant van het subframe daar bij die buis met bout erdoor...

dan heb je 3hoek constructie.. is veel steviger..... en een kleine moeite


verder is het een evt project :D

Dan wordt een carburateur plaatsen een stuk moeilijker, je kan dan je filter niet meer kwijt.
 
woei siep heefd op gelet bij de lessen van meneer de boer :p

kneiter je hebt je woorden waar gemaakt.
ben trots op je :*
 
ik zou mss de vork beetje in zen kroonstuk latyen zakken dat hij wat lager komt, o is het net een mijnenveger :)

verder, respect mooi werk, valt niets op aan te merken ! !
 
Originally posted by monstaboy
Dan wordt een carburateur plaatsen een stuk moeilijker, je kan dan je filter niet meer kwijt.

filter over het wiel.... en anders met ander spruitstuk werken... valt wel op te lossen...
 
Originally posted by zip#19
Das een behoorlijke stang:) Zo ziet het er iig stevig uit;)


Stang heeft een diameter van 30mm en is 3mm dik :W

Vincent: het gaat helaass behoorlijk wat wegen met al dat staal. Scooter is/was niet echt bedoeld om alleen te sprinten maar toch wel een beetje mee in het achterhoofd gezeten. Wilde er ook gewoon iets vets van bouwen.

Carbje komt natuurlijk gewoon recht naar achter te staan en filter dus ook :p . Verder moet het zooitje nog ff afgebakken worden.

Achterveer: moet iig een lange veer hebben (daarom verkoop RS24) en dan nog een nieuw ophangpunt fixen ervoor.
 
meesterlijk die vision9||6 op een ding na:D

...die achterkant van de vision vink er nu wel bij passen maar die voorkant:X!
mijn idee...front eraf schoppen:D en ergens anders een voorkap scharrelen en die ophanging daarvan te maken lijkt me in jouw geval niet zo moeilijk als je goe dkan lassen..

maargoed succes ermee
 
Originally posted by Fosgate
meesterlijk die vision9||6 op een ding na:D

...die achterkant van de vision vink er nu wel bij passen maar die voorkant:X!
mijn idee...front eraf schoppen:D en ergens anders een voorkap scharrelen en die ophanging daarvan te maken lijkt me in jouw geval niet zo moeilijk als je goe dkan lassen..

maargoed succes ermee


Als je goed kijkt zie je al een ander voorkap liggen op de foto's....
 
echt super!! alleen het idee al om een ole vision te gaan ombouwe echt vet alleen vind ik die velgen niet zo:S moet je allebij wel of aerox of sr nemen! is wel iets mooier
maar verder is ie echt super en ga zo door ik hoop je een keer te zien rijden! of staan is alleen al goed!!
 
een aerox kap :D........ga je die in die andere kap poliesteren?? of komt ie er egt apart op?? subframe lijkt me nu cker stevig verder nog succes :D
 
Dat is ziet er zeker wel stevig uit :D, ik neem aan dat je die versteviggings stang nog gaat polijsten of spuiten, want zo ziet ie er een beejte ranzig uit :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top